Posted by : riwethiel December 11, 2013

Zgodnie z zapowiedziami, dzisiaj swoją premierę w Japonii miała płyta Seirin Koukou Mini-Album! Krążek zawiera 5 utworów wykonywanych przez różnych członków Seirin (w tym Mitobe i Nigou! XD) i kosztuje 2000 jenów. Na okładce zagościli Kuroko oraz Kagami~ Link znajdziecie pod cut'em lub w zakładce z muzyką~

Jestem ciekawa, która piosenka (piosenki?) najbardziej przypadną Wam do gustu. Moje serce skradło "Challenger Spirit" i mimo iż nie przepadam za piosenkami przeplatanymi dialogami to "Damare!" Hyuugi poprzedzone "Kitakore!" Izukiego mnie powaliło na łopatki, haha. Generalnie ten mini album jest czymś zupełnie innym niż sobie wyobrażałam. Zostałam MEGA pozytywnie zaskoczona, polecam! ;)

Jak już jesteśmy przy płytach, to dla osób, które nie zaglądają na naszego Twittera mam jeszcze dwie krótkie informacje. 12 lutego przyszłego roku ukaże się 2 opening 2 sezonu pt. "Hengen Jizai no Magical Star", wykonywany oczywiście przez GRANRODEO. Dla odmiany, 2 ending wykona sam Ono Kensho, czyli seiyuu Kuroko - singiel będzie nosił tytuł "FANTASTIC TUNE" i zostanie wydany 26 lutego 2014.


Seirin Koukou Mini-Album
Data wydania: 2013/12/11
Cena: 2000 jenów
1. Challenger Spirit (Hyuuga & Izuki)
2. Rise Up Together!! (Kuroko, Kagami, Koganei & Mitobe)
3. Ennoshita ☆ Regular (Tsuchida & Koganei)
4. Ano Hi Wasureta Mirai Made (Aida, Kiyoshi & Hyuuga)
5. Seirin One-One Soudouki (Kuroko, Kagami & Tetsuya No.2)
Pobierz: klik

Wskazówki:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

PS. Jeżeli nie zginąłeś/-aś słuchając ostatniej piosenki, to wiedz, że coś się stało.

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Gdyby nie perfect-copy, nie wiedziałabym nawet, że coś ma być wydawane ;)

    Najbardziej przypadł mi do gustu Challenger Spirit i Seirin One-One Soudouki (tak, przesłuchałam i nie zginęłam XD). Nie pogardziłabym jeszcze Ano Hi Wasureta Mirai Made. :D

    Osobiście album mnie nie powalił i nie podobał mi się jakoś szczególnie, ale też nie podobał. Po prostu taki przeciętny... ;)

    Thx ;*

    ReplyDelete
  2. Tak bardzo No.2 w tle... :D
    Jak dla mnie to Rise Up Together!! oraz Ennoshita ☆ Regular. Bardzo mi się podobają <3

    ReplyDelete
  3. Rise Up Together!!, Ennoshita ☆ Regular, Seirin One-One Soudouki //DENSI PO POKOJU// jestem skazana na poryte piosenki 8D

    ReplyDelete
  4. Haha...wszystkie mi się podobały xD
    No, ostatnia miażdży :D, ale i tak wymiata

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -