Posted by : Kiba August 10, 2013


Szanowne jury w składzie riw, Ensei, Otai (jako zwyciężczyni poprzedniego konkursu) oraz moi zakończyło obrady przed czasem i ma zaszczyt zaprezentować Wam dziś wyniki zmagań literackich okupione potem, bólem, łzami i zarwanymi nockami. W imieniu ekipy dziękuję wszystkim, którzy wysłali swoje prace, które zaskoczyły nas różnorodnością podejścia do tematu jak i wykorzystania słów-kluczy. Napłynęło do nas 11 prac, czyli dokładnie tyle samo, ile w poprzednim konkursie. Niestety ze smutkiem muszę stwierdzić, że dwie z nich musiałyśmy zdyskwalifikować z powodu braku jednego ze słów-kluczy. Robiłyśmy to z ciężkim sercem, jednak pozostawienie ich w konkursie byłoby nie fair wobec pozostałych uczestników. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości w tej sprawie, zapraszamy do pisania na naszego maila.

A teraz część przyjemna, czyli wyniki *fanfary*


Wyłoniłyśmy trzy zwycięskie opowiadania (w kolejności alfabetycznej i całkowicie przypadkowej XD)! Oto i one:




Tytuł: Dzwoneczki
Autor: Ero
Pairing: delikatne (w sumie to są same aluzje, że coś iskrzy) Akashi x Kuroko
Ostrzeżenia: brak
Opis: Pokolenie Cudów postanowiło wyjechać gdzieś całą szóstką na wakacje, a wybór padł na "nawiedzony" kompleks, będący niegdyś własnością pewnej bogatej rodziny. Głównym powodem wyboru tego, a nie innego miejsca było jezioro w sąsiedztwie, ale również... możliwość nastraszenia Akashiego! Tak więc, czy naszym tęczowym chłopakom uda się wystraszyć, można by rzec, nieustraszonego Seijuurou? I czy coś jeszcze wydarzy się w owym tajemniczym miejscu, w którym pięćdziesiąt lat temu młoda dziewczyna pożegnała się z życiem?
Plik: czytaj





Tytuł: Krwawa Mary
Autor: Black
Pairing: Aomine x Kise
Ostrzeżenia: Bluzgi i Aomine maca tyłek Kise
Opis: Każdy powód jest dobry, żeby spróbować przywołać cycki. Bo cycki są fajne. Nawet te martwe.
Plik: czytaj





Tytuł: Obóz
Autor: Vincee
Pairing: Midorima x Takao i odrobina Kagami x Kuroko
Ostrzeżenia: Podejrzewam że brak, ale zdarzyło mi się kilka lżejszych przekleństw...
Opis: Seirin i Shuutoku ponownie spotykają się na tym samym obozie. Zarządca postanawia ostrzec ich przed przerażającymi sekretami, które skrywa to miejsce. Co zrobią, gdy stara legenda okaże się prawdą?
Plik: czytaj





Wszystkim trzem zwyciężczyniom serdecznie gratulujemy - staną się one niebawem posiadaczkami pierwszego, polskiego doujinshi z Kuroko no Basket autorstwa Otai! Mamy nadzieję, że pozycja przypadnie Wam do gustu :) Jak tylko zobaczycie tego posta - prosimy o przesłanie danych do wysyłki na naszego maila~!

Pozostałym uczestnikom po raz kolejny dziękujemy za wzięcie udziału, mamy nadzieję, że dobrze się bawiliście w przyszłości spróbujecie sił w kolejnych organizowanych przez nas konkursach. Obiecujemy, że następnym razem nagrody zostaną ogłoszone wcześniej~ (choć kto śledzi naszego twitter'a zawsze jest dobrze poinformowany, więc warto!)
Wszystkie osoby, które nadesłały opowiadania, ale nie zostały one opublikowane, zachęcamy do publikowania ich we własnym zakresie, ponieważ we wszystkich nadesłanych pracach było coś niezwykłego~!

Dobrej nocy! ☆

PS. Nie będziemy odpowiadać na anonimowe komentarze pod tym postem ^^.

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. Idę postować swoją pozakonkursową wheeeeee XD

    Z bólem portfela gratuluję ;D! Vincee, zwłaszcza twoje twoje mi się bardzo podobało :D. Pozostałe dwa zwycięskie też niczego sobie... ba! Większość nadesłanych prac była super i nawet miałam też inne, na które liczyłam, ale to na pewno pochwalę je osobno, jak zobaczę u kogoś na blogach czy ff :D

    P.S. Tak bardzo współczuję wam nagrody ;D

    ReplyDelete
  2. *spadła z krzesła* Rany, nie spodziewałam się, bardzo dziękuję ;-;'
    Gratuluję pozostałym zwycięzcom ♥


    PS:Viiiinnnnczzzz udało ci się weheeee *-*

    ReplyDelete
  3. "Tak bardzo współczuję wam nagrody" - Otai Vinc mi tam już chce umierać z radości ;)
    Raju bardzo gratuluję wszystkim o.o tyle dobrego czytania.

    ReplyDelete
  4. Piegowata - nie no, żartuję. Cieszę się, że miesiące mojej pracy pójdą w łapki kogoś kto ich naprawdę chciał :D

    ReplyDelete
  5. ...jeny, naprawdę mi się udało? ;w; Z czystym sercem mogę powiedzieć że jestem w szoku i naprawdę bardzo się cieszę że moja praca spodobała się jury c: *turla się*
    Black, Ero - gratulacje ❤
    *kontynuuje turlanie się*

    ReplyDelete
  6. Gratuluję zwycięzcą i mam nadzieję, że następnym razem znajdę się w ich gronie ^_^ :*

    ReplyDelete
  7. Gratuluję :DDD jeszcze nie przeczytałam ale jak już to zrobię spodziewajcie się, że powrócę i skomentuję buhahaah!

    ReplyDelete
  8. Wygrałam... Boże, CO!? o.o Nie wierzęęęęęęę ;A;;;; Tyle szczęścia ;; <3
    BARDZO DZIĘKUJĘ, NAWET NIE WIECIE, JAK SIĘ CIESZĘ ;u; Chciałabym Was wszystkie wyściskać ;-;
    No i oczywiście gratuluję Blackie oraz Vincee ;w;

    ReplyDelete
  9. Jednak nie wygrałam wiedziałam ;p szkoda gratulacje ^^ przynajmniej próbowałam ...

    ReplyDelete
  10. Gratulacje dla zwycięzców ;D

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -