Posted by : Kiba September 19, 2013

Tysiąc lat, tysiąc lat, niech żyje, żyje naaaaaaaaaaaam *patrzy po wszystkich, którzy pozatykali uszy*. Echem. No więc, zebraliśmy się tu wszyscy, by uczcić wstąpienie w związek *ups, nie ta kartka*
Jeszcze raz.

Zebraliśmy się tu wszyscy, by uczcić urodziny naszej niezastąpionej riwethiel! Bez niej ta grupa by nie powstała. Riw jest osobą, która robi dla tej grupy najwięcej, rozdając kopy gdzie są potrzebne równie często co pochwały. W imieniu całej ekipy chciałam życzyć Ci siły i wytrwałości, by dalej dzielnie prowadzić naszą małą ekipę, nieustępliwości w edytorsko-typesetterskich wysiłkach, aby Twój wrodzony pedantyzm czasem odpuszczał i dawał ci spać po nocach, ponieważ zarówno my, jak i czytelnicy, będziemy cieszyć się z każdej wypieszczonej wypuszczki.

Ode mnie osobiście chciałam życzyć Ci masy bishów na każde zawołanie, dużo miłości AoKisowej, MakoHarowej, JeanoMarcowej, MabeJoe’owej i innych twoich OTP, których nie jestem w stanie spamiętać. By mąż Cię słuchał i we wszystkim dogadzał. By wredny wesz zwany Kibą robił wszystko na czas i nie musiał być poganiany, by ekipa nie ustawała w swych staraniach i sama pukała z poprawionymi skryptami do Twych bram.
Nie wyobrażam sobie tej grupy bez Ciebie.

A teraz kilka słów od Teeli:

Wszystkiego najlepszego Riw!

Z okazji urodzin życzę ci: 
Pracowitości Tetsiu,
Urody Kisi, 
Umiejętności Aomisia,
Pewności siebie Akashiego,
Zawziętości Kagamiego,
Luzu Mu-kuna, a także trochę 
Powagi Midorimy~ 

100 lat fanatyczko AoKise. Niech gejowa moc będzie z tobą! :D

A prezencik dostaniesz na priwa ^^.

A teraz do zawartości aktualki. Na pierwszy ogień idzie jak najbardziej urodzinowy doujin o wielkiej zawartości truskawek i głupoty, czyli Strawberry Love Punch – AoKise najwyższych lotów w wykonaniu Escapizmy! Oprócz tego wyciskająca łzy historia Marco/Jean, czyli cocoon oraz melancholijny, ale pozostawiający nieco nadziei Ambient z nietypowym pairingiem Bertolt/Jean.
Może i nie jest tego wiele biorąc pod uwagę ilość tytułów, ale wszystkie są dość długie, naładowane treścią i feelsami po samiutkie brzegi.

Następna aktualka już niedługo, bądźcie czujni!


Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Strawberry Love Punch
Shingeki no Kyojin - Ambient
Shingeki no Kyojin - cocoon

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. Abwwwwwwwww, MakoHaruuuuu T__________T DZIĘKUJĘ, MOJA DROGA EKIPO *HUGA WSZYSTKICH*.
    Chcialam tyle napisac, ale mozg mi wcielo. Ciesze sie niezmiernie, ze wspoltworzymy razem PC (i PO), co ja bym bez Was zrobila. Jestescie wspaniali, uwielbiam Was ♥
    Dziekuje jeszcze raz~~ ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Ja mogę wchodzić w związki z riw, ja, ja XD!

    Jeju poczułam takie "honorable mention" w życzeniach *wypina dumnie bezcyc*

    Jeszcze raz wszystkiego najlepsiejszego *huga gusia i niewiadomo co jeszcze*

    I wszyscy spiewamy razeeem
    https://www.youtube.com/watch?v=NyLMSBydiq4

    (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najnajnajnajbardziej AoKisowego jeszcze raz T^T! Dzięki, że jesteś i że robisz tyle dobrego. ;__________; ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Urodziny riw mogą być codziennie, jeśli będziecie serwować takie dobroci ♥

    100 lat, 100 lat, riwethiel ♥


    Bertolt x Jean to bardzo zacny pairing i aż nie mogę się pozbierać, gdy zobaczyłam u was takich towar XDDDDDDDDDDD

    I jeszcze Makoto x Haruka, mniam XD

    *idzie czytać*

    ReplyDelete
  5. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, Riw 8D

    Stoooooo laaaaaaat, stoooooooooo laaaaaaaaat~ *wyje*

    PS. Ta Escapizma to naprawdę ma wysokie stężenie głupoty, ale potem Mine jest taki awu ;-; I faktycznie - podchodziłam niepewnie do pairingu Bertolt/Jean, ale jest super ;-; (chociaż i tak wolę Husbando/Waifu i Jean/Marco)

    ReplyDelete
  6. Jeej! Ode mnie też wszystkiego najlepszego! *U*
    Tyle dobroci, tyle dobroci dla wyczerpanej (już xD) nauką maturzystki~~ ♥
    Dziękuję za całą waszą pracę ♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Miałam dylemat gdzie złożyć Ci życzenia i ostatecznie padło, że tutaj xD
    No więc: Spełnienia Marzeń! Wszystkiego Najnajnajlepszego, dużo i jeszcze więcej gashaponków i wiecznej wytrwałości tutaj na blogu. Dziękuję, że jesteś ♥

    No i dziękuję wszystkim za dj <3
    Dj z tym misiem jest taki uroczy ^^

    ReplyDelete
  8. Wsztszystkie naaaajjjlepszego, sto lat albo i więcej, ale jak już masz dożyć tylu to jeszcze wiecznego zdrowia i młodości no i duuuużo AoKi, dużo biszów, cierpliwości i wytrwałości w dążeniu do obranych celów ;*
    mam nadzieje, że nie zostawisz kurobasowego fandomu i bd z nami jeszcze dłuuugo! :D
    dziękuje, że jesteś i ciężko (razem z resztą zespołu) ciężko pracujesz ażeby raczyć nas wspaniałymi kurobasowymi różnośćiami <3

    ReplyDelete
  9. Wszystskiego najlepszego, Riw ^^ Dużo miłości i cierpliwości do poganiania ekipy, z tego co czytam ^^

    ReplyDelete
  10. Dziekuje wszystkim bardzo za zyczenia ♥!!

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -