Posted by : Kiba March 16, 2014

Nie wiem jak u Was, ale na południu Polski tydzień zaczął się cudownie, przyjemnie i słonecznie, natomiast w weekend pogoda znacząco się popsuła, emanując kwintesencją wszystkiego, czym akurat w weekend być nie powinna. Zimno, wieje, pada deszcz... podobno śnieg też się zdarzał. Zauważył ktoś z Was śnieg? Ogólnie, brrr...

Tak więc na poprawę nastroju mamy dla was małe co nieco, co powinno troszkę Wam uprzyjemnić zwieńczenie tygodnia.

Po pierwsze - rozdział 215 mangi. Dla osób czekających na wcześniejsze rozdziały - będą w kolejnej aktualce. Słyszymy Wasze głosy, nie przestawajcie się odzywać, a postaramy się wysłuchać i zaradzić.

Co do porcji słodkości bardziej lub mniej BL mamy dziś dla was dwa doujinshi. Pierwszy o wdzięcznym tytule Ake no Myoujou to Boku to Yoineko no Hanashi to lekki light sandwich czyli AoKuro/KagaKuro, gdzie sporą rolę grają sny i marzenia (a także koty). Drugi - 14 cm no Yuutsu serwuje nam kompleksy i rozważania na punkcie najlepszej różnicy pomiędzy partnerami jeśli chodzi o... a zobaczycie sami. W każdym razie w tym wypadku serwujemy Wam dość nietypową wariację pairingową - Aomine z Kasamatsu. Kto by się tego spodziewał? ;)

Dziękujemy wszystkim za komentarze i słowa dopingu - karmimy się tym i dzięki nim żyjemy i mamy siły na dalszą pracę. Z chęcią postaramy się też odpowiedzieć na Wasze pytania (chyba, że odpowiedź na nie znajduje się już w dziale Najczęściej Zadawane Pytania - z ang. FAQ).


Manga:
Rozdział 215

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - 14cm no Yuutsu
Kuroko no Basuke - Ake no akaboshi to boku to yoineko no hanashi

{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. w środkowej czesci Polski w weekend padał desz :<
    caly tydzień piekny, wiosne sie czuło...a tu co? ehh...:(
    Wielkie Dzięki za Waszą ciężką prace :D super, że znowu rodziałek jest :D
    doujin z AoKuro/KagaKuro <3 zdaje sie ze po AoKi AoKuro jest moim ulubionym paringiem :D
    no i AoKasa...hmm może być ciekawe xd nigdy nie pomyslalm o tym paringu ale jako że jest Aomine to sie skusze na przeczytanie :DD
    Jeszcze raz dziękuje za mały prezencik na koniec weekendu :D <3

    ReplyDelete
  2. Ale miła niespodzianka! :D Już nie mogę się doczekać, kiedy będziecie dodawać rozdziały z meczem, który aktualnie trwa w mandze :3 Mam też nadzieję, że doczekam się kiedyś jakiegoś dj z KiyoHana lub HayaMiya :3

    ReplyDelete
  3. Nowe doujiny, kyaaaw. *.* A takie pytanie... Kiedy dodacie dodatek CD do DVD vol. 2? :3

    ReplyDelete
  4. Dziękuje bardzo za rozdziały i dj ^^
    A ja jestem ciekawa czy jest gdzieś jakieś dj z parą MurasakibaraxKagami. Może ktoś wie?

    ReplyDelete
  5. @Yuuki: Mamy nadzieję, ze się skusisz bo dj przesłodki.

    @Ayame Masami: Też się nie mogę doczekać aczkolwiek jeszcze trochę zapewne nam zejdzie. Szczerze KiyoHana nie widziałam nic, mam tylko kilka dj ImaHana. Co do HayaMiya to już większe prawdopodobieństwo.

    @Anon: Nie wiem, ja tu tylko tłumaczę <3

    @Yamamura: Ależ proszę ^^. Hmm, z Murasakibarą to z mniej typowych widziałam AoMura i MuraMitobe (nie wspominając o dostępnegou nas MuraMido). Znając Nipponlandię, to pewnie coś i z nimi jest, postaram się mieć oczy otwarte jakby coś

    ReplyDelete
  6. @Anon: Na smierc zapomnialam o tym bonus cd :o! (a wiedzialam, ze czegos mi brakowalo w poscie jak wrzucalam ostatnie single, lol). Postaram sie go wrzucic przy okazji nastepnej aktualki, moze beda juz wtedy tez gotowe NG ;)

    ReplyDelete
  7. skusiłam sie, przeczytałam...ii jest przeeeeuroczy <3
    po prostu cudo *^*
    doujin ze snem też super, ciekawy pomysl i wgl, już sie bałam w pewnym momencie, że będzie jednym z tych super smutnych, w zasadzie był troszke smutny, bo wspomnienie gimnazjum (to jest dla mnie zawsze smutne :() ale ogółem b.fajny :D
    Dziękuje jeszcze raz za Wasza cięzka prace <3

    ReplyDelete
  8. Jestem tak to tyłu z mangą, że lepiej o tym nie wspominać ;)
    U mnie bodajże w sobotę śmigał śnieg :D

    ReplyDelete
  9. uuu dziękować bardzo ^^ Więcej takich niespotykanych pairingów jak Aomine z Kasamatsu! <3 I jestem jak najbardziej za dj ImaHana XDD

    ReplyDelete
  10. Dziękuję bardzo za Waszą pracę :) Czy byłoby możliwe, by przy doujinach zawierać informację, ile ma stron? Bardzo by mi to pomogło :)

    ReplyDelete
  11. @Yuuki & Carrie: Ciesze sie, ze podobalo Wam sie AoKasa, szczegolnie, ze byl to dj mojego wyboru, hehe. A jako ze lubimy z Takashim 'nietypowe' pairingi pewnie jeszcze kiedys sie cos w tym stylu pojawi :3

    @Anon: Pomoglo w omijaniu tych krotkich czy tych dlugich? ;) A tak na powaznie - nie planujemy wprowadzac takiej informacji przy doujinach.

    ReplyDelete
  12. @Riwethiel: to masz dobry gust :D
    wiecej nietypowych paringów super, po miłej niespodziance tego paringu będe wypatrywać kolejnych perełek :D

    ReplyDelete
  13. Czytam zarówno krótkie jak i długie, więc nie chodzi o omijanie, ale o rozplanowanie czasu na lekturę :) Studia i praca nie rozpieszczają, niestety. Dzięki za informację i powodzenia w skanlacjach! :))

    ReplyDelete
  14. Weekend minął fajno *-* trololol

    Ja czekam na pedałyyy (nie mylić z pedałami).

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -