Posted by : riwethiel October 10, 2013


Witajcie kochani! Jak tam wrażenia po pierwszym odcinku drugiego sezonu? Nowe postaci, nowe głosy i przede wszystkim - piękna, nowa animacja (choć na tym polu też nie obyło się bez małych zgrzytów ;)). Zadowoleni, zaskoczeni czy może zawiedzeni? Chętnie poczytamy Wasze opinie!
A w oczekiwaniu na kolejny odcinek zapraszam Was na chwilę relaksu i oderwania się od codziennych obowiązków przy kolejnej partii wywiadów z członkami naszego Fanzone! Tym razem możecie bliżej zapoznać się z twórcami znanymi jako Grosse Geheimnis, Akasu oraz Ero!!
Informuję również, że jest to przedostatnia część owej inicjatywy - każdy (bez wyjątku!) członek Fanzone, który jeszcze nie brał udziału w zabawie, a ma na to ochotę, może jeszcze przesłać swoje odpowiedzi! Będę czekała na wypełnione wywiady do końca października!

A teraz już nie przedłużając - zapraszam do czytania i wspólnej dyskusji! :)



G R O S S E _ G E H E I M N I S (G)


Q: Przedstaw się!
G: Matka woła na mnie „śmierdzący leń”, ale wystarczy Kyo. ._.

Q: Ile masz lat?
G: 17

Q: Gdzie mieszkasz?
G: Za górami, za lasami…~

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują
G: Beztroskość, lenistwo, śpioch, wariactwo, tolerancja. ._.

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
G: Tak, mam.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
G: Lubię wszystko, jestem tolerancyjnym człowiekiem.

Q: Za co lubisz KnB?
G: A to muszę za coś lubić? Zastanówmy się… nie wiem po prostu lubię. Q.Q

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
G: Lubiane:
Kise – za to, że potrafił swoją beztroską poprawić humor.
Aomine – za zboczeństwo i uwielbienie do cycków.
Akashi – za charakter, ktoś mi kiedyś powiedział, że podniecają mnie sadyści, więc to pewnie dlatego. xD
Kuroko – za to bycie niewidzialnym, mi też takie coś się zdarza. Q.Q
Kasamatsu – za skarpety, też chce takie skarpety!
Murasakibara – mamy taką samą schizę na punkcie wpierdalania słodyczy.
Momoi – za cycki! *A*
Nie lubiane:
No i tutaj mam problem, bo żadna z postaci nie naraziła się mi na tyle, żeby powiedzieć, że jej nie lubię ._.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
G: AkaKise, AoKise, KiseKuro.

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
G: Kamiya Hiroshi, Suwabe Junichi.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
G: Nie mam takowej. Czy to źle? ._.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
G: Trudne pytanie, zboczeństwo łączy mnie z Aomine, sadyzm i chęć rozniesienia ludzi z Akashim. Jednak najbardziej chyba moja częsta beztroska sprawia, że najbliższą postacią jest Kise.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea? (niepotrzebne skreślić)
G: O raju trudne pytanie, gdzieś od trzech, jednak ze sporą przerwą. Dopiero niedawno coś mnie tchnęło i nawróciło do pisania.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea? (niepotrzebne skreślić)
G: Nie chcecie widzieć jak rysuje, a do robienia video nie mam cierpliwości, śmiem twierdzić, że przy próbie stworzenia go, mój komputer zrobiłby wylot za okno.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
G: FMA (niestety wszystko przepadło Q.Q), KHR, mam w planach napisanie czegoś z Free!, ale nie mam pojęcia czy to wyjdzie ._.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
G: To zależy, czasami gdy mam wenę potrafię napisać coś w 1-2 dni, a czasami męczę się ponad tydzień siedząc nad pustą kartką w Wordzie.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
G: Szczerze powiedziawszy dosłownie ze wszystkiego. Motywację może dać mi nawet szklanka Pepsi xD. Najczęściej jednak to ktoś prosi mnie o napisanie czegoś.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
G: Jeśli się tak zastanowić to powrót do pisania zawdzięczam wszystkim osobom, których opowiadania czytuję, bo to dzięki nim naszła mnie myśl „a gdyby tak napisać coś swojego?”. Nie licząc gróźb Black dotyczących kopania mnie, czego się boję. Czy to jest inspiracja? ._.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
G: Zważając na to, że rzadko kiedy wychodzę z domu z powodu bariery językowej, nie jest trudno.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
G: To zależy, czasami muszę mieć całkowitą ciszę. Taką, że słychać aż brzęczenie muchy, a czasami – i to częściej – przy muzyce (najlepiej na full żeby przy okazji podenerwować sąsiadów z dołu.) Jakiegoś konkretnego gatunku nie ma, włączam listę odtwarzania i wkręcam się w to co leci.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
G: Sporo czasu moje pisanie opierało się na pisaniu do szuflady, dopiero niedawno z niej wyszło, więc nie.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
G: Nie mam takowych, żyje chwilą. To co wpadnie mi do głowy napiszę. ;3

Q: Rady dla początkujących twórców.
G: Nie bójcie się tworzyć i puszczać wodzy swojej fantazji. Każdy pisać może trochę lepiej, lub trochę gorzej… czy jakoś tak. =3=

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
G: Nie noszę.

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
G: Może tak, może nie…~



A K A S U (A)


Q: Przedstaw się!
A: Y-Yo? Jestem Asu, eee. Wiesz może pozostańmy przy tym~?

Q: Ile masz lat?
A: We wrześniu 15 ;~;

Q: Gdzie mieszkasz?
A: We Wrocławiu ^3^

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
A: Oł. Maj Gad. To już Pięć.

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
A: He he. Rysowanie,pisanie pływanie,koszykówka i bla bla blaa.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
A: Nie mam zastrzeżeń. Kazdy lubi co lubi.

Q: Za co lubisz KnB?
A: Za nieprzewidywalność. Za fabule i oczywiście postaci XD

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
A: Ulubioną postacią jest sadysta Akashi. Mimo ,że nie pojawiał się zbyt często (szlocham w poduszkę) to uważam ,że ...Że jest walnięty XD za to go lubie. Daiki i Mura-chin ,ich lubie za charakter ,ewentualną chamskość (w przypadku niższego) i nieokrzesaną niewole w stosunku do jedzenia (no wiadomoXD) .Nie lubię ,za zachowanie,za bycie takim „ugh” i wszystko inne byłego kapitana akademii Too Shoichiego. Wkurza mnie

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
A: Emmm. AkaKi, NijiAka i „MomRik”-jak to głupi brzmi!Momoi i Riko )

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
A: Daiske Ono czyli Zielony glon Midorima ,głównie przez jego wcześniejsze głosy (Shizu-chgan i Sebastian z Drrr i Kuroshitsuji) i Seiyuu Daikiego ,gdyż oglądałam utapiri i widzę naszego podłego Daikiego mówiącego „Moja droga owieczko” XD

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
A: Szczerze to nie mam ^^'

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
A: Sakurai Ryo ,oboje potrafimy przepraszać za wszystko XD to trochę wkurzające ^^'

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea? (niepotrzebne skreślić)
A: Ehhh.A bo ja wiem? FanFiki jakoś od roku , fanarty od dobrych 4 lat.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea? (niepotrzebne skreślić)
A: Od zawsze kochałam rysować i pisać,a nie zawsze fabuła z anime mi całkiem pasowała. Więc sama tworzyłam resztę XD

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
A: Nie, tworze też z Fairy Tail z Vocaloidów i przypadkowo mi napotkanych artów.(W sensie ,że widzę np. jakąś kobietę to potrafię do niej dodać jakąś historie)

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
A: Parę godzin. Czasem parę dni XD

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
A: Z mózgu XD muzyki i artów.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
A: Mmmmm .Tak jakby Autorka sasayaku no kage znana jako „Black ” zainspirowała mnie do stworzenia Bloga i pierwszych wpisów.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
A: Trudne pytanie XD . Czasem w środku lekcji napada mnie wena twórcza i wręcz rzucam się na ławce by coś napisać lub narysować C:

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
A: Raczej przy muzyce. Głównie openingi ,endingi z anime i jakieś spokojne typu vocaloid ^^'

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
A: Tak,niestety ,ale bliska mi przyjaciółka zabrała mi moje projekty. Nawet jej poprawiałam to co napisała. A potem wstawiła to na bloga bez mojej wiedzy ;-;

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
A: Napisać dłuższe i ciekawsze oneshoty z Kurobasu i dodać parę artów XD

Q: Rady dla początkujących twórców.
A: Uwierz w Siebie?Jesli tobie podoba się to co piszesz to innym z pewnością również

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
A: Wklęsłyyy

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
A: Mam potworka w szafie. Liczy się ? C:



E R O (E)


Q: Przedstaw się!
E: Eeee... Niestety nie bardzo wiem jak... Hmm... Powiedzmy, że tą część już zaliczyłam, dobra ;_;" ?

Q: Ile masz lat?
E: W tym roku mi stuknie szesnaście.

Q: Gdzie mieszkasz?
E: Na wsi pod Krakowem *nie dosłownie, ale nie ma bliższego i zarazem większego miasta, które by mi służyło za lepszy punkt odniesienia*

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
E: Leń, yaoistka, introwertyk, bałaganiarz, "artystka" (z naciskiem na cudzysłów)

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
E: No cóż... Bardzo lubię rysować i pisać raz na jakiś czas, a tak poza tym to... *myśli* kolekcjonuję figurki aniołków :'3

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
E: Trzy razy "tak". Znaczy się, tolerancyjna jestem, a jako, żem również perwers, to i można nawet powiedzieć, że gustuję~

Q: Za co lubisz KnB?
E: Nawet nie wiem. Chyba za to, że cały czas coś się dzieje, a bohaterowie mają odmienne charaktery. No i muzyczka miodzio. A! No i chyba oczywistą rzeczą jest, że każdy fan yaoi odnajdzie tu podteksty, czy tego chce czy nie.

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
E: Lubianych jest zdecydowanie za dużo, więc ograniczę się do nielubianych :''3
Trener Kaijo *nie pamięta z imienia* -> to, jak na początku potraktował Seirin było wredne. Ale potem dziad dostał za swoje, hehe.
. . . Na chwilę obecną nie potrafię wymienić innych bohaterów, do których nie pałałabym choć cieniem sympatii. Może jeszcze tylko Haizaki wydaje mi się taki trochę nie teges.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
E: Tylko trzy ;_; ? No dobra...
1. MidoTaka/TakaMido (wsio ryba, kto na górze)
2. KiKasa
3. KagaKuro

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
E: Właściwie, to mam dwóch ulubieńców. Na miejscu pierwszym mogę śmiało postawić pana imieniem Kamiya Hiroshi (Akashi). On podkłada głos samym zajebistym postaciom, wliczając właśnie Akashiego *choć za wiele się nie napracował w pierwszym sezonie* ;u;" A drugim faworytem jest Daisuke Ono (Midorima) c:

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
E: Powiem szczerze i otwarcie, że nie mam. Doujinshi z KnB podczytuję okazjonalnie, więc jakoś większej uwagi na autorki nie zwracam :'')

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
E: Murasakibara, a oto powody:
- oboje kochamy słodycze (ja ogólnie lubię jeść, ale słodkie zwłaszcza)
- oboje jesteśmy leniwi, choć zdolni
- oboje jesteśmy spod Wagi, z października
- oboje jesteśmy wysocy
- podobnie jak on, mam dziecinne (częęęęsto) i niekiedy sadystyczne skłonności (ale tylko czasem...serio! . . .)
- na chama można stwierdzić, że mamy zbliżoną długość włosów (xD)

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea? (niepotrzebne skreślić)
E: Hmm... Fanarty zaczęłam rysować bodajże od 2011 roku, ew. od 2012, czyli będą tak "na oko" dwa lub trzy lata. Fanfiki natomiast piszę od niecałych dwóch lat.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea? (niepotrzebne skreślić)
E: Fanarty -> po prostu kocham rysować. I tyle.
Fanfiki -> od zawsze lubiłam pisać opowiadania na polskim, a mój mózg wymyśla pierdyliardy historii w ciągu dnia. Większość dotyczy moich ukochanych postaci, więc w sumie żal choćby jednej z nich nie spisać raz na jakiś czas, prawda? Poza tym niektórzy twierdzą, że o dziwo dobrze piszę.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
E: Do KnB tworzę od niedawa, a wcześniej byłam zagorzałym hetardem (Axis Powers Hetalia). W sumie nadal nim jestem, ale już w nieco mniejszym stopniu. Poza tymi dwoma fandomami czasem walnę jakiś pojedynczy ff/fanart do jakiegoś innego fandomu, np. do Bleach albo Shingeki no Kyojin :3

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
E: Ołć... Różnie to bywa. Z fanfikiem potrafię zwlekać nawet i miesiąc *jeśli nie dłużej*, natomiast za fanart się biorę niemal od razu. Przy czym jeśli się już za coś wezmę, to przeważnie kończę me "dzieło" w ten sam dzień.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
E: Sama siebie się pytam.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
E: U mnie z inspiracją to jest tak, że zaraz po niej następuje depresja twórcza, bo jestem grosza od osoby, która mnie "natchnęła" ._. Niemniej znam jedną osóbkę *nie z Polski*, która lubi m.in. KnB i jest dla mnie czymś na kształt wzoru.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
E: O dziwo tak. Choć niekiedy mam ochotę popaplać na tematy fandomowe, a tu się okazuje, że ja siedzę w szkole na przerwie z "normalnymi" ludźmi, niezwiązanymi w żaden sposób z półświatkiem m&a ;_;"

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
E: Często zapuszczam sobie "do pracy" moją playlistę, na którą składają się przeróżne utwory - od openingów anime, poprzez rock&metal, na electro&dubstep skończywszy. Ale zdarza mi się też tak, że pracuję przez przypadek *zapomni włączyć playlistę* w kompletnej ciszy i jak zdam sobie z tego sprawę, to czuję się dziwnie...

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
E: Nie i się nie dziwię - kto by chciał kopiować/kraść moje dzieła, haha...

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
E: WYDAĆ DOUJINSHI I ZBIÓR OPOWIADAŃ. Ale to bardziej na daleką przyszłość, albowiem portfel pustkami świeci ;__; Najbliższa przyszłość to będzie raczej, hm... O! Narysowanie reszty OC z fandomu KnB :3 I napisanie kolejnego rozdziału ff, z którym zwlekam już od miesiąca :'D

Q: Rady dla początkujących twórców.
E: Jak stwierdzasz, że jesteś do kitu, to weź kubek herbaty, ciacho i bierz się do roboty, a nie jęcz. Dobra, jęczeć możesz, ale podczas pracy.

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
E: Mniejszy, niż bym chciała nosić

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
E: A czo to jest? Nowy rodzaj czekolady? *forever alone*

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. Gross to ty pierwszy powiedziałeś, że mnie skopiesz jak przestanę pisać wiec nie rób ze mniej tej złej i niedobrej! :<



    co do anime : ODDAJCIE MI ANIMACJĘ Z OPENINGU KURFA ;; a tak szczerze to o ile się nie pogorszy to nie będzie na co narzekać C: Himuro super dupa (chociaż nadal się boję, że gdy Himuro zacznie się drzeć podczas meczu to jednak jego seiyuu nie wyrobi i nie będę mogła tego słuchać XD'') no i DAT INGLISH 8D opening&ending love ;; ♥
    także ten, myłość jak na razie ♥

    ReplyDelete
  2. Ich angielski mnie rozwalił, ogólnie bez szału ten pierwszy odcinek. Czekam na jakieś mecze. ^^

    ReplyDelete
  3. Ero, czuję z tobą mentalną wieź odnośnie Mukkuna :D

    Anime jest zajebista. Nadal jaram się nią jak dzika norka. A Murochin i Atsushi i Teppei poprawili mi tak bardzo humor, że nie mogę się powstrzymać, aby tego kolejny raz nie obejrzeć :D Englisz był traumatyczny, ale liczą się chęci czy jakoś tak :D No i MuraKiyo w sobotę <3

    ReplyDelete
  4. Powtórzęsię, ale fandom taki młody jest X'D

    ReplyDelete
  5. Dostałam ataku śmiechu, gdy zaczeli nawijać po angielsku :D Japończycy i języki obce to nie jest to, co tygryski lubią najbardziej.
    Odcinek zacny, ale to dzięki dużej ilości mojego Kagamcia. Czekam na pierwszy mecz i jakieś akcje :)

    Co do tej zabawy, każdy może się zgłosić?

    ReplyDelete
  6. Czekam aż bardziej się rozkręci (pojawią się cycki Momoi), bo mam niedosyt po tak długim czasie.
    Ten ich angielski mnie dobił. Kagami jeszcze się jakoś trzymał, ale Himuro wywołam histeryczny śmiech.

    Blacku Tyś fandomowym natchnieniem... tylu ludzi zboczyć, to takie piękne.
    Ero wyjrzyj za okno, zaraz się okaże, że mieszkacie z Kan obok siebie :D

    ReplyDelete
  7. Za oknem mam podwórze. To niemożliwe, Piegu XD

    ReplyDelete
  8. Oglądałam ten epek już chyba z 6 razy i mogłabym oglądnąć jeszcze kolejne 6. ;___; My precious bbys are back ♥

    ReplyDelete
  9. @Maru: Kazdy czlonek Fanzone, tak jak jest to napisane w poscie :)

    ReplyDelete
  10. czy mi sie zdaje czy ponad połowe twórców zainspirowała black? :D
    co do nowego odcinka, to ten angielski...ale cóż xD
    ale jest Kagami, to sie liczy <33

    ReplyDelete
  11. @Black: Jednak Ty też mnie straszysz, a że się boję... ;__; Mam na to dowody, jak Ty tak możesz bić biednego rodzynka fandomowego ;__:. No i sam zauważyłem, że jesteś czegoś w rodzaju 11 muzą (bo 10 to kino)

    Opinię o odcinku mam podobne jak reszta. Ten angielski. Języki obce w ustach Japończyków są świetnym poprawiaczem humoru.~

    ReplyDelete
  12. Ale strzeliłam facepalma. @_@ Wybacz, Grosse Geheimnis.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -