Posted by : riwethiel November 16, 2013

Pierwsza twitterowa akcja pod kryptonimem "zdrapka" została zakończona. Szczegóły na jej temat znajdziecie tutaj tutaj (na samym dole posta).

9 listopada została zamieszczona na naszym twitterze ostatnia zdrapka wraz z jej tłumaczeniem w formie tekstowej. Dzisiaj prezentujemy Wam wszystkie dotychczas zatweetowane zdrapki w formie obrazków. Całą osiemnastkę bishounenów i ich "wiadomości" znajdziecie pod cut'em.

Dajcie znać czy podobała Wam się ta inicjatywa i czy w przyszłości chcielibyście takich więcej. Wasze zdanie dużo dla nas znaczy :)

Z innych wieści - do Fanzone dołączyły w ostatnim czasie dwie nowe dusze - Patrycja Hry pisząca fanfiki oraz tworząca fanvidea oraz Miki zajmująca się fanartami! Zachęcamy do zapoznania się w ich twórczością! :)


{ 21 komentarze... read them below or Comment }

  1. Te zdrapki są świetne *___* Więcej ! ♥_____♥

    ReplyDelete
  2. Te zdrapki są genialne *_________*
    Reo taki skromny xD ♥

    ReplyDelete
  3. O tak, ja również je uwielbiam! :D

    ReplyDelete
  4. zdecydowanie jestem za tym, żeby było więcej takich akcji! :D

    ReplyDelete
  5. Miyaji jest najbardziej przekonujący xDD

    ReplyDelete
  6. Akashi i Murasakibara są przesłodcy <3 Kocham je wszystkie :PP

    ReplyDelete
  7. Cze nie wiedziałem nawet ,ze jakas grupa tłumaczy moją ulubioną serię sportową. Mam pytanko dodajecie chaptery tak róznie czy w miare regularnie?

    Mam pytanko czy zakończył się już Winter Cup w mandze , czy będzie nowy arc czy to już koniec anime? Tylko bez spoilerów prosze.

    ReplyDelete
  8. miało być koniec mangi oczywiście.

    ReplyDelete
  9. love it <3
    oczywiście jestem za takimi akcjami :D

    ReplyDelete
  10. Anonimie - obecnie wydają chaptery mangi bardzo nieregularnie, więcej doujinów ;) *mówię to z obserwacji*

    Winter Cup w mandze nie zakończył się, bo w międzyczasie wskoczył Teikou Arc, czyli cofnęli się do czasów gimnazjum i dopiero niedawno manga powróciła na tory teraźniejszości - obecnie rozgrywany jest mecz finałowy. Czy to koniec? Jak to podzielą w anime? Czy będzie kolejny sezon? Tego pewnie dowiemy się dopiero za jakiś czas ;)

    ReplyDelete
  11. Cieszymy się, że akcja się podobała. Ostatnio mam trochę dużo na głowie, z tego mały zastój nam się zrobił. Z dobrych wiadomości - mam jeszcze jedną antologię z taką okładką, postaci stylizowane trochę na oshare/rock wiec możemy akcję powtórzyć jak tylko trochę ogarnę rzeczywistość.

    @Otai: Dziękuję, że odpowiedziałaś za mnie

    ReplyDelete
  12. Ja już zdecydowałem ,ze powoli poczytam sobie po eng.
    Mi się wydaję, że to koniec anime bo chyba to ostatni sezon Hyugi i reszty zespołu jak sie nie myle został by tylko Kuroko z Kagamim, Poprawcie mnie jeśli się mylę.

    Co do anime to tam retrospekcji z Teiko chyba nie będzie bo jak oni zamierzają skończyć ten Winter Cup raptem w 26 epach?

    ReplyDelete
  13. Mnie się wydaję, że nie skończą Winter Cup tym sezonie anime, tylko trzeba będzie czekać na następny sezon. I tak wgl. to Kiyoshi, Hyuga itd. są teraz w 2 klasie. Więc całkiem możliwe, że będzie nowy ARC.

    ReplyDelete
  14. rzeczywiście są w 2 klasie, ale wydawało mi się, ze w anime było mówione,ze to ich ostatnia szansa, ostani rok, chyba że to po prostu złe tłumaczenie było.

    ReplyDelete
  15. ale możliwe, że ostatnia szansa, żeby zmierzyć się z Kirisaki Daiichi (nie chcę spoilerować, w następnym odcinku dowiesz się wszystkiego)

    ReplyDelete
  16. Anonimie: A to przypadkiem nie było tak, że to ostatnia szansa Kiyoshiego na udział w turnieju? W końcu ma te problemy z kolanami itd.
    I raczej nie ogołocą anime z tak ważnego wątku jakim jest Teiko Arc. Na 100% zrobią trzeci sezon.
    A co do zdrapek to są boskie. Akashi, Takao, Kasamatsu i Miyaji najlepsi <3.

    ReplyDelete
  17. Sorry, że pytam,ale ile odcinków 2 sezonu ma wyjść? Jedne źródła podają, że 12 wy piszecie o 26. Co jest prawdą?

    ReplyDelete
  18. 26 epków wyjdzie.

    ReplyDelete
  19. anonimie: Mekito ma racje, chodzi o to ze Kiyoshi ma problemy z kolanami poważne i ten turniej jest prawdopodobnie jego ost.
    co do zakonczenia mangi, możliwe ze skończą na witer cupie, moze wcisna jeszcze gdzies tego przyjaciela Kuroko, chciałabym żeby powiedział mu, że to nie jego wina >.<
    co do serii anime, moze dadza dodatkowy długometrazowy odcinek z teiko art? w sensie idący obok serii ;x

    ReplyDelete
  20. Winter cup na pewno nie zakończy się 2 sezonie anime.(MOŻLIWY SPOILER W TYM ZDANIU ;_;) Z moich obliczeń wyszło, że sam mecz Shuutoku i Rakuzanu zacząłby się dopiero za jakieś 26 odcinków, a wątpię, że wypadłoby tyle rozdziałów, że zdążyliby to zrobić....

    ReplyDelete
  21. Mam nadzieje, ze jesli jakims cudem nie zakoncza na Winter Cup anime to Kiyoshi bedzie gral to moj ulubiony zawodnik :)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -