Posted by : riwethiel September 05, 2013


Nie wiem czy tęskniliście za wywiadami, czy też nie, ale od zapostowania ostatniej paczki minęło już grubo ponad 1,5 miesiąca (za to po drodze mieliśmy jeden konkurs literacki ;D), więc czas to nadrobić! Dzisiaj na tapetę weźmiemy trzy twórczynie znane pod pseudonimami Kagero, Buka-sama oraz Kanako! Pierwsza z nich tworzy fanarty, a pozostałe dwie zajmują się pisaniem fanfików~

Jak zwykle zapraszam do czytania i wspólnej dyskusji :)!


K A G E R O (K)


Q: Przedstaw się!
K: Pierwszy anioł który pójdzie do piekła, Angelika ;)

Q: Ile masz lat?
K: 18 (w końcu *w*)

Q: Gdzie mieszkasz?
K: Dolny Śląsk, Oława

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
K: Leniwa, ciekawska, gamer-girl, cicha

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
K: Nie stwierdzono (wszystkie inne zainteresowania oparte na m&a)

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
K: Nie czytam, nie oglądam, ale jestem bardzo tolerancyjna. Mam mnóstwo przyjaciółek-yaoistek, więc nie da się tego unikać :3

Q: Za co lubisz KnB?
K: Ojjj.... Za mnóstwo rzeczy. Za humor. Za Kuroko. Za postacie. Za charaktery postaci. Za Kuroko. Za fabułę. Za kreskę w mandze. Za dobrą animację. Za Kuroko. Za soundtrack. Za samo istnienie. Za Kuroko...

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB:
K: Z lubianych:
Kuroko - za samo istnienie. Podbił moje serce gdy tylko zobaczyłam jego gifset. Uwielbiam gdy zachowuje się jak dupek (ścigaj Kagamiego z Nigou na rękach, ścigaj!). Prócz tego nigdy się nie poddaje. Czasem czuję się jak jego siostra
Akashi - bycie kapitanem tej rozwydrzonej piątki musiało być ciężkie, podziwiam Cię za utrzymanie ich w ryzach. Prócz tego zachowuje spokój w każdej sytuacji. No i jego oczka
Koganei - za bycie słodkim idiotą, za bycie dobrym senpai, ZA KOCI UŚMIESZEK
Z nielubianych:
Haizaki Shougo, Hanamiya Makoto - obydwoje za bycie totalnymi dupkami (żeby to chociaż było w tym dobrym sensie... ;_;), za charakter i za podejście do tego wspaniałego sportu (oj, byłoby więcej ale nie chcę spoilerować).

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
K: Jak już mówiłam, jestem tolerancyjna co do yaoi, a związki między chłopakami bardziej wyglądają mi na przyjaźń... Ale przyzwyczaiłam się do KasaKise i AoKise (powiedzmy, granice tolerancji blisko shippingu)

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
K: Mam niestety więcej niż jednego ;w; Ono Kensho, Kamiya Hiroshi, Suwabe Junichi otwierają czołówkę listy.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
K: Szczerze, to mnie ktoś za to zabije: nie czytałam jeszcze ani jednego Kurobasowego doujina ;w;

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
K: Kuroko. Jest dla mnie jak młodszy brat którego nie mam i nigdy mieć nie będę ;w; Mamy ze sobą wiele wspólnego, a choćby i to, że mnie też ludzie potrafią nie zauważać. Ba, nawet własna rodzina gubi mnie z oczu! No i oboje w grze potrafimy jedynie podawać ^^'

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Fanarty, tak bardziej poważnie, tworzę od... dwóch lat? Wiem że zaczynałam o WIELE wcześniej, ale gdybyście zobaczyli moje prace z '11 roku... Przewrócilibyście się ze śmiechu.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Kiedyś umiałam pisać ładne, długie i trzymające się planu fanfiki... Do czasu aż pewne indywiduum zabiło we mnie pasję do pisania. Nigdy nie byłam dobra w robieniu fanvideo. Fanarty... sama nie wiem... może to przez wpatrywanie się godzinami w rysunki różnych artystów, szepcząc "pewnego dnia i ja tak będę rysować"...? Może to przez poznanie dziewczyny, której pasją jest pracować w Dreamworks? Naprawdę, sama nie wiem :3

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
K: Ostatnimi czasy rysuję tylko rzeczy z Kurobasu. Głównie Tetsuyę #2. Czasem zdarzy się że mnie ktoś przekupi żebym siebie dorzuciła gdzieś tam w drużynie Seirin. Ale tworzę również cosie z Ao no Exorcist, Ginga Nagareboshi Gin, Majin Tantei Nougami Neuro, Fairy Tail, Soul Eater, Pokemon...

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
K: Zależy od poziomu mojej motywacji, techniki i od tego, gdzie i kiedy dany pomysł się narodzi. Gdy jestem naprawdę zmotywowana, od sześciu (digital) do dziesięciu godzin (traditional: kredki). Ale spróbujcie mi przerwać lub niech mi się motywacja skończy, to projekt wydłuża się do kilku dni. No i jak się pomysł w szkole narodzi, to dodatkowe kilka godzin :3

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
K: Rysunki innych, piosenki, fanvidea, fanfiki, czasem proszę kogoś o podsunięcie pomysłu... Ale głównie moja własna wyobraźnia podsuwa mi coś zwariowanego

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
K: Z Fanzone, jeszcze nie (jednak mam nadzieję że będę miała taką okazję ^^). Z fandomu, wiele razy

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
K: Życie twórcze: tak. Jestem leniem jakich mało, więc rysuję tylko wtedy gdy chcę (muszę wspomnieć, że szkoła nie ma dla mnie tutaj większego znaczenia? :3 rysunki oczywiście górują nad pracą domową). Życie fandomowe? Już dawno złączyło się z życiem realnym w jedno.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
K: Przy muzyce, jaka tylko nawinie się na playlistę. Głównie soundtracki z różnych anime.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
K: Raz, to było dawno. Narysowałam (*cough*nabazgrałam) coś a na następny dzień pojawiła się o niebo lepsza wersja mojego rysunku. Jako że mój angielski nie był wtedy najlepszy (tak, to było na deviantArt'cie) zostawiłam to, ale rok później do tego wróciłam. Autorka przyznała że rysunki są podobne, ale nie widziała mojej wersji i to był przypadek. Uwierzyłam, bo kto chciałby plagiatować moje bazgroły? :3

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
K: Dużo Kurobasu! Przede wszystkim, zaczęłam pracować nad mini-doujinem o Nigou. Mam jeszcze w planach opowiastkę, dlaczego rzuty Midorimy są takie ZARĄBIŚCIE wysokie :3

Q: Rady dla początkujących twórców:
K: Wierzcie w siebie! Jeśli macie dużo pasji, nie gaście jej! Jeśli ktoś trolluje i znęca się nad waszymi pracami, olejcie go! Gdy ktoś daje Wam dobre rady - wysłuchajcie. Kto wie, może będą przydatne, może nie :) A przede wszystkim: nawet jeśli myślicie że wasze prace to dno i dwa metry mułu, nie zrażajcie się tym i ćwiczcie dalej! Zawsze znajdzie się ktoś kto wasze starsze prace polubi, a wasze nowe prace mogą być tylko lepsze!

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
K: (Troszkę) większy od Riko =w=

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
K: Męża, Rin Okumura z AoEx ;3 (a na poważnie? tak, mam)




B U K A – S A M A (B)


Q: Przedstaw się!
B: Buka-sama desu! Dla przyjaciół Buka-chan

Q: Ile masz lat?
B: Mało. Średnią zaniżam poważnie.

Q: Gdzie mieszkasz?
B: W małym zadupiu na Mazurach.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
B: Aspołeczna, leniwa, blondynka (i z wyglądu, i z charakteru), tsundere, zboczona

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
B: Czytam wiele, poza tym bardzo lubię matematykę i niemiecki (nie bijcie!)

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
B: Lubię, bardzo lubię i niekoniecznie

Q: Za co lubisz KnB?
B: Za wspaniałe postacie i emocje sportowe.

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB:
B: Lubię:
Kuroko – bo jest uroczy i dużo robi dla przyjaciół
Kise – bo daje z siebie wszystko (płakałam razem z nim po przegranej z Aomine)
Aomine – bo jest cholernie pewny siebie, też bym chciała taka być.
Midorimę – bo mi strasznie siebie przypomina.
Nie lubię:
Momoi – jest pustą, piszczącą dziewczynką, która dobiera się do mojego Testu ._.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
B: AoKise, MidoTaka, AoKaga (Jak oryginalnie!)

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
B: Ono Daisuke. Przepadam za Midorimą, ale kochałam go już przy Durararze! i Suzumiyi.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
B: Nie zwracam uwagi na autorów ;(

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
B: Midorima. Jestem takim samym tsundere, wiecznie poważnym. Ba, nawet chodzę w takich samych okularach! Tylko nie tacham wszędzie szczęśliwych przedmiotów.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
B: Lat… Od lat miałam w głowie jakieś zarys, czasami nawet powstawały jakieś szkice, ale sam blog powstał o drugiej w nocy 16 lipca. Także, bardzo niedawno.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
B: Zawsze kochałam pisać. Ołówka w ręku nie umiem utrzymać i nie mam pojęcia z czym się je te wszystkie Sony Vegasy i tak dalej.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
B: Na blogu będą publikowane tylko z KnB, ale może stworzę kiedyś coś np. z Durarary! lub FMA i opublikuję gdzie indziej. Ale na razie to tylko mrzonki, bo muszę dobrze zająć się początkującym blogiem.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
B: Zależy od długości „produktu twórczego”. To mogą być 2 godziny, może być tydzień. Pomysł może się też błąkać po głowie parę miesięcy, zanim się za niego wezmę.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
B: Dobre pytanie. Siedzę, siedzę, a ona mnie tak buuum! w plecy z zaskoczenia. Najczęściej w godzinach od 24:00 do 2:00.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
B: Tak, cały czas się inspiruję. Głównie inspiruję Black i pojedyncze ficki innych osób.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
B: Nie mam prawie życia realnego. Jestem aspołecznym odludkiem ._.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
B: Preferuję raczej ciszę.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
B: Nie, jestem za krótko w fandomie.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
B: Starać się pisać jak najlepiej, tak, żeby ludzie zapamiętali mój blog i często go odwiedzali ;)

Q: Rady dla początkujących twórców.
B: Sama jestem początkującym twórcą, także czekam na rady ;)

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
B: Spory na mój wiek, ale Aomine nie byłby zadowolony.

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
B: Mam jedenastoosobowy harem! I dobrze mi z tym :3





K A N A K O (K)


Q: Przedstaw się!
K: Kanako. Kana. Kan. Oks, to nie ma znaczenia. Miło mi *kłania się* :D

Q: Ile masz lat?
K: Mam stare kości.

Q: Gdzie mieszkasz?
K: W lodówce.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
K: Ace. Lodówka. Żarłok. Lenistwo. Komputer.

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
K: Tak, ale nikt nie chce w to wierzyć. Lubię jedzonko. Duuużo jedzonka! *pokazuje jak dużo* ^_^

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
K: Wyznaję gejozę, ale nie pogardzę dobrym yuri. Sporadycznie udaje mi się napisać hentaica, więc zdzierżę.

Q: Za co lubisz KnB?
K: Przede wszystkim za koszykówkę, bo to jedyna gra, w którą gram na boisku. Przed innymi spieprzam do sklepiku szkolnego.
Za ilość występowania pierwiastka męskiego i różnorakie pairingi, które można stworzyć z tych dup.
Cała KnB jest zajebiste i grzech nie lubić XD

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB:
K: Zacznę od nielubianych, dobrze? Nie mam żadnej. Tak, też mi trudno w to uwierzyć, ale dłuuuuugo zastanawiałam się nad tym problem i nie mam @_@ One Piece nauczyło mnie tolerancji.
Trudno mi mówić o ulubionych, bo nie mam bladego pojęcia, kogo loffciam najbardziej. XD
Mam dziwną słabość do Murasakibary, bo czuję z nim mentalną więź (luknij trzy punkty niżej).
Pałam niezwykłym uczuciem do Kise, bo mnie rozczula, gdy nie może przegonić Mine-china i ma seksi dupę. Mam słabość do „blondynek”.
Bardzo mocno trzymam kciuki za Midorimę, bo lubię jego zboczenie do horoskopów, uważam, że jest naprawdę ciekawie wykreowaną postacią i mam słabość do tsun tsun seme.
Poza tym Takałka jest postacią, przez którą zacieszam do monitora jak pojeb. A Kiyoshi, którą bardzo doceniam! XD

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
K: Poproszę o inny zastaw pytań, bo to ograniczenie o mało mnie nie zabiło.
*ogarnęła się*
AoKise to pairing, który wbił się tak mocno w moją mózgownice, że stał się moim ulubionym. Po prostu dupa Kise w połączeniu ze zwinnymi rączkami Aomine wymiata. (są trochę jak kawa z mlekiem) ❤
MidoTaka, bo traktuję ich jako jedną postać i ciężko mi przełknąć myśli, że któregoś mogłoby nie być. Midoszka bez Takao nie byłby sobą i Takałka bez Midorina nie byłby uroczym trollem.
… i (najprawdopodobniej!) MuraKiyo, bo poruszyli moje serduszko.

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
K: Nie mam ulubionych. Każdy seiyuu, który potrafi wcielić się w postać jest dobry, więc każdy seiyuu w basugeju spisuje się na medal. No dobrze, według mnie XD

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
K: Ooooootai ❤ Jej AoKise mnie poruszyło, a przez MidoTakę oberwałam poduszką w łeb. Warto było XD
Poza tym czytam wszystko, co wyniucham i podoba mi się. :D

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
K: Murasakibara Atushi. *stara się wybrać najważniejsze, ażeby nikt nie narzekał, że za długie*
Dobsz, zaczynam.
Też ciągle jem, ciągle jestem głodna, ciągle urządzam sobie wycieczki do lodówki. Często mówię, że lodówka jest największym odkryciem ludzkości. Traktuję ją jak drugi dom. Wszyscy się śmieją, że karmię zwierzątko.
Słowa „nie chce mi się” wypowiadam, gdy ledwo otwieram oczy. Jestem prawie tak samo leniwa jak Murasakibara i po prostu nie ruszę tyłka, jeśli nie będę mieć dobrej motywacji.
Kocham spać i gdybym nie musiała się udzielać, moje życie zaczynałoby się na lodówce, a kończyło w łóżku.
Podobnie jak on, potrafię żyć gdzieś we własnym świecie i nie za bardzo ogarniać co się dzieje wokół. Przykładowo borę udział w rozmowie, która trwa sobie od dobrych paru minut i w pewnym momencie nie kontaktuje z niej nic i wtedy albo przytakuję (niekoniecznie polecam), albo udaję, że jestem tak bardzo pochłonięta rozmową, że aż mi słów brakuje, albo pytam o co chodzi, albo w ogóle nie udaję i przyznaję, że nie słuchałam i nic nie wiem.
Nie potrafię zachować powagi w poważnych sytuacjach, co czasem zdarza się nietrwałym kalectwem na zdrowiu.
I tak dalej.
Soraski, miało być, kurnasz, krótko. Jeśli ktoś się zgubił w pierwszym akapicie, nie mam za złe.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Zaczynałam od 2006. Jestem kiepska w matmie. Przepraszam.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Nie posiadam nerwów do programików. Nie potrafię narysować durnego kółka, a co dopiero marną imitację człowieka. A generalnie lubię ryć mózgi innym, więc ficzki to wymarzona posadka dla takiego grafomana jak ja.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
K: Nie tylko z KnB. Męczę też od X miesięcy One Piece’a, od kilku lat Death Note, produkowałam coś kiedyś z Pokemon Special, zahaczyłam po drodze o fandom książek Rowling. Innych przestępstw nie pamiętam i nie żałuję XD

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
K: Zależy od pairingu i od Wena. Ale jeśli Wen jest zajebisty i pairing mi siądzie, to coś koło czterech godzin, nie licząc później jakiś poprawek, czytania wszystkiego jeszcze raz, ale tym razem ze zrozumieniem i tak dalej.
Jeśli wszystko jest jakoś nie tak, to nawet męczę parę dni/tygodni/miesięcy/lat.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
K: Ze wszystkiego, co się rusza. Najprędzej z rozmów, tekstów piosenek, z głowy, z życiowych sytuacji, bezpośrednio z fabuły albo innych ficzków.
No i w ogóle lubię pomysły innych.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
K: No ba! Zwłaszcza przez Otai. Przez nią napisałam pierwszego „non” ficzka z basugeja. *oklaski dla szefowej*. Do niej możecie zgłaszać zażalenia i skargi, jak coś *umywa ręce* :D

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
K: Nigdy nie miałam z tym jakiegoś większego problemu. Po prostu życie realne jest ważniejsze i czasem muszę fandom odkładać na inny dzień. Life is brutal i w ogóle idę coś zjeść.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
*po przerwie*
K: Pierwsze jaram się muzyką, później piszę w ciszy. W ogóle jak już zaczynam molestować klawiaturę, nic poza wykorzystywanym Wordem się nie liczy. No chyba, że żołądek brutalnie przypomnij o swojej obecności, to idę zwiedzać lodówkę i jeść.
Preferuję każdy gatunek muzyczny. Wszystko, co wpada mi w ucho jest muzyką, przy której produkuje „non” ficzki.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
K: X lal temu, ale ludzie chyba w końcu oprzytomnieli, że przecież nie ma co plagiatować XD

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
K: Ryć mózgi wszystkim tym, którzy nie uciekli i nadal czytają. I generalnie duuuużo miłości ❤

Q: Rady dla początkujących twórców.
K: Piszcie, a reszta przyjdzie sama!
Krytyka jest dobra, ale tylko ta uzasadniona.
Pisajcie!

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
K: Średnio na jeża.

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
K: Ona ma mnie.

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ktoś musi zaniżać średnią, żebym ja ją zawyżała, czy coś ;P

    XDD Czuję się teraz tak bardzo oficjalnie autorką doujina XDDDDDDDDD
    MuraKiyo to dwa tytany jedzące dzieci ... (kiedyś to napiszę XD!)

    ReplyDelete
  2. Napisz ładnego MuraKiyo, Otai, bo nie chcę, aby mój był jednym w polskich internetach.

    ReplyDelete
  3. Nie jestem osamotniona w byciu jak Musiek ;A;; *tula Kanako, choć ona pewnie tego nie chce*

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -