Posted by : riwethiel November 23, 2013

Dzisiaj, oprócz nowego odcinka Kuroko no Basuke (który już niedługo pojawi się w dziale "anime"), serwujemy Wam dwa, świeżutkie character single - Tatsuyi Himuro oraz Makoto Hanamiyi. Płytki kosztują tyle, co poprzednie, czyli 1200 jenów za sztukę. Każdy krążek zawiera 2 piosenki wraz z ich wersjami instrumentalnymi oraz po 2 monologi bohaterów.

Powiem Wam, że jak za samym Hanamiyą nie za bardzo przepadam, tak jego piosenki bardzo mi się spodobały. Himuro oczywiście zaserwował nam na wstępie monologu trochę ingrisza, haha. O wykonaniu jego piosenek się chyba nie muszę wypowiadać, bo to pan Taniyama... wiadomo, że pełna profeska ;)

Linki znajdziecie pod cut'em lub w dziale z muzyką~!


SOLO SERIES Vol.13, Tatsuya Himiro (Kisho Taniyama)
Data wydania: 2013/11/27
Cena: 1200 jenów
01. Monologue: Kono kyoudai no akashi ni kakete
02. Ready Fight!
03. Monologue: Atarashii aibou to
04. Any time, any place
05. Ready Fight! (instrumental)
06. Any time, any place (instrumental)
Pobierz: klik

SOLO SERIES Vol.14, Makoto Hanamiya (Jun Fukuyama)
Data wydania: 2013/11/27
Cena: 1200 jenów
01. Monologue: Ore ga oshiete yaru yo
02. MAD BREAKER
03. Monologue: Ore wo tanoshimasete kure yo
04. STEAL YOUR BREATH
05. MAD BREAKER (instrumental)
06. STEAL YOUR BREATH (instrumental)
Pobierz: klik

Wskazówki:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. TAAAAAAAAAAK <333333333 Ile ja na to czekałam <333 Ja osobiście Makoto uwielbiam (aktualnie jest moją ulubioną postacią z Kuroko no Basket) i jego CS baardzo mi się podobają, w przypadku Himuro CS też są genialne <3 c:

    ReplyDelete
  2. Hanamiya, kochanie, tak długo na ciebie czekałam ;^; Takie cuda, a sam ingrisz Himuro jest prześwietny! I to sie nazywają udane CSy! :D

    ReplyDelete
  3. Wydaje mi się, że to są jedne z najlepszych CS jakie wyszły xD

    ReplyDelete
  4. singiel Makoto mi się bardzo podoba, chociaż fanką jego nie jestem wcale. A po Himuro spodziewałam się więcej, jakby to powiedzieć... charakteru (?) są przyjemne, ale nie w jego stylu.

    ReplyDelete
  5. Ja dalej walkuje Hanamiye... kurcze, jeszcze dojdzie do tego, ze tak mi sie ten singiel wkreci, ze go kiedys kupie, lol.

    @Piegowata: Nie wszyscy pro piosenkarze potrafia wczuc sie w postac, gdy maja juz wyrobiona pewna maniere spiewania, moze to stad te mieszane uczucia~ Z Miyano Mamoru mam czesto podobnie - "ladnie, ale nie pod postac" XD

    ReplyDelete
  6. Hey, a nowy soundtrack z drugiego sezonu juz wyszedl?
    Strasznie mi sie podoba.

    ReplyDelete
  7. @Anon: Nie, jeszcze go nie zapowiedzieli. Strzelam luty/marzec 2014~

    ReplyDelete
  8. chyba jestem jedyną, która nie lubi ani Kiiyana ani JunJuna C8 //rolls away

    ReplyDelete
  9. @Zor: Ty lubisz tylko Mamorka XDDD

    ReplyDelete
  10. @riw: NIE PRAWDAAAA DD: ja lubię dużo różnych seiyuu, ale akurat Ci, za którymi pieją wszyscy, mi nie podchodzą X'DD Kamiyana i OnoD też nie lubię, cześć C8""

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -