Posted by : riwethiel August 19, 2013


Zanim przejdę do właściwej części posta, pozwolę sobie podziękować wszystkim dzielnym uczestnikom praktycznego konkursu z Kuroko no Basket przeprowadzonego przeze mnie na konwencie B5. Byliście wspaniali! Kocham Was ♥

"Midorima idzie do WC po mydło, którym będzie czyścić Takao przez dwie godziny, ponieważ jest gejem i akurat ma brudne ręce, więc lubi mieć szczęśliwy przedmiot..." - o co chodzi? Klik!

A teraz czas przejść do właściwej części posta... W co możemy się obkupić w tym miesiącu? Na rynek weszła kolejna seria breloczków, nieśmiertelniki z bohaterami serii, naklejki (pamiętajcie, że miesiąc bez naklejek, to miesiąc stracony XD), etykiety na butelki, gumowe podkładki pod napoje, kalkulatory, różne wersje szkolnych t-shirtów, odświeżacze powietrza, plakaty samoprzylepne, podstawki pod scrolla, portmonetki w dwóch wersjach oraz kolejny set przypinek. Hardkorowi fani będą się mogli nawet zaopatrzyć w flagę z logo Seirin. Z artykułów spożywczych w tym miesiącu ukazały się gumy do żucia z naklejkami oraz ciastka ryżowe.

Zapraszam pod cut'a na prawdziwą ucztę dla oczu! ;)



Breloczek
7 x 5 cm, 682 jpy/szt.




Ciastka ryżowe
840 jpy/opakowanie




Etykiera na butelkę
14 x 25 cm, 1050 jpy/szt.




Figurki (colorful collecion)
4 cm, 525 jpy/szt.




Flaga
100z80 cm, 2625 jpy/szt.




Gumowa podkładka
średnica 9 cm, 840 jpy/szt.




Gumy do żucia z naklejkami
157 jpy/szt.




Kalkulator
6 x 8 cm, 840 jpy/szt.




T-shirt
2625 jpy/szt.




5000 jpy/szt.




Naklejki A
11 x 9,2 cm, 500 jpy/szt.




Naklejki B
6,5 x 18 cm, 189 jpy/szt.




Nieśmiertelniki
2,5 x 4,5 cm, 1260 jpy/szt.




Odświeżacz powietrza
9 x 7 x 1,5 cm, 399 jpy/szt.




Plakaty samoprzylepne
51,5 x 18,2 cm, 525 jpy/szt.




Podstawka na scrolla
420 jpy/szt.




Portmonetka
7 x 10 x 3 cm, 840 jpy/szt.




14 x 8,5 x 5 cm, 1260 jpy/szt.




Przypinka
2 cm, 427 jpy/szt.




Zestaw przypinek
15 x 15 cm, 3045 jpy/zestaw


PS. Jak ktoś chce zdjęcia z konkursu lub ma jakieś, którymi chce się z nami podzielić, niech pisze - knb.fansite@gmail.com!

źródło: animate-onlineshop.jp, cdjapan.co.jp, amiami.com

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. Moe sugiruuu mąąąąąż *wgapia się*

    Nigdy nie ogarnę dlaczego zawsze najbardziej podobają mi się rzeczy z Shutoku XD

    ReplyDelete
  2. Ciesze się że dobrze się bawiłyście :D
    ...moe kalkulatory, szlag, dobrze że mam pusty portfel xD

    ReplyDelete
  3. Zarówno konkurs i cosplaye femek genialne xD Ale nic nie przebije mojej radości z osobistego poznania i wielokrotnego uhagania was ♥

    @Otai: Jeszcze raz dziękuję za dedykacje w doujinie ♥

    A tak po za B5, to planujecie pojawić się na Asuconie? ♥

    ReplyDelete
  4. Pierwszy raz po konkursie nie zwróciłam nawet uwagi na to, które miejsce zajęliśmy. :'DD
    Awuwu, tak bardzo płaczę, że nie mieszkam w Japonii. ;__;"

    ReplyDelete
  5. Cosplay wypadł naprawdę uroczo ;)

    A te gadżety są tak piękne, że aż nie mogę wzroku oderwać :D

    ReplyDelete
  6. Prześliczne z Was femki. <3333 Dobrze, że praktyczny konkurs się udał, od razu widać, że Kurokowy fandom to fajny fandom. ^^
    Co mi się w goodsach rzuciło w oczy to Takao perwersyjnie spoglądający na Midorime z kalkulatorka. ^^

    ReplyDelete
  7. Ach, czemuż ja nie mam środków, by jeździć na konwenty ;_; ? Tyle fajnych rzeczy i ludzi mnie omija... Ale trudno się mówi, trzeba zbierać na następne wakacje! ;3;
    Trzeba przyznać, że urocze cosplay'e, zwłaszcza fem!Kise mi się podoba <3 (bez skojarzeń!)
    Iiiii po raz kolejny żałuję, a zarazem się cieszę, że nie mieszkam w Japonii... Te plakaty i naklejki... ;A;;

    ReplyDelete
  8. Jak fajnie! Oczywiście jestem nolifem i nie jeżdżę na konwenty, ehhhh. Może kiedyś to zmienię.

    ReplyDelete
  9. @Ayakashi - zastanawiamy się póki co ;D może na randoma tam trafimy ;)

    Ero - moja Kisia, nie oddam nikomu :<

    ReplyDelete
  10. Te portmonetki przypominają mi tą torbę z Shutoku, która tak bardzo pragnę :< xD
    Otai nie jesteś sama - mi też zazwyczaj podoba się wszystko z Shutoku 8D

    ReplyDelete
  11. Konkurs był naprawdę fajny c: Wasze cosplay'e genialne, a zabawa jeszcze lepsza !!
    Zamierzacie może pojawić się na B-Xmass ??

    @Otai dzięki za dedykacje <3

    ReplyDelete
  12. Dziekuje wszystkim chwalacym nasz (fail) cosplay ;-;!!

    @Ayakashi: Tez sie ciesze, ze sie spotkalysmy :3!
    Asucon jest w planach, ale niezbyt pewnych. Pomyslimy blizej konwentu~

    @Zor: To dobrze? XDDD

    @Megumi: Dziekujemy!<3 Na B-Xmass jestesmy zawsze od pierwszej edycji, mam nadzieje, ze w tym roku nie ulegnie to zmianie :3

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -