Posted by : Kiba September 01, 2013


Aktualka? Tak szybko? No ba, jako studentki jesteśmy złe i niedobre, i jeszcze się byczymy, podczas gdy już jutro nasi młodsi koledzy i koleżanki muszą udać się do szkoły.

Tym razem malutki ukłon w kierunku fanów mangi + dj z FREE! pt. Baby Baby Baby. Czy jest to Haru/Rin czy Rin/Haru, to już musicie ocenić sami. Każdy z nich gotów dostarczyć Wam własnych argumentów.

 A teraz czas na reklamy.

Oczekuję na super tajną paczuszkę z Japonii. Co się w niej znajduje? To tajemnica! Nawet riw tego nie wie, muahaha! Ale nie jestem taka okrutna, dam Wam malutką podpowiedź. Znajdują się w niej kontynuacje i/lub nowe dj z KnB kilku najpopularniejszych, wydanych przez nas autorek. Ponieważ nigdzie, jak Internet długi i szeroki, nie można było ich dostać, postanowiłam w nie zainwestować, a co!

Proponuję Wam zatem małą zabawę. Możecie w komentarzach zgadywać po jednym tytule bądź circlu/autorce, a ja, co 3-4 osoby będę mówić, czy ktoś coś trafił. Co wy na to? Pamiętajcie, 1 tytuł LUB 1 circle/autorka! Będę ignorować komentarze zawierające więcej propozycji ^^. Proszę również o nie postowanie kilku komentarzy własnych jeden pod drugim, aby mogło zgadywać jak najwięcej osób. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ^^.

Manga
Rozdział 082
Rozdział 083

Doujinshi:
FREE! - Baby Baby Baby

{ 19 komentarze... read them below or Comment }

  1. Wydawało mi się, że to śnig i oni lepią bałwana, już mi się praca na mózg rzuca X'D

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa Kiba let me love you ;__; Dasz kiedyś pomacać? XD
    Hmm, to może... Tanaka?

    ReplyDelete
  3. @Zor: Taq! *^* Ja tez jestem za Tanaka, ale znajac Kibe...

    ...inumog? :3

    ReplyDelete
  4. ...wiedziałam, Baby baby baby też już czytałam xD
    Jeny, trzeba było zwracać uwagę na autorów, nie mam nawet pomysłu xD

    ReplyDelete
  5. I teraz już wszystko jasne... więc cała ta akcja, kto będzie szybszy w dowolnym ma drugie dno...
    W ogóle Haru-chan jest taki okrutny. haha Doujin był przezabawny. Wasze tłumaczenie też, jak zresztą zawsze, świetne. <3 Edycja również! xD

    ReplyDelete
  6. @riw TANAKA TO FEELS RIGHT IN THE KOKORO ;___; Kocham jej doujiny całym swoim sercem, są takie bardzo true.
    Chciałabym kiedyś przeczytać jakiegoś doujina od Reny. uwu"

    ReplyDelete
  7. Na razie nikt nie trafił XD.

    ReplyDelete
  8. oh, jesu, Haru to wredna pipa w tym doujinie ;_; biedny Rin się nawet przez niego rozpłakał, a ten nadal, że leci na jego twarz D: wredziol~
    ale dzięki temu dj dowiedziałam się w końcu sensu ich wyścigu 8D Rin fightoooo, nie daj się ;-;

    unf, nie mam pojęcia, ale walnę randoma, coby było - escapizma? XD

    ReplyDelete
  9. *zaciska mocno kciuki* Inumog, proszę niech to będzie Inumog. Uwielbiam ją! To moja ulubiona autorka doujinów, więc naprawdę liczę na to , że trafię (nadzieja matką głupich, co nie?ಥ_ಥ).

    ReplyDelete
  10. nowe rozdziałki <33 dziękuje ;D
    hmm... może oniyuri?

    ReplyDelete
  11. Jedna osoba coś trafiła ^^ ale jakby co do zgadnięcia zostały jeszcze 2 autorki/circle

    ReplyDelete
  12. Ojesu, czuje AoKisy i nie wierze w to @___@!! KIBAAAAAAAAAAAAAAAAA, DAWAAAAAAAAAAAAAAJ, al;jgldjg'd!!!

    ReplyDelete
  13. Chciałabym, by to była Escapizma ;_; Możliwe, że mi się zdaje, ale chyba gdzieś widziałam, że rysuje kolejny doujin z Aokise ;-;

    ReplyDelete
  14. @Ayakashi: W sierpniu wydala Namida Nante Daikirai 3.5 oraz Strawberry Love Punch, oba AoKise~ :D *zaciera raczki*

    ReplyDelete
  15. @Riw: Będzie się do czego ślinić ;W;

    ReplyDelete
  16. Zabawę robią, ale aktualki z okazji urodzin Aomine nie było ;P

    ReplyDelete
  17. @Ki-chan: była - w zeszłym roku. Bawiliśmy się w robienie urodzin postaciom przez rok, jednak biorąc pod uwagę nasze obecne obłożenie różnymi obowiązkami trzymanie się aktualek w sztywnych datach przynosiło nam więcej szkody i fermentu w grupie.
    A o biednego Kagamiego to nikt się nie rzucał, aż mi się chce iść przytulić boroka

    ReplyDelete
  18. Aaa, już rozumiem. Przez chwilę myślałam, że zapomniałyście o nim, czy coś. W takim razie nie ma problemu XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -