Posted by : riwethiel September 25, 2013

Wczoraj na japońskim rynku miała miejsce premiera singla zawierającego opening oraz ending do audycji radiowej z Kuroko no Basuke prowadzonej przez seiyuu Kuroko (Kenshou Ono) oraz Kagamiego (Yuuki Ono)! Krążek zawiera w sumie cztery utwory - opening pt. "NEXT GAME", ending pt. "Tomorrow Never Lies" oraz ich wersje instrumentalne. Oba utwory wykonane zostały przez samych prowadzących :)! Płyta kosztuje 1200 jenów, a jej okładkę możecie podziwiać po lewej ;)

Singiel znajdziecie zarówno w zakładce "Music" jak i pod cutem. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z tymi dwoma utworami~


Housouiinkai Theme Song: NEXT GAME / Tomorrow Never Lies
Data wydania: 2013/09/25
Cena: 1200 jenów
01. NEXT GAME
02. Tomorrow Never Lies
03. NEXT GAME (instrumental)
04. Tomorrow Never Lies (instrumental)
DL: klik

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. O matko, ile ja czekałam, żeby usłyszeć ten opening! Lecę ściągać ♥.♥

    ReplyDelete
  2. Jaka słodyyyyycz ;3; ~~ Osobiście uwielbiam duet Yuuki + Kensho wwwww ♥

    ReplyDelete
  3. Btw. czy tylko mnie śmieszy:
    "-Omae wa ima wo doko ni iru?
    -Boku wa... koko da yo."
    w Tommorow Never Lies? XDDDD

    ReplyDelete
  4. @Zor: Ja zapiszczalam jak to uslyszalam po raz pierwszy XD♥ Tzn. odezwal sie moj wewnetrzny fangirl, lol.
    I rozpuszczam sie za kazdym razem, gdy Kagami spiewa "Minna no koe, TEAM no yume" :333

    ReplyDelete
  5. Ach, zacny duecik. Chyba czas poromansować ze singlami, których jeszcze nie przesłuchałam. XD

    ReplyDelete
  6. Jaram się *-* jeeej~ Przez takie czosie nie mogę zapamiętać mojego dzwonka bo ciągle zmieniam XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -