Posted by : riwethiel March 10, 2014

Ten post jest tylko formalnością zaspokajającą mojego wewnętrznego pedanta, bo kto uważnie śledzi stronkę oraz naszego twittera wie, że te dwa character CD są już do pobrania u nas od kilku dni, ale dla pozostałych zamieszczam je w dzisiejszej notce ;)
Jak Wam się podobają chara songi Mukkuna oraz Sakuraia? Szczerze powiedziawszy to grzybek mnie miło zaskoczył, bo spodziewałam się czegoś mało ciekawego, a piosenki są całkiem przyjemne. Również Suzumura Kenichi w roli śpiewającego Murasakibary jak dla mnie spisał się na medal, co daje nam dwa kolejne udane krążki w wykonaniu seiyuu postaci z KnB. Oby tak dalej~ Kto nie może się już doczekać duetu Himuro i Murasia? :3

Dzisiaj pojawiła się również informacja o tym, że 29 marca zostanie wyemitowany ostatni odcinek drugiego sezonu KnB. Ciekawe ile przyjdzie nam czekać na kolejny i... czy będzie on ostatni? ;)


SOLO SERIES Vol.15, Ryo Sakurai (Nobunaga Shimazaki)
Data wydania: 2014/05/03
Cena: 1200 jenów
01. Monologue: Zettai dare ni mo makenai
02. QUICK START
03. Monologue: Jishin o tsuke tai
04. Ayamari Kinoko no Yuutsu
05. QUICK START (instrumental)
06. Ayamari Kinoko no Yuutsu (instrumental)
Link: pobierz

SOLO SERIES Vol.16, Atsushi Murasakibara (Kenichi Suzumura)
Data wydania: 2014/05/03
Cena: 1200 jenów
01. Monologue: Basuke to Ore
02. Rifujin ni
03. Monologue: Okashi to Ore
04. LAZY LAZY
05. Rifujin ni (instrumental)
06. LAZY LAZY (instrumental)
Link: pobierz

Wskazówki:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ja! Ja! *macha rękę jak pojeb* Zdycham z niecierpliwości. Chcem już śpiewających MuraHimu ♥

    ReplyDelete
  2. 29 marca...? To w którymś tygodniu muszą wyjść dwa odcinki, bo na niektórych stronach jest zapisane, że sezon ma mieć 26 odcinków, aktualnie ich jest 22. Odcinek wychodzi co niedzielę, zostały nam trzy tygodnie (łącznie z tym), co daje 3 odcinki. Czyżby gdzieś był błąd?

    ReplyDelete
  3. ^ "The April issues of Gakken's Monthly Animedia and Kadokawa's Monthly Newtype magazines confirmed on Monday that the second Kuroko's Basketball television anime season will end with the 50th episode on March 29."

    Pierwszy sezon miał 25 odcinków, 50-25=25, więc wedłuk wszelkich znaków na niebie i ziemi 2 sezon równiez powinien mieć 25 ;)

    ReplyDelete
  4. @Kan: Tez juz nie moge sie doczekac<3

    @Anon & Otai: Uscislajac - po 25 epkow + po odcinku specjalnym nieemitowanym w telewizji. W przypadku 2 sezonu bedzie on na 6 DVD z numerkiem 41,5 :)

    ReplyDelete
  5. Słuchałam już parę razy piosenek Murasakibary i w sumie stwierdzam, że jest o wiele lepiej niż zakładałam :D Podobają mi się :)

    ReplyDelete
  6. Not bad not bad ale żmijki nie pobili. Menda rozwaliła system

    ReplyDelete
  7. Juz 29 marca ostatni odcinek? Buu :'( wszedzie pisalo ze seria ma 26... chyba ze ten niby 26 to ten 41.5 ...
    Nie chcę konca serii !!! Bede chlipac w podusie buu :'(
    Co do solo... to chciałaby od Akachina :-D

    ReplyDelete
  8. Biedny Akashi już 2 sezony wszyscy mają go gdzieś. Właściwie 3 sezonu nie mogę się odczekać o wiele bardziej niż 2, bo nie lubię wątku himuro, fala ficków Aokaga strasznie mnie smuci, A historia Teppeia wydawał mi się na siłę przeciągana, choć w mandze była naprawdę ciekawa. Watek hanamiy mi się podobał bo pokazuje że nie wszyscy gracze są tacy fer i wgl.
    Wgl w 3 sezonie
    SPOILER
    będzie mecz Kuroko z Kise ( który był przezarąbisty poza ostatnimi 4 sekundami)
    Tak wgl wydaje mi się że będą potrzebowali osobnego 4 sezonu na mecz Kuroko kontra Akashi XD
    KONIEC SPILERA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam pytanko czy potwierdzone jest ze będzie 3 seria? Bo byc moze nie będzie kontynuacji mangii na anime.

      Delete
  9. @nezomi: Nie ma oficjalnego info i jeszcze pewnie przez jakis czas nie bedzie, bo drugi sezon wciaz trwa ;) Ale wydaje mi sie ze stuff i DVD z anime nie sprzedaja sie az tak zle, zeby nie bylo 3 sezonu. Ja jestem pozytywnej mysli i watpie, zeby chcieli juz zabic kure znoszaca zlote jajka. Kamiya Hiroshi by sie obrazil gdyby nie bylo kontynuacji, hehe ;)

    ReplyDelete
  10. lejźi lejźi *umiera* Dziękuję za płytę Grzybka c:

    ReplyDelete
  11. Wszyscy czekali na mecz seirin vs rakuzan a tu na razie nic o tym nie wiadomo byloby to straszne gdyby 3 serii nie bylo... manga mangą ale anime to co innego.
    Ciekawe czy będzie solo album akashiego...

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -