Posted by : riwethiel January 07, 2014

Dzisiaj kilka oficjalnych wypuszczek :)! Pierwszą z nich jest wydany 4 stycznia Anibasu EX zawierający zbiór najlepszych, kolorowych ilustracji (i nie tylko!) z Kuroko no Basuke, które ukazały się na łamach różnych magazynów w 2013 roku. Książeczkę można nabyć w cenie 500 jenów, a jej skany znajdziecie do pobrania w dziale "books"! Drugą wypuszczką, a w zasadzie dwoma, są kolejne duety - część 6 (Midorima & Kuroko) oraz część 7 (Kagami & Aomine). Płyty kosztują po 1200 jenów każda, a na krążkach znajdują się po 2 piosenki (+ wersje solowe pierwszej z nich) oraz mini drama z bohaterami. Okładki oraz linki znajdziecie w dziale z muzyką lub pod cut'em~!

Ujawniona została również okładka do drugiego DVD/Blu-ray'a z anime 2 sezonu - zagoszczą na niej nikt inny jak Midorima i Takao - zdjęcia okładek również znajdziecie pod cut'em!

A teraz znikam pętlić duet AoKaga *__*!!


Character Song: DUET SERIES Vol.6, Testuya Kuroko (Kensho Ono) & Shintaro Midorima (Daisuke Ono)
Data wydania: 2014/01/08
Cena: 1200 jenów

01. Mini drama: Kuroko & Midorima
02. Kōto no Uede Korekara mo
03. DO THE BEST
04. Kōto no Uede Korekara mo (Midorima off ver.)
05. Kōto no Uede Korekara mo (Kuroko off ver.) P
obierz: klik

Character Song: DUET SERIES Vol.7, Taiga Kagami (Yuuki Ono) & Daiki Aomine (Junichi Suwabe)
Data wydania: 2014/01/08
Cena: 1200 jenów

01. Mini drama: Kagami & Aomine
02. ULTIMATE ZONE
03. Exciting Communication
04. ULTIMATE ZONE (Aomine off ver.)
05. ULTIMATE ZONE (Kagami off ver.)
Pobierz: klik

Wskazówki:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

DVD/Blu-ray vol.2

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Takao jaka poza ostrej dziuńki XD

    ReplyDelete
  2. Dzisiaj rano dostałam e-mail, że moja płyta AoKaga została do mnie wysłana i już można ją pobrać? Nie mogę się doczekać, aby posłuchać, jak moi ulubieni chłopcy razem śpiewają.
    Podoba mi się okładka z Midorimą i Takao... Właściwie, to wszystkie trzy mi się podobają ^^

    ReplyDelete
  3. Głos Junichigo Suwabe robi mi ambfkhwfjecbd z mózgu *w*
    I taaaak mi smutno, że nic a nic nie czaję z tej mini dramy XP

    ReplyDelete
  4. Czy można udostępniać w komentarzach linki? Tłumaczenie dramy zjaduje się tutaj: http://jesschan6918.tumblr.com/post/72556470315/aokaga-mini-drama Natomiast tłumaczenia piosenek można znaleźć pod tagiem "translation" na tym blogu: jcminwell.tumblr.com

    ReplyDelete
  5. Thanks so much for this! :D

    ReplyDelete
  6. Zabieram się za przesłuchanie ;) Dziękuję ;*

    ReplyDelete
  7. @Nami: Mozna, aczkolwiek na polskim fansajcie na pewno milej widziane bylyby odnosniki do polskich tlumaczen ;) Niemniej jednak, na pewna sa i tacy, ktorzy za ang tlumaczenie tez beda wdzieczni~ ^^

    ReplyDelete
  8. @riwethiel: Jakbym miała link do polskiego tłumaczenia, to z chęcią bym wrzuciła ^^ Albo chociaż przetłumaczyła, gdyby tłumacz nie był ze mnie tak marny.
    Swoją drogą to wielkie dzięki za udostępnienie piosenek - z wrażenia, że za kilka minut będę mogła posłuchać mojego otp zupełnie zapomniałam podziękować.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -