Posted by : riwethiel January 16, 2014


Trochę czasu minęło od zamieszczenia poprzedniej paczki wywiadów, jednak nazbierało się trochę innych spraw i aktualek, które przyczyniły się do aż tak dużego opóźnienia z postowaniem tej części. Tak jak wspominałam w poprzednim poście na ten temat, jest to już ostatnia tego typu notka i na chwilę obecną nie zapowiada się na to, aby inicjatywa z wywiadami miała być kontunuowana. Szczęśliwcami, którzy załapali się na ostatnią turę są: Suzann pisząca fanfiki, Patrycja Hry pisząca fanfiki i tworząca fanvidea oraz Zorka zajmująca się tworzeniem fanartów oraz cosplayem (Momoi ♥)! Jeżeli ktoś w zeszłym roku odsyłał mi wypełniony wywiad i nie zamieściłam go tutaj, proszę, żeby się odezwał - przy wielu mailach na skrzynce dokument mógł się zawieruszyć.

W ciągu ostatnich tygodni do Fanzone dołączyły również dwie nowe dusze tworzące fanfiki - Kiri-chan oraz Kot Lucjanek. Zapraszamy do zapoznania się z ich wypocinami!

To tyle, kochani! Miłego czytania i dyskutowania!



S U Z A N N (S)


Q: Przedstaw się!
S: Ogólnie w necie znana jestem jako "Suzann" ale przyjaciele mi mówią Zuzu chan xD

Q: Ile masz lat?
S: 16

Q: Gdzie mieszkasz?
S: Polska, Warszawa

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
S: ambitna, pewna siebie, łakomczuch, babochłop, LENIWA ;p

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
S: Od dziecka dużo rysuje i maluje, kocham sport w szczególności tenis i koszykówkę ^^

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
S: Yaoi polubiłam, hentai i yuri nie oglądałam ani nie czytałam więc sie nie wypowiem..

Q: Za co lubisz KnB?
S: M&A nie tylko dla dziewczyn, ale też i dla chłopaków, to mi się najbardziej podoba, ogólnie mam słabość do shunenów xD

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postacie z KnB (z uzasadnieniami).
S: Ulubione postacie:
Kise - zabawny, przyjacielski (ciacho też z niego). Lubie tego typu postacie które nadają humoru m&a i są pozytywne :D
Aomine - zdolny, kiedyś był uroczy (za czasów Teiko), ta postać ogólnie wzbudziła we mnie do niej ogromne współczucie... Szkoda że skończył z wielkim "v" na czole...
Akashi - kolejna postać, która wzbudziła moje współczucie (głownie na wzgląd na jego sytuacje rodzinną i presję jaka mu zawsze towarzyszyła) poza tym sam w sobie jest intrygujący. Lubie inteligentne postacie ^^
Niekoniecznie lubiane postacie:
Haizaki - postać, która lekceważy wszystkich i ma rownież ich gdzieś. Ciężko jest lubić taką postać... W ogóle dość skrzywdził Kise i go poniżył, co mam mu za złe...

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
S: Aomine x Kise - mój ukochany ^^
Murasakibara x Himuro

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
S: Problem polega na tym że mam dwóch ulubionych... Seiyu Aomine - Junichi Suwabe oraz Akashiego - Hiroshi Kamiya.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
S: Mam jedną ulubioną, jest to circle Escapizma.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
S: Nie wiedziałam jakiej odpowiedzi udzielić na to pytanie, więc spytałam się przyjaciółki. Stwierdziła, ze Akashi jest najbardziej do mnie podobny, ponieważ oboje jesteśmy despotami, czy tak naprawde jest to nie wiem xD

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
S: Od ponad pół roku fanfiki, fanarty też czasem zdarza mi się narysować.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
S: Kiedyś byłam całkowicie anty yaoi xD Zmieniło się to nagle po obejrzeniu kuroko no basket, moje czyste pragnienie połączenia ich (kise i aomine) w parę zwyciężyło i tak sie stało, że stałam się yaoistką...

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeœli nie, to z jakich innych serii?
S: Nie tylko z Knb, ogólnie piszę jeszcze moją własną historie na boku.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
S: To zależy, kiedy zaczęłam pisać ff z knb wszystko rozpoczęło sie od jakiejś środkowej sceny która mi nagle przyszła do głowy, ogólnie lubie pisać o tym co mi nagle przyjdzie do głowy, potem to składam w całość.

Q: Skąd czerpiesz motywacje do pracy?
S: Motywacja jest we mnie, chce żeby postacie, które paringuje były razem ^^

Q: Czy zostałaœ kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
S: Jeszcze nie xD

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
S: Nie wiem sama... Moje najlepsze przyjaciółki to yaoistki i rownież lubią knb, więc mnie rozumieją doskonale, ale rodzina, czy szkoła to juz inna sprawa.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
S: To zależy, lubie pisać mojego ff przy jednej konkretnej piosence, Killer - The ready set :D

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
S: Nigdy i mam nadzieję, że nie spotkam.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
S: Napisać opko, które ostatnio wymyśliłam...

Q: Rady dla początkujących twórców.
S: Sama jestem raczej początkująca, ale jedno mogę napisać, jeśli przyjdzie komuś z was jakiś pomysł do głowy to odrazu go przelejcie na papier czy do word offica na kompie, będzie wam łatwiej i nie będziecie musieli pózniej sie męczyć z tym :D

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
S: Cóż w sumie i tak chłopaki tego nie czytają więc odpowiem xD A więc rozmiar 75D.

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
S: Nie i nie planuje mieć.



Z O R K A (Z)



Q: Przedstaw się!
Z: Zorka~ Znajomi stworzyli od tego już dużo różnych, dziwnych wersji jak Zordon, Zorcz czy Zorcian, ale wolę jak się mówi do mnie po prostu „Zor”. (●´∀`●)

Q: Ile masz lat?
Z: W sumie można powiedzieć, już niedługo 18~~

Q: Gdzie mieszkasz?
Z: Bielsko-Biała, Śląsk.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
Z: Leniwa, szczera, uparta, entuzjastyczna sadystka ? ・ω・

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
Z: Oczywiście (mimo, że nie wyglądam XD)! Uwielbiam uprawiać wszelkie sporty: jeździć na snowboardzie, rowerze, pływać i wspinać się~ Nie mogę również żyć bez chodzenia po górach wwwwwwww

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
Z: Yuri… Nie lubię, ale toleruję. Yaoi akceptuję tylko i wyłącznie w jednej formie: AoKise, bez wyjątków (mówimy tu o yaoi, nie shounen-ai okay). Jeszcze pół roku temu byłam zdeklarowaną anty-yaoistką, ale ten ship zamieszkał u mnie na stałe. Hentai zawsze i wszędzie, ahaha-- *deep blush*

Q: Za co lubisz KnB?
Z: Za akcję, przez którą co każdy odcinek/chapter wbijam paznokcie w dłonie z podekscytowania i nie mogę usiedzieć w miejscu czekając na ciąg dalszy. Za świetne i oryginalne postacie, których nie da się nie lubić. Za sceny, które potrafię przewijać nieskończoną ilość razy. Za świetną kreskę w mandze, przez którą siedzę na jednej stronie dziesięć minut i analizuję detale (prawda, że na początku Fujimaki sensei rysował krzywizny i zezy, ale ręka mu się baaardzo wyćwiczyła). Za dużą ilość Bisznych postaci, można się ślinić do woli i każdy znajdzie coś dla siebie! Ogólnie mówiąc pokochałam kurobasu, za wszystko co może zaoferować. ;www;

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
Z: Kise Ryouta – Uwielbiam jego optymizm, to że zawsze wszędzie jest go pełno i ma wiecznie ucieszoną buźkę. Oczywiście zgrzeszyłabym gdybym tu nie wymieniła również jego przepięknych złotych oczu, mam wrażenie że każdy by na nie poleciał. 。◕‿◕。
Aomine Daiki – Za przesadną pewność siebie - chyba dzielimy trochę ze sobą tę cechę, z tą różnicą, że ja jej nie lubię pokazywać. Za sexy body, którym przyciąga do siebie Kisiaczka. Tego nie było. Za to, że jest zajebisty i już.
Takao Kazunari – Ma taką pocieszną osobowość, że sajkldfhsdlk wwwwwwww

Właściwie to nie ma żadnej postaci, której nie lubię, ale nie przepadam za Kagamim. Jest dla mnie po prostu idiotą z niewyparzoną gębą. Bakagami dakara/////

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
Z: AoKise. W sumie to chyba jedyny pairing, który naprawdę shipuję. Można powiedzieć, że lubię też MidoTaka i KagaKuro, ale tylko w wersji /light/, haha~

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
Z: Kimura Ryouhei, Suwabe Junichi, no i Ono Kensho kupił moje serce rolą Kuroko. ;www; Chociaż ostatnio zaczyna mnie fascynować Suzuki Tatsuhisa – jak większość fandomu z resztą ”””OTL

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
Z: Tanaka forever. ♥ Jej historie wywołują we mnie wielkie DOKIN! i prawie zawsze chce mi się przy nich płakać. ;n; Uwielbiam też prace FLAG, bo ma przepiękną kreskę, można się patrzeć godzinami~~ (Dodałabym jeszcze mosu, ale ona chyba doujinów nie tworzy uhhhh)

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
Z: Kise. Powód jest prosty – jestem tak samo wiecznie uśmiechnięta i pełna radości, bardzo szybko przywiązuję się do osób i potrafię być przez to strasznie namolna, ahaha””” (przepraszam?? (´;ω;`)).

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
Z: Hm… Nie jestem pewna, ale myślę że tak na poważnie… od 3 lat?? ・ω・

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
Z: Fanfiki również tworzę, ale głównie dla siebie, ahaha.”” Fanvideo mam za sobą i niestety na razie nic nowego nie będzie, ponieważ mój cudowny komputer nie idzie na współprace ze mną. Ale jak tylko sprawię sobie nowy to będę się dalej produkować w masowych ilościach (nie tylko fanvidea, prepare yourself!). Więc w sumie tworzę wszystkiego po trochu. (´∀`)

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
Z: Rysuję fanarty z różnych serii, kiedy mam na to ochotę - zazwyczaj jak naprawdę spodoba mi się dana seria, a mam trochę weny, żeby maźnąć coś ”ciekawego”. Ostatnimi czasy jest to głównie kurobasu, bo żyję tym od kiedy wyszło.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
Z: Zależy jaka forma. Na co dzień głównie szkicuję w zeszycie – nic nadzwyczajnego. Pełna praca akwarelkami lub kredkami zajmuje trochę dłużej. W zależności od ilości szczegółów. Nad digitalem potrafię siedzieć od 2 do 4 dni, jeżeli bardzo mi zależy (ale mam wrażenie, że gdyby nie kompek, to trwałoby to dużo krócej ””OTL jestem failem i tak).

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
Z: Z życiowych sytuacji, piosenek, fanficków, prac innych artystów, dobrej pogody, śmiesznych tekstów… Staram się wykorzystać wszystko co jest wokół mnie.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
Z: No pewnie! Z fanzone były to Otai - która bardzo zmotywowała mnie do roboty swoim doujinem i kiwi - której prace prawdopodobnie nigdy nie przestaną mnie zachwycać. ;www; Z fandomu cały czas jestem inspirowana przez różne osoby, które tworzą wspaniałe rzeczy.~

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
Z: Moje życie twórcze i realne to praktycznie jedno, ponieważ uczęszczam do plastyka, gdzie spędzam 10 godzin dziennie. Cały tydzień śmierdzę kredkami i farbami, polecam. C’8 Życie fandomowe ma się podobnie, bo plastyk = mangozjeby, fazy shipperskie na lekcjach są codziennością, ahaha”

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
Z: Przy muzyce~ Najlepiej takiej, która wpasowuje się w klimat pracy, nad którą aktualnie siedzę. Bardzo często inspirowana piosenką zapętlam ją sobie w odtwarzaczu i ryję do momentu skończenia pracy. ;w;

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
Z: Ahaha, nie. Kto by chciał plagiatować moje prace?”””

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
Z: Dążyć do stanu „the only one who can draw better than me is me”. Czyli pracować tak, żeby w końcu być usatysfakcjonowaną z efektów.

Q: Rady dla początkujących twórców.
Z: Właściwie, to sama wcale nie jestem zaawansowana, ahaha. ;www; Ale mam już parę doświadczeń? Nie poddawajcie się. Nie unikajcie rysowania trudnych elementów, takich jak dłonie czy stopy. Usiłujcie więcej nad nimi pracować, aż w końcu zaczną wychodzić. Starajcie się słuchać krytyki od osób, które się na tym znają. Jeżeli coś naprawdę „jest źle”, to należy to do siebie przyjąć i poprawić się.

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
Z: Dużo za duży ”OTL

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
Z: Single forever ♥ Umrę samotnie z 84 kotami, o.



P A T R Y C J A H R Y (P)


Q: Przedstaw się!
P: Nazywam się Patrycja

Q: Ile masz lat?
P: Stara dupa ze mnie, 22 lata.

Q: Gdzie mieszkasz?
P: Katowice.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
P: Niezrównoważona, wariatka, marzycielka, kociara, geek

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
P: Piszę opowiadania; tatuaże; gry komputerowe; Harry Potter; weterynaria – której aktualnie się uczę.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
P: Yuri lubię i mi nie przeszkadza, yaoi uwielbiam, a dobrym hentaiem nie pogardzę.

Q: Za co lubisz KnB?
P: Genialne postacie; ciekawa historia; animacja, która wgniata w fotel; no i muzyka nadająca ten niepowtarzalny sportowy klimat.

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
P: Lubię każda postać, więc wymienię ulubioną i nielubianą. Ulubioną postacią jest Kuroko, a dlaczego? Sama nie wiem. Jest dziwny, tak jak ja. Inny wręcz, oryginalny. Bardzo się z nim utożsamiam. I najgorsza część, czyli wymienić nielubianą postać. Tu nie ma problemu, bo odkąd ten ktoś pojawił się w mandze/anime zapałałam do niego czysta niechęcią. Midorima. Dlaczego go nie lubię? Przesądny dupek, który jest tak zapatrzony w siebie, że gdyby istniał naprawdę to nie zdziwiłabym się jakby w jego pokoju ściany pokrywały jego własne zdjęcia i portrety.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
P: Kuroko & Momoi

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
P: Junichi Suwabe, czyli Aomine.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
P: Nie mam takiej.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
P: Kuroko, a dlaczego to już wymieniłam wcześniej.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
P: Fanfiction zaczęłam pisać na początku tego roku na podstawie fandomu gry Dragon Age, później wpadłam na pomysł o napisaniu fica z Harry’ego Pottera; wtedy tez zaczęłam tworzy c pierwsze fanvidea.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
P: Fanfiction, bo kocham pisać. Jest to oderwanie się na chwilę od powieści, która tworzę. Fanvidea, bo są uzupełnieniem do tworzonych przeze mnie historii.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
P: Z fandomu anime tworze jeszcze jednego bloga z Shingki no Kyojin.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
P: Mrugnięcie oka, czyli bardzo szybko.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
P: Nie potrzebuje motywacji do czegoś, co kocham.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
P: Nie.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
P: Tak, otaczam się ludźmi, którzy maja takie samo upośledzenie umysłowe jak ja.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
P: Przy muzyce, a jakiej? Różnej. Mam własną playliste specjalnie stworzona do pisania.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
P: Nigdy, a jeśli bym się spotkała, zabiłabym na miejscu.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
P: Wydać książkę.

Q: Rady dla początkujących twórców.
P: Nie poddawajcie się, musicie być twardzi jak skała i dzielnie znosić hejterów, trafiają się wszędzie. Nie wstydzić się prosić o pomoc w postaci bety, no i przede wszystkim starać się nie porzucać własnych projektów.

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
P: B1

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
P: Mam chłopaka tego samego niezmiennie już od sześciu lat i cos czuje, że do końca życia będę skazana na tego wariata

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Witam nowych członków fanzona ^__________^

    ReplyDelete
  2. Fajnie czytać wywiad Zor, bo widać, że siedzi w rysownikach/rysowaniu więcej <3 I aaw /o\ senk ju.

    Stara dupa 22 lata haha bardzo śmieszne ;A;

    Midorin, Midorin, ktoś nie zauwazył, że tsunderzysz XDDD

    ReplyDelete
  3. Tsunderzy, czy nie, i tak go nie lubię, ot co xD
    Miło poczytać wypowiedzi innych :)

    ReplyDelete
  4. jezu, dlaczego tylko ja napisałam takie monologi? (´Д`) i pragnę sprostować: polubiłam Kagamiego "OTL
    wah, i miło mi! (*´艸`*)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -