Posted by : riwethiel September 14, 2013

Podczas gdy miesiące wakacyjne były przeładowane goodsami z KnB, wrzesień niestety będzie nieco uboższy. Pamiętajmy jednak, że to tylko cisza przed burzą i wraz z rozpoczęciem drugiego sezonu anime, październik zasypie nas kolejną lawiną różnego rodzaju produktów z naszej ulubionej serii. Zanim jednak to nastąpi, rzućmy okiem na to, co zaoferowano nam na koniec lata.

Do sklepów trafiła reedycja sportowych t-shirtów szkół Kaijou i Shuutoku, można się także zaopatrzyć w oficjalne peruki Imayoshiego, Takao oraz Izumiego. Producenci oferują również album na karty kolekcjonerskie, jak i standardowe albumy na zdjęcia, kosmetyczki wraz z wyposażeniem, pudełka na chusteczki, obudowy na telefony czy tabliczki (przypuszczam, że na drzwi, aczkolwiek nie wykluczam innego zastosowania XD). Jego tsunderowatość Midorima w końcu doczekał się prześcieradła ze swoją zacną osobą, a do sklepów spożywczych zawitała kolejna seria gum do żucia z puzzlami. Nie zapominajmy również o wychodzącej pod koniec września serii ślicznych gashaponów! :)

Zdjęcia oraz więcej informacji znajdziecie pod cut'em~!


Album na karty kolekcjonerskie
format B5, 577 jpy/szt.




Album na zdjęcia
13,5 x 21,4 cm, 800 jpy/szt.




Gumy do żucia z puzzlami
525 jpy/szt.




Kosmetyczka z wyposażeniem
1260 jpy/szt.




Obudowa na telefon (różne modele)
2100 jpy/szt.




Peruki
5040 jpy/szt.




Prześcieradło (Midorima)
240 x 150 cm, 9450 jpy/szt.




Pudełko na chusteczki
1344 jpy/szt.




Tabliczki
12 x 24 cm, 840 jpy/szt.




T-shirt
4000 jpy/szt.




Gashapony
200 jpy/szt.



źródło: animate-onlineshop.jp, cdjapan.co.jp, amiami.com, otakumode.com (photo)

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. omg omg peruka na Takao, taka cudna, juz lece XDDDDD

    Strasznie podoba mi sie kejs na telefon z shutoku, ale nie mam odpowiedniego modelu 8D

    ReplyDelete
  2. Ma wants kosmetyczka XD. All checked

    ReplyDelete
  3. Nie używam za dużo kosmetyczki, ale chciałabym tą z teiko, jest taka śliczna~ I case'a z toutou, dlaczego mój telefon jest taki niewymiarowyyy ;^;
    I kupiłabym sobie tabliczki z Aomine i Kise i powiesiła obok siebie na drzwiach. ♥ Tyle rzeczy, tak mało kasy. XDDD
    Z tymi perukami to się postarali, nie powiem. XD
    A z Midorinowym prześcieradłem widziałam już miliard przeróbek na tumblrze, ludzie to mają poczucie humoru. <DDD

    ReplyDelete
  4. Ano jak tak przejrzałam te wrześniowe goodsy to też pomyślałam, że jakiś biedny ten miesiąc.
    Cena wigów tak bardzo nieproporcjonalna do ich wyglądu. haha

    ReplyDelete
  5. @Otai: Wiedzialam, ze Ci sie spodoba! XDD

    @Kiba: Se kup 8D Dzienks~

    @Zor: Peruki sa zalosne :/ Ostatnia przerobka przescieradla wygrywa! Ten cyc! XDDDDDD

    @Tabitha: Za to na pazdziernik mam juz ok. 70 zdjec *__*! Czuc drugi sezon~
    Oficjalne wigi to taka porazka... ech XD;;

    ReplyDelete
  6. ojej, nawet na prześcieradle Midorin gra takiego niedostępnego ;-;
    uwooo, kosmetyczkaaaaa *-* / nie wiem po co mi taki bajer, ale wyglądają super ♥
    peruki są... szkoda gadać~

    ReplyDelete
  7. Prześcieradłoooo~ <3 Pasowało by mi do dakimakury xD No i te gashaponki *^*

    ReplyDelete
  8. Zabiło mnie prześcieradło :D

    ReplyDelete
  9. Jak mogę np zakupić gumę z puzzlami xD hehe

    ReplyDelete
  10. A mi się peruka Takao nie podoba ._. jest jakaś tka ...uhhh.
    Ej a czemu w tej kosmetyczce nie ma pudełeczka na tampony hjehjehje XDDD

    ReplyDelete
  11. Wszystkie geje się rozbierają na prześcieradłach,a Midorima poker face ;____; smutam.Gdzie ta seksowna bielizna? Cę wszystko XD Nwm po co,ale hurtem biorę... *i tak nie ma kasy to może się rzucać*
    Chociaż te peruki wyglądają jakby były przetłuszczone e.e

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -