Posted by : Kiba August 14, 2013

W ten jakże piękny dzionek przynosimy Wam dziś coś na ząb, ot, takie małe co nieco na zaostrzenie apetytu. Ciężko się ogarnia wszystko zza granicy, na szczęście riw daje sobie radę w naszym cudownym kraju, z czego się bardzo cieszę i mogę się bawić uczyć bez większych obaw.

Tak więc dzisiaj przedstawiamy wam dj AoKi autorstwa Tanaki, która jakiś czas temu zaskarbiła sobie serce riw, a tytuł jego to sunnyside laiday. Z innej beczki, mamy zabawną historię z Shingeki no Kyojin, w której zaznajamiamy się z bardziej lub mniej pożądanymi skutkami picia alkoholu, czyli pokaz edukacyjny by Eren i Levi (Yoisugi desu heichou!).

Kilka dni temu do Fanzone dołączyła Ero! Przywitajcie ją ciepło! ;)

A na marginesie chciałam tylko dodać, że jeśli ktoś się wybiera na konwent B5, będzie miał okazję spotkać się z założycielską częścią naszej ekipy. Zapraszamy do sali WTF Azja, gdzie będziemy urzędować (znaczy ja przylecę w sobotę, ale riw będzie od samiuteńkiego początku). Chętnie pogawędzimy na tematy stricte kurokowe, te związane z grupą, jak i filozoficzne pytania o życie, wszechświat i całą resztę.


Doujinshi
Kuroko no Basuke: sunnyside laiday
Shingeki no Kyojin: Yoisugi desu Heichou!

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. wchodze na stronke z myślą że pewnie nie bd nowej aktualki przed 31, a tu czeka mnie miła niespodzianka w postaci AoKi i dj Z SnK :D
    Ucz sie (czyt.baw) dobrze za granicą Kiba ;d i kurde zazdroszcze, ja za granicą tylko raz w życiu byłam i to w dodatku na Słowacji na kolonii pare lat temu ;x

    ReplyDelete
  2. A ja wchodzę coraz częściej pełna nadziei, a tu ciągle same doujiny prawie :(

    ReplyDelete
  3. Tyle dj, tylko dj... Kanako powinna w końcu zacisnąć pośladki i je wszystkie wszamać. 8D

    Dziękuję ^^

    ReplyDelete
  4. @Mika ja mange po ang czytam :D troche wiecej czasu mi to zajmuje, wiadomo nie znam wszystkich słówek wiec musze z tłumacza korzystać, ale przynajmniej sie czegoś naucze, w sensie słowek xD
    przyjemne z pożytecznym :D

    ReplyDelete
  5. Też czytałam po angielsku, doszłam chyba do 200 rozdziału, ale wolałabym jednak rozumieć treść jak należy, dlatego z utęsknieniem wyglądam rozdziałów tutaj :( A co nauki przy okazji, to mi marnie idzie, skoro zwykle te same słowa po x razy sprawdzałam T_T

    ReplyDelete
  6. Też czasem sprawdzam niektóre słówka n razy, ale inne zapamiętuje wiec jest jakiś plus :P
    Też czekam, bo bądź co bądź ale najlepiej czyta sie po polsku, żadnych nieścisłości xD

    ReplyDelete
  7. Jak zawszę dziękuję za doujiny :) Zawsze jest jakieś zajęcie na te długie wakacyjne dni. Z jednej strony trochę boli, że niedługo do szkoły, z innej i tak nie mam za wiele do roboty... Ech...
    Ja mangę dogoniłem, czytając po japońsku, oryginał to zawsze oryginał XD Ale teraz raczej czekam na polskie wersje, jeśli chodzi o najnowsze rozdziały. Po angielsku jest trochę nudno, a po japońsku czasami trudno znaleźć. Poza tym, fajnie przeczytać mangę w ojczystym języku, a trzeba przyznać, że tutejsze tłumaczenia są najwyższej jakości :D

    ReplyDelete
  8. @貴志: wow czytasz po japonśku ;o
    niestety moje zdolności językowe nie są aż tak dobre ;x

    ReplyDelete
  9. To AoKise... *rozczula się* Jejciu jaki słodki doujin, a jaki piękny~ prześliczna kreska~
    Doujinek z SnK to natomiast zupełnie inne oblicze kaprala. haha Słodziak z niego, gdy jest pijany. ^^

    ReplyDelete
  10. @Yuuki: Dziękuję ^^. Szczerze chyba wszystkim zdarzają się jakieś wyrazy, których nie znają i muszą sprawdzać. Za n-tym razem w końcu wchodzi do głowy XD. Dokładnie.

    @mika: Postaram się położyć większy nacisk na mangę, jednak dj lepiej mi wchodzą T.T

    貴志: Dokładnie, oryginał najlepszy i choć ciężko się staram to nie zawsze da się wszystko dobrze przełożyć. Dziękuję bardzo i cieszę się, że mimo wszystko tłumaczenie przypada do gustu. A skoro umiesz japoński i przyjdzie ci chętka by coś zrobić to wiedz, że zawsze jesteśmy otwarci na nowe osoby XD. Come to the dark side, we have Kuroko ^^.

    @Tabitha: Cieszymy się, że się podobało. Również mieliśmy z nimi masę zabawy ^^

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -