Posted by : Kiba July 16, 2014

Coraz częściej zdarza się rzecz dla nas bardzo przykra. A mianowicie - nasze hasło do działu doujinshi podawane jest w miejscach publicznych takich jak fora, wikie, facebook, "zapytaj onet" etc. Hasło nie jest trudne i dotychczas nie było zmieniane, znaleźć je było bardzo łatwo, chociażby przez wyszukiwarkę znajdującą się na naszej stronie. Wiemy, kto je udostępnia oraz miejsca, w których zostało zamieszczone i zachowanie tych osób bardzo nas smuci. Jeżeli którakolwiek z tych osób czyta owego posta, prosimy ją o usunięcie naszego hasła z miejsc/a, w którym/których je zamieściła.

Może powiem rzecz oczywistą, jednak możemy robić skanlacje tylko dla siebie i osób zaangażowanych, które zostawiają nam komentarze motywujące nas do pracy. Nie mamy wielu zasad, dlatego też ich łamanie bardzo nas demotywuje. Wydaje nam się, że nie prosimy o wiele, jednak sporo osób nadal tego nie szanuje. Nie chcemy od Was pieniędzy za zakupione i skanowane przez nas doujinshi, całą naszą wielogodzinną pracę udostępniamy zupełnie za darmo - jedyną "przeszkodą" są nakładane na doujinshi hasła, abyście i Wy się troszkę wysilili nawet jeśli nie poczuwacie się do zostawienia chociażby anonimowego komentarza z najzwyklejszym "dziękuję".

Od tej pory hasło do działu doujinshi będzie się zmieniać co jakiś czas. Stare hasło zostanie przywrócone, gdy publiczne wpisy z sieci zawierające je zostaną usunięte.

Tak więc dzisiaj zamiast aktualki jest taki oto smutny pościk... T.T

{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie rozumiem jak można robić coś takiego. Żeby ludziom było ciężko ruszyć mózgownicą... to tak jakby ktoś z ich bliskich znał ich hasło na Fb, gg, czy inne tam rzeczy i to rozpowszechniał. Ok może dałam złe porównanie, ale bądźmy poważni, tak? Ja jak trafiłam na te stronę i chciałam poczytać dj to jakoś mi nie było ciężko przejrzeć posty i poszukać, ba nawet w pewnym momencie zapomniałam po co właściwie te posty przeglądam, bo każdy był napisany z humorem i aż się chciało czytać. Jednak nie należę do grona osób, którzy aktywnie komentują :P
    Mam nadzieję, że sprawca, lub sprawcy, usuną udostępnione hasła. Hmmm, w sumie to myślę, że zmienne hasełko to tez nie głupi pomysł :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Zgadzam sie z 100 % z Patrycja Hry to naprawdę nie w porządku ale jedno jest pewne od dziś pod każdym ściągnięciem macie ode mnie Koma na zachętę i jako podziękowanie za ciężka prace

    ReplyDelete
  3. Moim zdaniem jest to dość głupie zachowanie takich osób. Ja sama spędziłam kilka godzin na szukaniu hasła i byłam wielce zadowolona z tego. Wiele postów mnie bawiło i zaciekawiło, a nawet dostarczyło sporo informacji. Osoba, które zamieszcza takie informacje jak hasła jest po prostu totalnym ignorantem. Od teraz także postaram się często komentować jeśli jest to aż tak miłe dla was. :3 Mam nadzieję, że dzięki temu poczujecie się o wiele lepiej :D

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się z Patrycją. Mam nadzieję, że nie przestaniecie udostępniać dj. Od tej pory postaram się częściej komentować posty :D Oraz dziękuje za waszą ciężką parce ^^ a także życzę dużo czasu i chęci, no i oczywiście tego by hasło zniknęło z innych stron :D

    ReplyDelete
  5. Nie wiem co napisać więc was po prostu przytulę *tuli*

    ReplyDelete
  6. Em.. przepraszam, że ja tak trochę nie na temat (niemniej jednak mam nadzieję, że rozpowszechnianie hasła się skończy), ale te dwie sprawy mnie interesują - pierwsza, czy planujecie może aktualkę z Kurobasu + Kareshi? druga - czy planujecie może drugą edycję pikniku knb? :c Jeszcze raz przepraszam, że nie na temat, miłego dnia życzę i rozwiązania problemu z tępymi ludźmi podającymi wszędzie hasło do waszych doujinów.

    ReplyDelete
  7. Nwm jak leniwym trzeba być żeby nie szukać hasła na własną ręke zwłasza, że nie jest to jakoś strasznie trudne -.-' Jak widać ludzie sie przyzwyczaili do dostawania wszystkiego na złotej tacy ;x
    Mam nadzieje, że po tym poście ruszą w końcu tym czymś w głowie co sie nazywa mózg.
    <3

    ReplyDelete
  8. Nie mogę się dostać do zakładki doujinshi KnB. Obliczyłam ilość wydanych przez Was rozdziałów jednak kiedy wpisuję hasło wyskakuje mi informacja, że strona nie istnieje. Co mam zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Policzyc jeszcze raz, tym razem dobrze ;)
      (Jezeli wyskakuje jakikolwiek blad, to znaczy, ze nie zostalo poprawnie wpisane haslo)

      Delete
    2. Powiedz było to powyżej czy poniżej 200 bo nie mam aż tyle cierpliwości aby szukać wole wpisywać po kolei, ale bez przesady xD

      Delete
    3. Nie masz cierpliwosci zeby wykonac jedno klikniecie po wejsciu na bloga, zeby dostac sie do podpowiedzi, ale masz cierpliwosc, zeby wpisywac wszystkie liczby od 0 do 275? 8D
      Nie odpowiem na Twoje pytanie, bo byloby to nie fair w stosunku do tych, ktorzy faktycznie szukaja tej podpowiedzi. Poza tym to jedno z prostszych hasel jakie mielismy w tym dziale (moze czas je w koncu zmienic, hehe :D)

      Delete
  9. Czas wyrazić swoje zdanie.
    Na początek chciałam powiedzieć, że jestem raczej bierną osobą jeżeli chodzi o życie internetowe. Nie komentuje, nie likuje, nie udzielam się na forach czy w dyskusjach. Nie traktuję tego jako przejaw mojego lenistwa, czy rodzaj wrodzonej ignorancji. Raczej jako sposób na omijanie bezsensownych kłótni i dyskusji (bo, spójrzmy na to z dystansem - każda kłótnia czy dyskusja wywołana w internecie jest bezsensowna i nie przekładająca się na życie realne). Proszę, nie zrozumcie mnie źle, nie chcę wywołać tutaj gównoburzy, ani żadnej innej kontrowersji. Nie jestem zaangażowana w tego bloga, jak także w żadnego innego, jednak szanuję Waszą pracę. Sama zajmuje się tłumaczeniami (nie dj ani mang, a opowiadań) i wiem ile to zajmuje czasu, jak dużo pracy (i pieniędzy, w Waszym przypadku) wymaga. Nie komentuję, nie mówię tego, że naprawdę jestem wdzięczna za poświęcony kawałek życia, każdego z Was ale na miłość Boską, korzystając z internetu liczę na szybkość, wygodę i komfort, a szukanie haseł (nawet prostych, jak to z postami) jest jednak nieco uciążliwe. Możliwe, że robię z igły widły, rozumiem, że takie są Wasze zasady, ale nie każdy ma czas i ochotę myśleć nad hasłami. Dużo osób pewnie zniechęciło się w między czasie i po prostu wyszła ze strony, szukając u konkurencji prostszego rozwiązania :)

    Polska to naród ludzi narzekających i leniwych. Prędzej czy później hasła nadal będą się pojawiać na innych portalach i to raczej się nie zmieni, nawet jeżeli będzieci zmienić hasła co tydzień. Tacy już są ludzie, nie wszyscy, oczywiście, ale w każdej grupie ktoś taki się znajdzie

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -