Posted by : Kiba July 01, 2014

Tytuł dzisiejszej notki to artystyczne "tłumaczenie" tytułu mangi Yowamushi Pedal by znajoma moja i Ensei z japonistyki. Aż musiałam się tym smaczkiem podzielić z okazji "pedałowej" aktualki. Tym samym zamykamy nasz cykl tematycznych doujinów, od następnego razu możecie się spodziewać nieco większej różnorodności co do tytułów.

W dzisiejszej aktualce 2 rozdzialiki Kuroko, 111 wraz z którym zbliżamy się do końca fillerów przed Pucharem Zimowym oraz 219, gdzie niezwykłe umiejętności "Generacji Cudów" powoli dają o sobie znać.

Ogląda ktoś Yowamushi Pedal? Jak tam wrażenia po pierwszej serii? Jakich macie ulubionych bohaterów? Jest nam niezwykle smutno, że wczoraj pożegnaliśmy się z naszymi kolarzami w ostatnim odcinku pierwszej serii. Nie wiem, jak będzie wyglądało nasze życie bez nich... Na szczęście mamy jeszcze sporo doujinów z różnorakimi pairingami w zapasie. Sporą ich część możecie podpatrzeć w naszych planach, jednak zapewniam Was, że jest to dopiero czubek góry lodowej.

Ale przechodząc do rzeczy, dzisiejsze doujiny opanowane zostały przez pairing Toudou i Makishimy. Zaczynamy fragmentem z antologii With more climb - Cry Climber Climber's High. Następnie klimatyczny wyciskacz łez (uwaga na spoilery!) Hayji, w którym Toudou przygotowuje Makishimie piękną niespodziankę. A na deser i poprawę humoru nieco angstowa, ale pełna ciepła, fluffu i dobrych zakończeń opowieść o dwóch kotach, czyli Midori to Kuroneko to.

Na sam koniec drobna reklama. Chciałabym zaprosić wszystkich na mojego mini bloga poświęconego stripom, czyli krótkim historyjkom umieszczanym przez artystów na pixivie. Na chwilę obecną znajdują się tam tłumaczenia kilku rzeczy z Haikyuu, jednak jeśli tylko dopiszą czas i chęci, planuję umieszczać tam również krótkie komiksy z innych serii.



Manga:
Rozdział 111
Rozdział 219

Doujinshi:
Yowamushi Pedal - With More Climb - Cry Climber Climber's High
Yowamushi Pedal - Hayji
Yowamushi Pedal - Midori to Kuroneko to

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. *sciaga jak Toudou scigalby ciuchy Makichana*
    Potem bedzie koment ~~

    Ja lubie najbardziej Toudou, Aoyagiego, Shinkaia, Izumide, Arakite, Teshime, Makichana, Kinjou, zolwia Fukutomiego, Tadokoro i wstepnie przeczuwam, ze przyjme na klate tez Koge i Komariego jak sie pojawia, ale tak naprawde to uwielbiam tam wszystkich.

    Yowpeda sie nie konczy, Yowapeda to styl zycia @___@!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tym "wzruszającym" dzielnie nie płakałam, bo w sumie jak zaczęłam czytać o kończeniu liceum, o wspomnieniach itd. to mi się przypomniało jak bardzo cieszę się, że już je skończyłam i jak bardzo zawsze starałam się wywalić wszystko z tego okresu z pamięci. Najbardziej mi się z niego spodobały obydwa motywy z guzikami, baw <3

      Ten obrożą to był taki... random X'D, ale miał za to ekstra chibiki i ten biedny czekający Toudou był naprawdę awki.

      A w sumie koniec końców chyba najprzyjemniej czytało mi się ten o kotach, może też dlatego, ze mam koty (ale były fajnie rysowane, te miny i ruchy idealnie kocie xD!), a może dlatego, że to była naprawdę fajna i dobrze rysowana historia.

      Czekam na więcej pedałów! // bierzcie mnie pod uwagę, bo ja tak łądnie komentuje, nie to co ci, którzy milczą xD!

      Delete
  2. Nie wiedziałam jeszcze wszystkich odcinków YP, ale Piegu mi dzielnie spamuje, za każdym razem, gdy obejrzy nowy odcinek :D

    Ja najbardziej polubiłam Manamiego i Arakitę (w każdej sportowce musi być ktoś ze skrzywieniem XD) :D

    Thx za dochy i rozdziały :D
    *wypatruje z utęsknieniem asanoyę i kurokeny <3*

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam tą parę. Wielkie dzięki. :)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -