Posted by : Kiba May 02, 2014

Jak Wam się podobają wyniki zmian na naszej stronie? Początkowo planowaliśmy również połączyć się z Perfekt Ordnung, jednak uznaliśmy, że nie nacieszyliśmy się tamta stroną dostatecznie. Mimo to mamy nadzieję, że nowy layout będzie dla Was bardziej przejrzysty i łatwiejszy w obsłudze.

Dzisiejszy post jest aktualkowo-informacyjny, przejdźmy więc do tego, co dla Was mamy przygotowane... A są to same pyszności. Rozdziały 104-105 mangi, gdzie mecz z Kirisaki Daiichi nabiera zawrotnego tempa. Trochę mi smutno jak myślę, że jesteśmy już za połową i za niedługo przyjdzie mi się pożegnać z Hanamiyą - jedną z niewielu prawdziwie negatywnych postaci z KnB.

"Mordercze cykady, szlafmyce, gumki do włosów..." - pamięta ktoś może doujin, którego opis tak się zaczyna? Wydany był ona bardzo dawno temu, jednak obecnie mamy zaszczyt zaprezentować Wam jego ciąg dalszy, w którym giną pewne okulary, Generacja Cudów zachowuje się beztrosko, jak na osoby w ich wieku przystało, natomiast pod koniec następuje istny kataklizm, a gniew Akashiego jest straszny... czyli Color chart 2 w całej swej okazałości. Mam nadzieję, że następną odsłonę uda nam się sprezentować nieco szybciej...

Na deser coś dla fanów SnK - Atsusa yue ni shounen natsu no ayamachi. Lato. Żar leje się z nieba, aż spać się nie da. Jednak po jednostce treningowej krąży plotka o zbawiennej, chłodzącej uldze, jaką daje pocieranie skóry o skórę... Konsekwencji możecie domyślić się sami lub też przeczytać o nich w naszym doujinie ^^.

A teraz część informacyjna.
Dziś w Japonii premierę ma 27 tom Kuroko no basuke, zbierający rozdziały 237-245 (cena: 648jpy) oraz 5 tom light novel z serii Replace (cena: 400jpy). Ten tom LN ten jest o tyle specyficzny, że (oprócz rozdziału dotyczącego Seirin) skupia się na postaciach bardziej pobocznych, a dokładniej - postaciach/drużynach, które nie były w stanie dorównać Generacji Cudów. Są to kolejno: Nijimura, Haizaki, Ogiwara, Maizumi i Hanamiya.
Dodatkowo jutro wychodzi Anibasu vol 4 - TV anime character book (cena: 476jpy).

Podzielcie się z nami Waszymi odczuciami dotyczącymi nowego layoutu oraz wypuszczek. Dajcie również znać, gdyby coś nie działało tak, jak powinno. Z niecierpliwością czekamy na Wasze wrażenia ^^.


Manga:
Rozdział 104
Rozdział 105

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Color Chart 2
Shingeki no Kyojin - Atsusa yue ni shounen natsu no ayamachi


{ 19 komentarze... read them below or Comment }

  1. Slicznie <3 I twitter :D!
    Jesli jednak chodzi o jakies "nietaki" to u mnie poskie znaki sa inna czcionka niz cala reszta w tym layu~~

    ReplyDelete
  2. Ja osobiście byłam przywiązana do tamtego wyglądu bo był taki "ciepły" . No ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia :P mi też polskie znaki pokazują się inną czcionką ;)

    ReplyDelete
  3. Łanie i przejrzyscie:D
    Aczkolwiek troche chłodno w porównaniu do poprzedniego wygl. Chociaż jestem pewna, że po czasie sie przyzwyczaje do tego :DD
    Dzięki za aktualke, a szczególnie dj z KnB :D osobiscie bardzo podbala mi sie 1 czesc color chat wiec super ze dotarlyscie do jego kontynuacji :D

    ReplyDelete
  4. Apeluję o Aokise jako główną parę u góry strony XD !
    A tak serio bardzo ładnie, podobnie do ordnung :D
    Dziękuję za mangę i doujiny <3
    okładka light noveli jest piękna *sparkli się* czemu to nie okładka tomiku XD

    ReplyDelete
  5. Pewnie trochę minie zanim się przyzwyczaję do braku ciepłych kolorów ;^; Ale jest ładnie, tak przejrzyście, elegansio :D
    Awwwuu nowe rozdziałyyy *,* A douji przefajny :DDD

    ReplyDelete
  6. Jak tylko weszłam to takie WOW *^* Naprawdę, świetna robota! O niebo lepiej, zdecydowanie bardziej przejrzysta zawartość. Aż nie chce się wyłączać karty ^^

    ReplyDelete
  7. Ogólnie zmiana jest ładna jednak mam jedno "ale". Mianowicie, grafika na nagłówku natychmiast kojarzy się z yaoi a przecież "Kuroko no Basuke" nie ma z tym gatunkiem nic wspólnego. Nawet jeżeli fani uwielbiają paringować ze sobą postaci, według mnie jest to bardzo rażące.
    PS: Dzięki za kolejne rozdziały!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grafika w naglowku to przeciez oficjalny art z karty koncowej odcinka, a nie zadne yaoi XD

      Delete
    2. No cóż, muszę przyznać, że akurat tego nie wiedziałam. ^^"
      Ale to nie zmienia faktu, że właściwie i tak jak na to patrzę to widzę baner jakiegoś yaoica a nie mangi sportowej. xD No nic, nie czepiam się już. ^^

      Delete
    3. Banner planujemy zmieniac co jakis czas, wiec mysle, ze kazdy znajdzie cos dla siebie ^^ Na pierwszy rzut poszla ta karta, bo a) ma glownego bohatera b) ma bohatera, ktory zwiazany jest z nazwa bloga. Poza tym, sam autor portretuje Kise jako osobe uwielbiajaca Kuroko (momentami podchodzi to juz pod obsesje XD), wiec w grafice tej nie ma nic (?) dziwnego. Choc osoby lubiace yaoi, jak i te anty, beda widziec swoje ;)

      Delete
  8. Ładnie, chociaż to KiKuro u góry nieco mnie śmieszy XD

    ReplyDelete
  9. Przyzwyczaiłam się do starego szablonu, ale ten też jest fajny i bardziej przejrzysty ^^
    Jej, nowe rozdziały tak szybciutko. Super.

    ReplyDelete
  10. Oooo jak tu ślicznie ; www ; Layout dużo bardziej czytelny i przejrzysty, niż poprzedni, podoba mi się~ Tylko tak jak Otai napisała, polskie znaki wskakują w innej czcionce jeżeli chodzi o notki. Trochę zaburza przyjemność czytania--

    ReplyDelete
  11. A mi się wszystkie czcionki ładnie wyświetlają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może to kwestia przeglądarki.

      Delete
  12. Mam problem, nie mogę wejść na waszą podstronę z kurokowymi doujinami. Wpisuję hasło i pokazuje mi się że nie ma takiej strony :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po wpisaniu poprawnego hasla wyskakuje wiadomosc, ze zostalo ono prawidlowo wpisane, jezeli cos jest z nim nie tak, wyskakuje informacja o tym, ze strona nie istnieje :)

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -