Posted by : Kiba June 08, 2014

Wybaczcie dziwny humor, to zapewne wynik wystawienia na zbyt wysokie temperatury. Ostatnio aktualki bywają zagrożone poprzez nawały pracy, które porywają jednego członka ekipy po drugim, jednak dzielnie staramy się wygospodarować trochę czasu by zaserwować Wam jakieś małe co nieco.

W dzisiejszej aktualce rozdział 109 - dziejący się w gorących źródłach. Nie ma jak mała dawka fanserwisu dla wszystkich fanów i fanek. Autor umiejętnie podgrzewa atmosferę jak może, a chwila oddechu pomiędzy meczami przyda się każdemu.

Co do porcji doujinshi, dzisiaj mniej, ale za to nieco dłuższe. Tym razem z tytanicznego uniwersum przedstawiamy Wam kontynuację doujina z dwoma pairingami - dorosłym Erenem i Levim oraz dorosłym Arminem i Jeanem. Innymi słowy Otona Eren to Heichou - Kiss you again. Można powiedzieć, że królem dzisiejszej aktualki jest Jean, ponieważ jest bohaterem również następnego doujina o tytule Survival. Tym razem razem z Marco zostają wysłani w góry na coś a'la "szkołę przetrwania". Jak to się potoczy? Przekonajcie się sami, zdradzę jedynie, że zaczyna się słodko, później jest smutno, a na końcu temperatura gwałtownie wzrasta.

Tak na marginesie - ogląda ktoś siatkarską Ligę Światową? A może Ligę Europejską? I nie, nie jest to w ogóle podpowiedź do tego, co planujemy w kolejnej aktualce ^^.


Manga:
Rozdział 109

Doujinshi:
Shingeki no Kyojin - Otona Eren to Heichou - Kiss you again
Shingeki no Kyojin - Survival

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. Dziękuję, że wyrywacie mi cenne minuty snu po przez rozdział z dziwnymi podtekstami. xD
    A tak poważnie, to mam nadzieję, że nie wysiądziecie przy tych upałach. D;

    ReplyDelete
  2. Łaaa!!! dziękować i do tego moje ulubione Marco x Jean <3

    ReplyDelete
  3. Armin x Jean zawsze hyhyhyhy

    ReplyDelete
  4. Hu hu, szykują się doujiny z Haikyuu? :D

    ReplyDelete
  5. Dj z HQ w następnej notce??? I WANT :3

    ReplyDelete
  6. Ja oglądam siatkę, znaczy w sumie to teraz nie mam czasu, ale wyniki śledzę. ^o^ Będzie Haikyuu, będzie Haikyuu, będzie Suga, będzie Suga~ *a przynajmniej ma nadzieję, że będzie*

    ReplyDelete
  7. To mnie zawsze rozwala. Dlaczego wy dodajecie rozdziały częściej niż którykolwiek z innych obserwowanych przeze mnie blogów?

    ReplyDelete
  8. Jesteście wielcy ;) DZIĘKJUJE! A tak poza tym... A te rozdziały z dalszych tomów to skąd się wzięły? Tak mnie to ciekawi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cytuje ich FAQ ;)
      Q: Czy będziecie robić kolejne rozdziały Kuroko/Czy będziecie tłumaczyć dalej?/Czy robicie już tylko bieżące rozdziały?
      A: Dla wygody czytelników chcących być na bieżąco z serią zaczęliśmy wydawać najnowsze rozdziały. Przez to tłumaczenie idzie trochę wolniej, jednak nie przestaliśmy wypełniać powstałej luki.

      Delete
    2. Jestem ślepy, bo parę dni temu to FAQ przecież przeglądałem... Dziękuję za odpowiedź ;)

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -