Posted by : Kiba May 22, 2014

Witam wszystkich w ten jakże słoneczny dzionek. Dziś będzie krótko i na temat, by uszczknąć jeszcze co nieco z przyjemnego wieczoru.

Lubicie Hanamiyę? Będziecie za nim tęsknić? W rozdziałach 106-107 macie niemal ostatnią szansę się nim jeszcze nacieszyć, gdyż później prawie się nie pojawia. A szkoda, brak mi w tej mandze prawdziwie antagonistycznych postaci...

Co do doujinowej części aktualki - dziś tylko jedna rzecz, ale za to z tych dłuższych. Pathos autorstwa znanej zapewne fanom yaoi Kazumy Kodaki, w którym przedstawia nam swoją wersję pierwszego spotkania Erwina z Levim oraz kulisy ich związku. Nie wiem jak Wy, jednak ja uwielbiam tę artystkę, ponieważ w jej wykonaniu scenki +18 to czysta poezja.

A na koniec małe pytanko do Was. Jak zapewne zauważyliście, sekcja doujinshi się powoli rozrasta, rozrastają się również nasze plany. Jednak dj z jakich serii/jakich pairingów Wam brakuje? Dajcie znać, a może w następnej aktualce coś się spełni ^^

Manga:
Rozdział 106
Rozdział 107

Doujinshi:
Shingeki no Kyojin - Pathos

{ 31 komentarze... read them below or Comment }

  1. Hanamiyę uwielbiam i baaaaaardzo będę za nim tęsknić :C. Co do dj, baaaaaaaardzo chciałabym gdybyście przetłumaczyli jakieś dj z pairingiem Hayama x Miyaji z knb oraz na IwaOi z Haikyuu c: Pozdrawiam ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do tego pierwszego, to mogę szepnąć, że Akuma Love się tym pairingiem zajmie i tutaj nie chcemy sobie wzajemnie przeszkadzać. Z tym drugim będę wypatrywać czegoś ciekawego, bo na razie o dobre dj z Haikyuu ciężko i grupy się strasznie rzucają na nie.

      Delete
    2. Jest też genialne dj MidoTaka z elementami HayaMiya - 13 centymetrów <3 Naprawdę cudowne to jest <3

      Delete
    3. Wiem, wiem, znam to ale od Gusarai/sashikiz zarówno MidoTaka jak i HayaMiya, powinny być wcześniej czy później, jednak o szczegóły to AL właśnie polecam męczyć ^^

      Delete
  2. Hanamiś jest jedną z najlepszych postaci z KnB. *.*
    A co do dj - mnie się marzy mnóstwoooo uroczych KageHina z Haikyuu. I trochę więcej KagaKuro z KnB. Bo póki co dominuje AoKise. xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaramy się coś zrobić w obu kwestiach, w tej drugiej może nawet całkiem szybko ^^

      Delete
  3. Nie widziałam jeszcze żadnego dj Kiyoshi x Hyuuga :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaramy się coś z tym zrobić, nie wiemy jeszcze tylko kiedy ^^

      Delete
  4. Dziękuję za aktualkę, poczułam się zdecydowanie zachęcona do przeczytania Pathosa C:
    A co do pytania...MuraAka, MuraAka i MuraAka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety jest to dość rzadki pairing, MuraMuro dużo łatwiej można znaleźć, ale spróbujemy.

      Delete
  5. Ze wszystkich rozdziałów tknęłam tylko te z Hanamiya XD Więc dziękuję <3 Może kiedyś zabiorę się za cała mangę :P A co do dj - dla mnie to jakiekolwiek z Midorinem, Hanamiya, z KnB Tsukkim, Kuroo z Haikyuu XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurczę Midorina bardzo dawno nie było, trzeba coś z tym fantem zrobić... Choć z tej czwórki przypuszczam najszybciej będzie coś z Kuroo, ale na razie to takie moje osobiste, bardzo luźne szacunki ^^.

      Delete
  6. Ja nie lubie jak ktos mnie przez przypadek szturcha, a co dopiero jak specjalnie, wiec gdybym miala stycznosc z Hanamiya krzeslo poszloby w ruch xD. Ale coz, to tak uwielbiana (zwlaszcva na askach i innych takich) postac, ze jedna osoba, ktora za jego zachowaniem nie przepada roznicy nie zrobi. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mam tak samo. Kawał z niego skurczybyka, więc tęsknić też nie będę. Jednak jakiegoś doujina z nim w roli głównej bym przeczytała. Najlepiej jako uke, lubię sadystyczych uke *^*

      Delete
    2. Ja tam wielką miłością do niego nie pałam, jednak jak dla mnie sprawdził się jako antagonista. Brakuje mi w KnB postaci klasycznie "złych" lub bardziej "szaro-czarnych" z charakteru

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dj z Takao x Midorima oraz Marco x Jean *__*

      Delete
    2. Musi być TakaMido czy może być MidoTaka? A z drugim pairingiem mamy już coś konkretniejszego na warsztacie...

      Delete
  8. Muszę wreszcie nadrobić rozdziały z waszym tłumaczeniem ;) A Hanamiyę bardzo lubię, ale tęsknić za nim nie będę ^^
    Ja bym sobie chętnie poczytała coś z Fairy Tail, jako że właśnie kończę oglądać wróżkowych wariatów, a jeśli chodzi o pairing to chyba najchętniej Gray x Loki, Gray x Nastu, Zeref x Natsu i Sting x Rogue ;) Nie pogardziłabym KiyoHanę i ImaHanę albo chociaż MuraMuro <3 I Haikyuu ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do FT - nie widziałam z tego żadnych dj, które nie byłyby stripami z pixiva. Rozejrzę się jeszcze, jednak tutaj nic nie obiecuję (tym bardziej, że serię znam średnio na jeża). KiyoHana - podobnie, nie rzuciło mi się nic w oczy, ale będę wypatrywać. Co do reszty zobaczymy, co się uda zrobić ^^

      Delete
    2. Wiem, że dochy z FT to takie bardziej marzenia, ale trzeba się łapać wszystkiego... tak na wszelki wypadek :D W każdym bądź razie czekam na jakąkolwiek aktualkę z dawką boys love ^^

      Delete
  9. Awww, dj od Kodaki. W dodatku moja ulubiona para z Tytanów :D Słodko.
    Co do doujinków, to AoKaga, AoKaga i jeszcze raz AOKAGA!!!
    No i nie pogardziłabym też KiKasa i Eruri ;) Do tego, jakby udało wam się coś fajnego znaleźć z uniwersum Marvela to byłoby zacnie (np. takie Thorki, Spideypool, Rogers/Stark, Magneto/Xavier),
    I dzięki po raz kolejne za nowe rozdziały. Zaraz sobie ściągnę i będę co miała w pracy czytać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie na celowniku mam pewną część znanej ju poniekąd serii AoKagaKuro, nie wiem czy to Cię usatysfakcjonuje. Jak co postaram się coś z tym pairingiem poruszyć.
      Magneto/Xavier *.* oj chciałabym, chciała - zobaczymy, co się uda podziałać

      Delete
    2. Aokagakuro też może być :)

      Po obejrzeniu najnowszych x-menów naszła mnie chęć na tą parę, zwłaszcza że fajni aktorzy ich grali (i w wersji młodszej, jak i starszej).

      Delete
    3. Ja jeszcze nie byłam, wybieram się w przyszłym tygodniu, więc pewnie taż mnie najdzie i będę naszych edytorów męczyć o coś XD

      Delete
  10. Ja w pokrętny sposób lubię Hanamiye, bo dzięki niemu postać Teppeia rozkwitła, a ja zakochałam się w nim bez pamięci <3
    A co do koncertu życzeń to ja bym była za dj jakimś z Teppeiem (a co ;)) albo Kagami/Kurokoko, bądź Kagami/Kurokoko/Aomine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KagaKuro powinno być za pewien czas, podobnie ostrzę sobie ząbki na jakieś nasze light sandwich. Postaram się rozejrzeć za czymś z Teppeiem

      Delete
  11. Czy dałoby się jakoś umożliwić czytanie online? To by naprawdę ułatwiło... Proszę... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale czego? Mangi? Przecież jest dodawana, wprawdzie z opóźnieniem ale z niego nie zrezygnujemy. Najnowszych rozdziałów? Nie chcemy robić dziury jeszcze na CM, ponieważ już obecność tych rozdziałów tutaj wywołuje dużo pytań i zawirowań.
      Dj? Co do nich we "władzach" grupy istnieją pewne różnice zdań co do umieszczania ich na czytniku online i nie zostaną one nigdzie umieszczone dopóki pewne problemy nie zostaną rozwiązane.

      Delete
  12. Hanamiya... W sumie to odpowiednia postać do tej mangi, idealne przeciwieństwo Teppeia, ale w sumie ciesze się, że skończyliście, bo teraz będą ciekawsze mecze. :D
    Co Dj to zdecydowanie brakuje mi Kagamiego i właśnie Teppeia. AoKaga mile widziane. I ostatnio same takie light sie pojawiają, więc może jakieś jedno ostrzejsze? :D
    Snk zraził mnie przez zachowanie fanek, więc wybaczcie, ale nie zajrzę do tego.

    Dziękuję za wasz trud i życzę owocnej pracy w tłumaczeniu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...i najdłuższe mecze XDD. Na kilka tomów wręcz... Też zacieram łapki, byle tylko szybko myknąć przez pomiędzy meczowe fillery i już się zabrać za grę *.*
      Ostanie AoKaga jakie wydaliśmy to był czysty p0rn, o ile dobrze pamiętam, ale zobaczę, co da się tutaj podziałać.
      Rozumiem, aczkolwiek jak wstręt minie naprawdę polecam, bo seria ma, moim skromnym zdaniem, dużo fajnego do zaoferowania.

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -