Posted by : riwethiel July 12, 2013


Witam wszystkich serdecznie w kolejny piątkowy wieczór :)! To czas na chwilę relaksu z kolejną porcją wywiadów przeprowadzonych z członkami naszego rozrastającego się działu "Fanzone". Dzisiaj na Wasze pytania odpowiadały trzy autorki fanfików - Kaori, LauHu Szatare oraz Emiko Midori. Zapraszam do lektury oraz wspólnej dyskusji, a wszystkim przebywającym na Animatsuri życzymy udanej zabawy ;)!



K A O R I (AoRabbit) (K)


Q: Przedstaw się!
K: Kaori, bądź Niebieski króliczek (AoRabbit) :)

Q: Ile masz lat?
K: W grudniu będzie szesnaście.

Q: Gdzie mieszkasz?
K: Pod łodzią. Nauczyłam się już oddychać pod wodą :p

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
K: Nadpobudliwa, dziwna, wrażliwa, leniwa, zboczeniec

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
K: Mam... Mam wymienić? Em, no to... lubię tańczyć, śpiewać, wkurzać mamę i babkę od polskiego... w chwili obecnej nie pamiętam, co jeszcze.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
K: Zdecydowanie akceptuje i lubuję się w tych tematach. Praktycznie najbardziej w yaoi, ale yuri i hentai'e też zdarza mi się przeglądać.

Q: Za co lubisz KnB?
K: KnB lubię za pokazanie sportu i męskiej przyjaźni w trochę inny sposób. Patrząc na to, jak większość nastolatków w obecnych czasach prawie cały czas spędza przed komputerem(nie to, że ja nie należę do tej grupy) w Kuroko raczej nic nie schodzi na te tory. Poza tym nie tyle za same postacie, co ich różnorodne charaktery, które mimo wszystko potrafią się dogadać.

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
K: Na początku Kagami szczerze mnie przerażał, ale i rozśmieszał, a z czasem jak wyszła z niego ta dobra strona to od razu go polubiłam. Szczerze mówiąc chyba z każdą postacią było tak, że na początku za nią nie przepadałam. Tak było z Kise, który wydawał mi się zadufany, ale okazało się, że jednak zawsze patrzy na innych i stawia ich wyżej od siebie. Aomine polubiłam z czasem, choć nadal chwilami mnie irytuje. Poza Kiseki bardzo lubię Hyuugę, Riko i Izukiego, bo są tacy... normalni? Nie bardzo wiem jak to ująć. Specjalnie się nie wyróżniają, a mimo to naprawdę można ich lubić. Postaci, które lubię można by wymieniać i wymieniać.
Nielubianych postaci chyba nie posiadam. Bynajmniej na tym poziomie, bo mangi niestety nie czytam do przodu.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
K: Zdecydowanie za mała ilość przykładów do podania.
Na pewno pairingowanie wszystkich z Kise leży w moim interesie, więc wybiorę te trzy: Aokise, Akakise i Kagakise. (To takie trudne było )

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
K: Ono Daisuke, Kamiya Hiroshi, Kimura Ryouhei

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
K: Inumog, poza tym raczej się nie przyglądałam, tylko ten się u mnie wyróżnił.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
K: Mój przyjaciel mówi, że Kise i Aomine z gimnazjum. W sumie to nawet się zgodzę. Kise jest strasznie wesoły, ale też łatwo go zranić, co zdecydowanie mnie z nim łączy, a Aomine był narwany, w sumie nadal jest i ja też.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: W sumie już dobre trzy lata, bo zaczęłam na początku gimnazjum.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Rysować nie umiem, a do robienia video nie mam cierpliwości, no i umieć, też nie umiem. W pisaniu się kształtuje, polepszam, a poza tym lubię to.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
K: Nie. Tworzę z wszystkiego na co przyjdzie mi ochota. Zaczęłam od Naruto, ale z czasem oglądając kolejne serie zaczęłam też o nich pisać. Jestem w stanie napisać prawie wszystko, o ile znam daną serię.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
K: W zależności od tego jaki to tekst. Jeśli krótka miniaturka to raczej idę na żywioł i potrafię dojść z wordem do porozumienia w parę godzin, ale przy długich tekstach myślenie potrafi mi zająć od paru dni, nawet do miesiąca.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
K: Z własnych chęci do stworzenia czegoś i bycia z siebie dumnym, ale w szczególności od ludzi, którym się to podoba i którym chcę dać tym trochę radości.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
K: Jeśli mój przyjaciel się liczy, to on i Otai, którą swoim Fickiem wciąż mnie inspiruję. Dzięki.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
K: Znajomi czasem mają mnie dość, bo gadam wciąż o tym samym, ale poza tym raczej nie mam dużych problemów, choć się zdarzają.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
K: W zależności od tego jaki mam nastrój. Kiedy piszę coś wesołego, lubię sobie słuchać Nightcore, a kiedy coś zwykłego to zazwyczaj Evanescence, albo jakieś inne ballady rockowe. Czasem jednak wolę pisać w ciszy, bo przy muzyce wychodząc mi dziwne rzeczy.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
K: Hm.. Gdyby tak dłużej pomyśleć, to raz się chyba zdarzyło.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
K: Skończyć główne opowiadanie, którym się zajmuje i kilka pobocznych, oraz napisać ciąg dalszy mojego pierwszego Aokise.

Q: Rady dla początkujących twórców.
K: Dużo wytrwałości i wiary w swoje możliwości.

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
K: Po co komu stanik?

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
K: Mam dziewczynę i jestem z niej dumna :D




L A U H U S Z A T A R E (L)


Q: Przedstaw się!
L: Witam, jestem LauHu ale wszyscy mówią na mnie Lau.

Q: Ile masz lat?
L: 16 w tym roku.

Q: Gdzie mieszkasz?
L: Na Śląsku a dokładniej w Żorach.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
L: ADHD, leniwa, świr, artystka i zboczeniec ;p

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
L: Oczywiście, na przykład rysowanie, interesuje się także sztukami walki. (Kung-fu)

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
L: Bez nich moje Życie nie miało by sensu :D

Q: Za co lubisz KnB?
L: Hmmm … trudne pytanie. Raczej za fabułę i postacie. ^^

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
L: Dobra no to lubiane:
Kise – bo jest taką uroczą ciotą :3
Akashi – bo jest sadysta i ma czerwone nożyczki Xd
Aomine – bo zajebisty z niego zboczeniec
Kuroko – utożsamiam się z nim więc troszkę było by nie w porządku go nie wymienić
Murasakibara – hehe w końcu mamy ten sam znak zodiaku wiec jak go nie lubić ^^
Midorima – rozwala mnie kiedy chodzi ze swoimi szczęśliwymi przedmiotami ;p
Nie lubiane:
Mamoi – Jest za wesoła jak dla mnie … i przeraża mnie to jak reaguje na widok Kuroko X.X
A tak to inne postacie lubię tylko nie mam jakoś powodów dlaczego Xd

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
L: AkaMura, AoKaga i AkaKise

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
L: Hmmm wszyscy mi się podobają nie mam swojego ulubionego.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
L: Hehehe no … jakoś nie zwracam uwagi na autorów ^^” wiec nie mogę na to odpowiedzieć.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
L: Myślę że Kuroko ponieważ jestem tak samo nie widoczna jak on, przynajmniej na lekcjach ^^ a oprócz niego z Kise bo mam niezłe ADHD i czasami mam podobne odpały do niego. Hmm no i jak by się uprzeć to Akashi tez pasuje, bo jak się wkurzę to lepiej zamawiać sobie trumnę.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
L: Od 2 lat pisze ale fanfiki zaczęłam tworzyć jakieś 3 miesiące temu XD

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
L: Bo tak jakoś przypadły mi do gustu ;p

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
L: Kiedyś tworzyłam jeszcze z Naruto ale nie wypaliło, teraz pisze je tylko dla siebie.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
L: Jeśli mam wenę i wiem jak od początku do końca ma wyglądać dany fanfik to minimum trzy dni. Ale jeśli nie mam za bardzo pomysłu i weny to może to nawet zająć 2 miesiace.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
L: Hmm przeważnie samo jakoś przychodzi w jakichś nietypowych sytuacjach, ale najczęściej na lekcjach. Rzadko zdarza się żeby coś do mnie przyszło kiedy patrzę na naturę albo słucham muzyki.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
L: Tak, zainspirowała mnie Black

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
L: He ? Jakie życie realne ? Nie no dobra, tak na poważnie nie za bardzo umiem pogodzić życie twórcze z realnym, bo ja po prostu nie cierpię żyć w realnym świecie.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
L: To zależy, jeśli mam jakiś dobry pomysł to nic nie może mnie rozpraszać, bo potrafię w jednym momencie wyłączyć się na cały świat. Ale czasem potrzebuje posłuchać muzy do pisania. Jak już słucham to przeważnie Enej, Trzeciego Wymiaru lub Grupy Operacyjnej.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
L: Jak na razie nie.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
L: Hm ciągle się zmieniają, ale mam w planie jak na razie jedno opowiadanie i kilka jednopartówek.

Q: Rady dla początkujących twórców.
L: Nie zniechęcajcie się, róbcie to co lubicie nawet jeśli ludzie was krytykują.

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
L: Powiem tylko ze małe jest piękne.

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
L: Nie. Na moje szczęście. ^^




E M I K O M I D O R I (E)


Q: Przedstaw się!
E: Emiko jestem, bardzo mi miło :D

Q: Ile masz lat?
E: Niedawno stuknęła mi osiemnastka.

Q: Gdzie mieszkasz?
E: W Polsce

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
E: Yyy… Leniwa, szalona, leniwa, noł-lajf, leniwa…

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
E: Owszem, posiadam, przykładowo czytanie książek, takich jak „Harry Potter” czy coś w tym stylu.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
E: W kolejności: nienawidzę, kocham, nienawidzę.

Q: Za co lubisz KnB?
E: Głównie za super chłopców :3 I za te emocjonujące mecze.

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
E: Lubiane:

Aomine Daiki – wpasował się w mój ulubiony typ bohatera (egocentryczny, szalony, niesamowicie pewny siebie), a jego styl gry jest nieziemski. I był taki słit, kiedy był mały *q* I ubóstwiam jego seiyuu :3

Midorima Shintarō – bo jest zielony. Kocham kolor zielony. I jest tsundere. A jego seiyuu jest również niczego sobie.

Akashi Seijūrō – za heterochronię i nożyczki :D I za Kamiyę Hiroshiego, który ma świetny głos.

Momoi Satsuki – teraz pewnie posypią się hejty, ale co tam :P Lubię jej „zdolność” i jej seiyuu oraz to, że zawsze jest przy Aomine.

Kiyoshi Teppei – za jego ciepło, uśmiech i bycie takim starszym bratem *u*

Nielubiane:

Haizaki Shōgo – nie chcę spolerować, ale osoby, które czytają mangę pewnie domyślą się dlaczego go nie lubię.

Tsugawa Tomoki, Papa Mbaye Siki – bo są irytujący. A ten drugi ma w dodatku głupie imię.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
E: AoKaga <3, AoKuro i AoKise. Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
E: Junichi Suwabe (mirr, ten głos XD), Kamiya Hiroshi, Ono Daisuke.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
E: W sumie to nie mam ulubionych, bo tak naprawdę dla mnie nie jest ważne, kto rysuje dōjinshi, ale co się w nim dzieje (czyt.: czy fabuła jest interesująca).

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
E: Kuroko, bo mamy ten sam znak zodiaku, jesteśmy osobami cichymi i zwyczajnymi (niewyróżniającymi się), chociaż u Kuroko to bycie zwykłym jest niezwykłe…

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
E: Lat? Chyba miesięcy -_-‘ A tych miesięcy to około pięciu.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
E: Bo tylko to mi wychodzi. Coś tam niby rysuję, ale tak naprawdę to przerysowuję z ekranu komputera. A fanvidea? A jak to się w ogóle robi? =_=’

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
E: Nie tylko z KnB, ale także z Bleacha. Mam w planach również One Piece.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
E: Mało. Jeśli mam pomysł, to natychmiast przelewam go do Worda. Zajmuje mi to najwyżej 30 minut (pewnie dlatego, że tworzę tylko miniaturki).

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
E: Motywację? Nie wiem. Po prostu wpadam na pomysł i piszę. Jeśli nie mam pomysłu, to nie piszę.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
E: Tak. Pierwszą swoją miniaturkę napisałam pod wpływem opowiadań Black, następne w zasadzie też.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
E: Raczej tak. Pisanie zajmuje mi niewiele czasu, więc nie cierpi na tym moje życie realne.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
E: Kiedy myślę nad sformułowaniem kolejnego zdania, to lubię słuchać muzyki, ale kiedy piszę wolę robić to w ciszy.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
E: Nie. Zbyt krótko siedzę w fanfikach

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
E: Kolejne miniaturki – przynajmniej jedna z Bleacha, ze dwie z One Piece i oczywiście coś z KnB :3

Q: Rady dla początkujących twórców.
E: Nie bójcie się podzielić swoimi pracami z resztą fandomu :D

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
E: Tego… Dosyć duży?

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
E: Tak, kilkunastu. Szkoda, że są postaciami z anime ;_;

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Przyjść do domu po dniu, w którym cię umordowali i przeczytać, że kogoś zainspirowałeś - nawet migrena staje się mniej upierdliwa. Ale jaki szok XDD Nie spodziewałam się awuuuu. *zruszona ;-;*

    Ja nie uważam, żeby Kise był ciotą w oryginale, to twórczośc fanowska mu tak brzytko robi XD!

    ReplyDelete
  2. Lau-chan, taka uwaga... Bo zauważyłam to już w twoich fickach... MOMOI, a nie Mamoi. Od Momo, czyli różowy. ._.

    ReplyDelete
  3. Yay *.* Ale byłam ciekawa twojej reakcji, Otai :) No, cóż, taka prawda. Dzięki tobie zaczęłam moje Aokise, bo jesteś pierwszą, która inaczej pokazała Aomine, a ja bałam się pokazać go innego. Dziękuję :)

    ReplyDelete
  4. Jest osobą tak bardzo ułomną, że nie jestem w stanie pojąć twojego zdziwienia Otai. Serio. Twój murzyn jest taki uroczy i w ogóle :D

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -