Posted by : riwethiel August 02, 2013

Na dzisiejszy dzień wielu fanów Kuroko no Basuke czekało już od dłuższego czasu. Dzień, w którym na japońskim rynku zagościły dwie wyjątkowe pozycje~! Pierwszą z nich jest 23 tom mangi (420 jenów). Zawiera on rozdziały 199-207, a na okładce możemy podziwiać (XD?) Kuroko w mundurku Teikou. Tomik ten ukazał się również w edycji limitowanej (2200 jenów), do której dołączone zostało drama CD stworzone na podstawie 94 rozdziału mangi, w którym Seirin sprzątają swoje szafki w klubowej szatni. Dodatkowo twórcy dorzucają nam do owej zabawnej historyjki Himuro i Murasakibarę, więc kto chce bliżej zapoznać się z ich seiyuu przed emisją 2 sezonu, może to zrobić ściągając drama CD zamieszczone pod cut'em.
Drugą wypuszczką jest 4 tomik Replace, czyli zbioru opowiadań z KnB napisanych przez Sawako Hirabayashi, okraszonych ilustracjami samego autora mangi, czyli Tadatoshiego Fujimakiego. Książeczka ta kosztuje 650 jenów.

Korzystając z okazji, dorzucę jeszcze garść informacji. W grudniu ukaże się limitowana edycja 25 tomu mangi, do której dołączone będzie DVD z anime. Na krążku znajdzie się odcinek z animowanym rozdziałem 37 (tom 5) znanym pod tytułem "Idioci nie wygrywają!", który został pominięty przy tworzeniu serii TV.

Pod cut'em, dla osób zainteresowanych figurkami, zamieszczony został skan z gazety wraz z kilkoma zdaniami informacji na ich temat. Będąc w temacie figurek, na listopad zapowiedziano kolejną serię gashaponów. Tym razem będą Kuroko, Kagami, Midorima, Aomine i Murasakibara. Ich projekty można zobaczyć tutaj.

Wybaczcie, że nie ma żadnej skanlacyjnej wypuszczki na urodziny Kagamiego, ale Kibę dopadło choróbsko, a Ensei wybyła na drugi koniec globu. W przyszłym tygodniu obiecujemy poprawę! ;)

Zanim klikniecie "podaj dalej", nie zapomnijcie zajrzeć do działu Fanzone, gdzie do grona osób piszących fanfiki dołączyła TheShadowSwan!



Pierwsze cztery figurki od góry - Aomine, Kise, Kuroko i Kagami to seria DFX ~Cross x Players~, którą będzie można "wyławiać" (dosłowanie!) z japońskich UFO catcherów (maszyn do łapania maskotek - dop.Kiba). Para z Seirin będzie dostępna już we wrześniu, z kolei Aomine i Kise pojawią się w maszynach od października.

Środkowe zdjęcie po lewej to prototyp figurki Kuroko zapowiedzianej przez MegaHouse. Jeżeli odniesie ona sukces rynkowy, w późniejszym czasi ukażą się pozostali bohaterowie serii. Po prawej od wyżej opisanego zdjęcia mamy zapowiedziane na październik siedzące na piłkach chibiki, a poniżej, zapowiedź serii Figuarts ZERO (Kuroko, Kagami, Kise), na które pre-order rozpoczął się już wczoraj. W styczniu 2014 mają ukazać się kolejne figurki z tej serii (Aomine i Midorima), a w marcu - Akashi i Murasakibara.

W prawym, dolnym roku znajduje się zdjęcie gashaponów Izukiego i Miyajiego, które mają wraz z innymi ukazać się już w październiku (biedny Hanamiya nie doczekał się gazetowego debiutu XD).

DRAMA CD (limitowany dodatek do 23 tomu mangi)
7 utworów audio + booklet
DL: klik

Wskazówka:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

źródło: saboten_da@blog.livedoor.jp, cdjapan.co.jp, animenewsnetwork.com

{ 16 komentarze... read them below or Comment }

  1. Widziałam dzisiaj na amiami zdjęcia z bliska tych Figuarts ZERO i to takie trochę potworki. xD Kagami ma zeza a twarz Kise jest... dziwna... co najmniej dziwna... Tak więc czekamy na resztę chłopców od MegaHouse! ^^
    A w ogóle to chciałam powiedzieć, że te wszystkie zdjęcia AoKisowe one coinów na waszym twitterze są przesłodkie~ <33

    ReplyDelete
  2. Ta okładka jest cudowna, ta kompozycja, to napięcie, ta niezwykła ilość postaci, których więcej niż gwiazd na tym ambitnie namalowanym niebie. Myślę, że włosy Kuroko są tu przenośnią ludzkiego losu.

    ReplyDelete
  3. Jak przeglądałam te figurki bez powiększenia to wyglądały dość atrakcyjnie. Jednak Tabitha ma lepsze oko niż ja w tych sprawach xD
    Chibiki są urocze xD

    ReplyDelete
  4. Nawet fajnie im wyszła ta drama, chociaż trochę szkoda, bo to pewnie znaczy, że pominą ten rozdział przy robieniu anime... A Riko chwilami brzmiała jak jakaś yandere czy coś XD. I trochę inaczej wyobrażałem sobie głos Himuro, ale da się przyzwyczaić.
    Fajnie też, że zrobią odcinek z Bakagamim. Była już drama, ale anime to jednak anime.
    I chętnie bym sobie też poczytał te opowiadania, ale jak na razie nie znalazłem ich w necie, a kupić za bardzo ich nie mam jak... No i kasy brak... W ogóle najchętniej to kupiłbym wszystko związane z KuroBasu, ale kasy nie ma... Cóż, mówi się trudno :D.
    P.S. W pełni zgadzam się z Otai w sprawie okładki XD.

    ReplyDelete
  5. Tak się zastanawiam... Dziewczyny tłumaczycie nowelki replace? Ja widziałam gdzieś w sieci po angielsku, ale dopiero mam zamiar czytać.

    ReplyDelete
  6. @Tabi: Zgadzam sie, wygladaja conajmniej strasznie XD; Nie wiem czy gorsze sa te figuartsy ZERO czy DXF... w MegaHouse nasza nadzieja ;A;!
    Awwww, ciesze sie, ze Ci sie podobaja XD<3

    @Otai: Nie trolluj mojej ulubionej okladki ;A;! (lol)

    @Carrie: Na malym skanie z gazetki wygladaja przyzwoicie, jednak z bliska widac wiele niedociagniec... A szkoda, bo kilka poprawek i moglyby byc calkiem ladne ._.

    @貴志: Ja sie strasznie usmialam na fragmentach MuraMuro, szczegolnie z reakcji Mukkuna na zdjecie Alex XDD Hmm, tez mam wrazenie, ze moze to zostac pominiete, bo nie jest to jakis wazny dla fabuly rozdzial (chociaz Hyuuga... ;A;), z drugiej strony nie mozna zapomniec, ze czesc z Okonomiyaki, do ktorej rowniez zrobiono drama CD, byla w anime, wiec moze, moze... (nadzieja matka glupich...). Replace sa tlumaczone na angielski, ale jezeli szukasz rawow, to moze byc gorzej ^^;

    @Anon: Nie, nie tlumaczymy nowelek. Chociaz jak uda sie nam kiedys sklonowac Kibe, to mysle, ze zaczniemy XD (czyt. nie mamy do nich chetnego tlumacza)

    ReplyDelete
  7. sorry że tak z dupy ale jaki ma być format pliku do pracy konkursowej ??

    ReplyDelete
  8. @Aominecchi: Najlepiej .doc, ale jak poslesz w czyms innym, to sobie przekonwertujemy :)

    ReplyDelete
  9. Oki wysłałam dziś wam opo ^^ mam nadzieje ze doszło

    ReplyDelete
  10. Również już posłałem pracę ^_^ kiedy można się spodziewać wyników ?? :P wiem jestem okropniasty ^_^ :*

    ReplyDelete
  11. @Donfael: Odebralam :)

    @Aominecchi: Wszystkiego dowiecie sie jutro :)

    ReplyDelete
  12. A ja jestem gdzieś w połowie, wczoraj włączył mi się ogar: (słowa poprzedzone facepalmem) "Już wiem o czym zapomniałam...o konkursie".
    Jak nie zdążę, to i tak gdzieś wstawię, żeby się pochwalić XDD

    ReplyDelete
  13. @weirdo: Jeszcze jest troche czasu! Trzymamy kciuki i czekamy :)

    ReplyDelete
  14. Errr...tak jakby...poproszę w następnym konkursie większy limit słów! XD

    ReplyDelete
  15. @weirdo: Nie wierze @__@ Jeszcze wiecej niz 4000? Chyba nie dalybysmy rady przeczytac tylu az tak dlugich fanfikow... 4000 to naprawde sporo! Nie? Buuu ;A;
    Bedziemy czekac na link do Twojego opka :D

    @Aominecchi: Nie ;A;

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -