Posted by : Kiba February 26, 2014

Ferie pokończone, umysły wypoczęte, ciała podreperowane odpoczynkiem, znaczy że możemy wracać do pracy/szkoły/uczelni. A żeby ten powrót troszkę osłodzić przygotowaliśmy dla Was małe co nieco.

214 rozdział mangi. Ten arc jest dla mnie mocno bolesny, ponieważ ciężko mi się przygląda zmianie jaka zachodzi w Aomine. Taki był fajny i optymistyczny, że aż moje serducho płacze. Offtop.

A ponieważ zaczyna się powoli ocieplać wzięła nas ochota na sporty bardziej letnie, czyli pływające bishe. I tu - niespodzianka - zawitał do nas w większej ilości Makoto. W Kimi no Koe de Kikasete Makoto jest zazdrosny o wannę, a Haru kontempluje jak bardzo Mako przypomina orkę - na pierwszy rzut oka sama słodycz, a w środku siedzi bezlitosny drapieżnik. W przenośni oczywiście. Kolejne dwa doujiny są dość specyficzne, a właściwie - psychotyczne. W Nijuugoji ni naru denwa Haru bywa zabójczo zazdrosny o Makoto, czego skutki są krwawe, a tytułowy telefon o 1 w nocy niesie dość złowieszcze wieści. W Sokubakukei Kareshi tym razem Mako przejmuje pałeczkę obsesyjnego chłopaka, jednak z Haru też wydaje się być już coś nie tak... Na koniec trochę słodszych klimatów z zaborczym, kocim Rinem w Kanashii Shuujin. Uwaga! - koty gryzą jak małe rekiny!

Pamiętajcie, że komentarze naprawdę nam dają kopa i motywację do dalszej pracy! Miłego czytania i odzywajcie się, bo bez tego nie wiemy, czego ma być więcej następnym razem ^^.


Manga:
Rozdział 214

Doujinshi:
Free! - Kanashii Shuujin
Free! - Kimi no Koe de Kikasete
Free! - Nijuugoji ni naru denwa
Free! - Sokubakukei Kareshi

{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. Yay, Makoto! XD

    Ja chcialam tylko poinformowac wszystkich, ktorzy nie odwiedzaja naszego twittera, ze linki do pobrania 4ED z KnB (Fantastic Tune) sa juz od kilku dni na naszej stronie w zakladce z muzyka. A info odnosnie 2 czesci DVD pojawi sie z lekkim poslizgiem na poczatku marca ;)

    ReplyDelete
  2. Jej! kolejna porcja dodżunków xD Tak wiem, dziwne słowo, ale każdy ma jakieś własne wyrazy, prawda? :D

    Ja to bym chciała więcej "dodżunków" z Shingeki >.< ale Free! też nie gardzę.

    Pozdrawiam, a teraz lecę czytać :D

    ReplyDelete
  3. biedna ta dupa Haru xd *idzie czytać, bo makoharu* xd

    dziękuję pięknie ;*

    ReplyDelete
  4. "nie wiemy, czego ma być więcej następnym razem ^^." Mangi~! Za rozdział ślicznie dziękuję :)

    ReplyDelete
  5. Ja moge tylko powiedziec, ze ostatnio obejrzalam w koncu NG z Kuroko z napisami XDDD! Bo tak to na razie nic nie sciagam, bo i tak zapomne rozpakowac :''D. I w sumie to mnie ( tak po pewnym odstepie czasu + z napisami ) i osobe, ktora zupelnie nie zna Kurobasa (Arasz xd) smieszyly tylko wpadki z Midorima XDD

    ReplyDelete
  6. "nie wiemy, czego ma być więcej następnym razem "
    całkowicie popieram mike: więcej mangi <3 mangi i mangi :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. dokładnie! ten arc jest przesmutny przez to, co sie dzieje z Aomine :<
    jak czytałam 220 chapek to myślałam, że umre ;( zwłaszcza ta rozmowa z Testsu Q_Q
    a za rodziałek baaaardzo dziękuje :D co prawda czytam na bieżąco po ang, ale jakoś mimo wszytsko polską wersje czyta sie fajniej, nie trzeba sie zastanawiac nad słowami i wgl :D wiec dziekuje za Waszą cieżką prace :D <3

    ReplyDelete
  8. Podpisuję się pod wypowiedziami poprzedniczek! Więcej mangi którą wszyscy tak tu kochamy! ^^ I dzięki za obecne smakołyki :3

    ReplyDelete
  9. Moje serducho też cierpi, Aomineee... ;__;
    Więcej mangi! *-*

    ReplyDelete
  10. Sorki że tak tutaj >.< wiecie może z jakiego odcinka jest ten gif z Kise? http://oi57.tinypic.com/b6c8bk.jpg oglądałam anime ale nie przypominam sobie takiej scenki ;<

    ReplyDelete
  11. Naszła mnie ochota, by sobie nadrobić KuroBasa. Patrzę, a tu manga urywa się w połowie 11 tomu i zaczyna hen daleko. Czemu tak?

    ReplyDelete
  12. Nie śpię to się wypowiem XD *jeszcze ktoś kiedyś pomyśli, że jestem z ekipy lol XD*

    @Maru w F.A.Q masz odpowiedź ;)

    @MiniTiger - jeśli mnie pamięć nie myli to z OAVki - "Idioci nie wygrywają", jest do ściągnięcia w downloadzie.

    ReplyDelete
  13. Jo poproszę o więcej mangi, bo niby po angielsku doczytuję, ale słownictwo z stricte koszykówki trochę mnie zabija i jak jeszcze mogę to dj z Kurokoko i Kagamim a jak tam jeszcze napatoczył by się Łosiomine to w ogóle byłabym w raju. Dziękuję za aktualki, bo dj z Free też nie gardzę (ja chcę więcej Rina z Haruuuuuu). Czytam, uwielbiam was i czekam na następne aktualki z niecierpliwością.
    Ps Kiedy dodacie zakładkę z testami, żeby do was dołączyć? ;)

    ReplyDelete
  14. Aha, no i wszystko jasne. Na telefonie nie widać menu, więc nawet nie pomyślałam o f.a.q. :) W takim razie czekam na kolejne rozdziały (te od 11 tomu).

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -