Posted by : Kiba May 15, 2014

Mamy nadzieję, że naszym kochanym maturzystom wiedzie się dobrze i będzie tylko lepiej! Tematem przewodnim tej aktualki jest... kolarstwo! A właściwie kolejna seria sportowa, która nas bardzo wciągnęła - Yowamushi Pedal! Szczerze ją polecamy, ponieważ zawiera wszystko to, co najlepsze w sportówkach - wartka akcja, przyjaźń, rywalizacja do samego końca i ciekawy bohater główny w dość klasycznej, aczkolwiek przyjemnej w odbiorze realizacji motywu "od zera do bohatera". Czegóż chcieć więcej? Tak więc, kto nie zna - niech jak najszybciej się zapozna, natomiast osoby zaznajomione zapraszamy do podzielenia się z nami, kto jest Waszą ulubioną postacią - i dlaczego? (Żebyśmy wiedzieli z kim na przyszłość wybierać doujinshi XD)!

A dzisiaj mamy zaszczyt zaprezentować Wam 218 rozdział Kuroko, gdzie nasza ferajna rodem z Teikou kończy mecz finałowy tak, jak przystało na geniuszy z "Generacji Cudów".

W ramach zadośćuczynienia za małą ilość mangi (ale bez obaw, mamy jej trochę na warsztacie, jednak czyszczenie skanów i typsetting zabierają nieco więcej czasu niż tłumaczenie) mamy dla was aż 2 NG. Jak zwykle dziękujemy  serdecznie Otai za czasówkę.

Dodatkowo przygotowaliśmy kilka doujinów - wszystkie z YowaPeda. Na pierwszy ogień Maki-chan no Kareshi z dość klasycznym i popularnym pairingiem MakiTou - gdzie Toudou za wszelką cenę stara się uczynić Miakishimę swoim chłopakiem. Następnie mniej typowy pairing Manami x Arakita w słodki i niewinnym dj Kumori Nochi Hare. Na koniec prezentujemy Phase C, mam nadzieję, że znajdą się odważni, którzy zapoznają się z pairingiem Midousuji x Onoda, gdyż ten pierwszy to typowa postać antagonistyczna, wzbudzająca w fanach podobnie sprzeczne odczucia, co Hanamiya z KnB. W każdym razie, na ich przykładzie można prześledzić problemy mniej typowego związku z "dojściem do trzeciej bazy".

Dziękujemy za ciepłe przyjęcie nowego layoutu. Zdajemy sobie sprawę z braku polskich liter w czcionce - na razie nie udało się nam jeszcze rozwiązać tego problemu, ale kiedyś się tym zajmiemy. Staraliśmy się użyć oficjalnej grafiki, by nikt nas oskarżył o zbytnie pedałowanie, jednak w odczuciu niektórych nam to nie wyszło. Postaramy się poprawić ^^;

Jak zwykle z niecierpliwością czekamy na Wasze komentarze odnośnie strony, aktualki oraz jej zawartości.


Manga:
Rozdział 218

NG vol.3

Pobierz: klik

NG vol.4

Pobierz: klik

Doujinshi:
Yowamushi Pedal - Kumori Nochi Hare
Yowamushi Pedal - Maki-chan no Kareshi
Yowamushi Pedal - phase C

{ 16 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ja jednak nie zaryzykuje Onody i Midosujiego, ten pairing jakos mi... estetycznie nie siada ;). Ale za reszte sie zaraz zabieram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twoja strata ^^. Mam nadzieję, że chociaż reszta bardziej przypadła do gustu

      Delete
  2. Midousuji z Onodą to jedna z moich ulubionych par z Yowamushi, więc bardzo się cieszę :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja też, choć ciężko z nimi coś znaleźć. Cieszę się, że ktoś ma pokrewne gusta <3 . Postaram się znaleźć z nimi coś więcej...

      Delete
  3. Ależ tu się niebiesko zrobiło :D Bardzo ładnie ^^ Właściwie nigdy by mnie nie kusiło żeby rybę z Onodą krzyżować, ale no cóż... nie ukrywając, jestem bardzo ciekawa tego, więc chętnie zobaczę :D Dzięki wielkie XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszymy się, że Ci się podoba ^^. Ja z początku miałam mieszane uczucia co do tego pairingu, jednak dj mnie całkowicie przekonał do siebie ^^.

      Delete
  4. dziękuję, za nowy rodział knb :D Planujecie może tłumaczenie jakiś dj z Haikyuu?
    :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owszem, najbliższe plany znajdziesz w zakładce "plany skanlacyjne", gdzie znajduje się również co nieco z Haikyuu. Zawsze można jednak zgłaszać swoje propozycje/pairingi, co postaramy się rozpatrzyć ^^

      Delete
  5. Dzięki za mangę i NG. Mam tylko pytanie: zmieniło się hasło? czy nadal jest takie samo, bo coś mi nie chce się rozpakować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hasło zostało bez zmian. Przed chwilą zassałam by sprawdzić i wszystko działa. Trzeba jednak uważać przy kopiowaniu, czy przypadkiem przed hasło nie wchodzą jakieś niepożądane znaczki.

      Delete
  6. Podziękować za nowy rozdziaaał <3
    Btw, nie wie, czy ktoś o to już pytał, ale planujecie może tłumaczyć tę Kurokową light novel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posiadam wszystkie LN i nawet były plany co do tłumaczenia, jednak na chwilę obecną wszyscy nasi tłumacze mają inne priorytety. Nie wykluczamy, że kiedyś się za to weźmiemy, jednak na pewno nie w najbliższym czasie.

      Delete
    2. No tak, zajęć tyle, czasu tak mało :D Ale będę trzymać kciuki, że kiedyś uda wam się przetłumaczyć, ja z chęcią przeczytam. :)

      Delete
  7. Te NG mnie rozbrajają XDD Tknęłam dj z Midousujim i w sumie nawet spoko~ Taaak, też chce dj z Haikyuu, szczególnie te z Tsukkim 8D
    Dziękować za dj. I za 2 OST! Czekałam na niego, strasznie mi się spodobał :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszymy się <3. Na razie z Tsukkim za wiele nie ma, jednak będę trzymać rękę na pulsie i wypatrywać, czy na horyzoncie nie ma nic ciekawego.

      Delete
  8. Doujiny wspaniałe, chyba jednak najbardziej do gustu przypadł mi ten z Midousujim i Onodą :P

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -