Posted by : Kiba April 04, 2014

Mamy nadzieję, że nasz mały żarcik prima aprilisowy się Wam podobał. Za przygotowanie śląskiego tłumaczenia odpowiedzialne są Kiwi i Alquana (niech moc będzie z Wami!). Rozdział Silebasa zostanie do pobrania u nas w prima aprilisowej notce.

A teraz do rzeczy, znaczy prawdziwej aktualki. W ramach zadośćuczynienia będą aż trzy rozdzialiki mangi. Tak więc zapraszamy do zabawy z Hanamiyą w rozdziałach 99-101. Rozdziały "bieżące" pojawią się najprawdopodobniej w kolejnej aktualce. I być może dołączy do nich też kontynuacja jednego z naszych pierwszych wypuszczonych doujinów - jesteście w stanie odgadnąć co to za tytuł? :3

Linki do doujinów (również na Perfekt Ordnung), muzyki i innych fajnych rzeczy są już naprawione - niestety tylko na głównych podstronach, także linki w poszczególnych postach pozostaną nieaktywne. Gdyby coś nie działało lub było źle podlinkowane - dajcie nam znać na maila! Z góry dziękujemy.

Dziękujemy także za Wasze wsparcie i komentarze. W tym poście ban na spoilowanie zostaje zniesiony, więc dzielcie się wszelkimi uwagami do woli XDD.

UWAGA WAŻNA INFORMACJA Z OSTATNIEJ CHWILI!! Na prośbę organizatorów chcielibyśmy Was zaprosić na Kurobasowy Piknik, który odbędzie się jutro (tj. sobota) w Katowicach. Zbiórka o godz. 14:30 koło punktu informacyjnego przy głównym wejściu hali dworca PKP. Zainteresowani mogą pisać po więcej informacji na maila niebieskakoza1@gmail.com (lub wbijać na randoma XD).


Manga:
Rozdział 099
Rozdział 100
Rozdział 101

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. Kurobasowy piknik a ja autem mam minimum 3 godziny drogi *rzewnie płacze* Pamiętajcie o mnie na waszym spotkaniu bo będę z wami duchem ;.;
    Dziękuję za rozdzialiki mangi- omnomonomnomn <3
    uhuhuhuhuhu *śmiech rasowego zboczeńca* czyżby to TEN doujin :D ?

    ReplyDelete
  2. Buuuu a ja godzinę i nie mogę ;__; Może kurobasowy piknik 2 w wakacje? ;_;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popieraaam :c To w moim miescie, akurat jutro nie moge byc.. ;-;

      Delete
  3. Pssssst, pseudo-org w postaci mojej zapewnia, że na pewno kolejne pikniki/mitingi kurobasowe będą (i raczej nie tylko na śląsku), na razie tak naprawdę to jest tylko taki spontan test run żeby zobaczyć jak wyjdzie wwwww

    ReplyDelete
  4. Szkoda ze do katowic mam 8 h xd chetnie bym poznala was ludki :p

    ReplyDelete
  5. ja mogłam, ale jest już 16.15 ;_;

    ReplyDelete
  6. Piknik odbywa sie aktualnie w Galerii Katowickiej - taras nad fastfoodami XD

    ReplyDelete
  7. godzina dojazd a nie wiem jak z autobusami buu jak mogliście mi to zrobić xD

    ReplyDelete
  8. To jak będę jeszcze to zarzućcie informację troszkę wcześniej :DD

    ReplyDelete
  9. Cze orientuje sie ktos kiedy ma wyjsc OST do 2 sezonu Kuroko?

    ReplyDelete
  10. @anonim: W sklepy japońskich widać datę na połowę maja z tego co widziałam

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -