Posted by : Kiba July 21, 2014

Dziękujemy wszystkim za obszerne komentarze i słowa wsparcia. Trzymamy za słowo osoby, które obiecały częściej komentować ^^. Wszystkie komentarze są dla nas bardzo cenne, choć szczególnym sentymentem darzymy osoby, które nawiązują w swoich wypowiedziach do treści posta/treści wydanych doujinów czy rozdziałów.

Równocześnie chciałabym przeprosić ze brak odpowiedzi. Byłam z riw na konwencie, przez co dostęp do internetu był mocno ograniczony. Wracamy z nowymi siłami, których większą część poświęcimy przygotowaniom do pewnej ważnej daty. Ale ciii, o tym w przyszłym miesiącu.

Wraz z rozdziałem 114 rozpoczynamy drugi, najdłuższy pod względem liczby rozdziałów mecz w KnB, czyli potyczkę Touou z Seirin. Nie wiem jak Wy, jednak ja bardzo się z tego cieszę, gdyż zdecydowanie preferuję mecze od rozdziałów "fillerowych", jakkolwiek śmieszne by one nie były. Dodatkowo przedstawiamy doujin, nad którego tłumaczeniem spędziłam sporo czasu i nerwów. Wielokrotnie rzucałam go w kąt, ale przyciągał mnie jak magnes i w końcu udało mi się go skończyć. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w pracę nad nim osobom, ponieważ nie była to łatwa wycieczka, jednak, jak dla mnie, niezwykle motywująca (ktoś dotarł do tego miejsca? Gratuluję wytrwałości). Tak więc oto Chiru sakura nokoru sakura mo chiru sakura, doujinshi KuroAo - tak, dobrze czytacie, w tej właśnie kolejności ^^. Wprawdzie nie mam wielkiego doświadczenia z manhwami, jednak kreska w tym doujinie przypomina mi właśnie komiksy rodem z Korei.

Dajcie znać, czy doujin przypadł Wam do gustu, czy może raczej wręcz przeciwnie? Co Wam się w nim podobało, a co raziło?

Odpowiadając na pytania zadane w komentarzach do poprzedniego postu - tak, mamy zamiar wydawać dalej Kurobasu + Kareshi, jednak w tym wypadku proces skanlacyjny jest mocno wydłużony, ponieważ musimy zrobić wszystko od zera - dodatkowo jak najmniej uszkadzając tomiki, które do cienkich nie należą. Co do kolejnego pikniku - na konwencie podjęliśmy ten temat z osobami prowadzącymi i jest duże prawdopodobieństwo, że odbędzie się on tym razem w Krakowie w czasie/podczas konwentu B6. Będziemy Was jednak informować na bieżąco jeśli będziemy miały jakieś nowe info w tej sprawie.

Manga:
Rozdział 114

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Chiru sakura nokoru sakura mo chiru sakura

{ 20 komentarze... read them below or Comment }

  1. Po pierwsze: Dzięki za tłumaczenie:)
    Lubie Wasze prace ale ten doujin mi nie przypadł do gustu, powinno być na odwrót Aomine-Kuroko i było by git XD Kuroko w wersji same mi nie podchodzi.
    Ps: Postaram się częściej komentować;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za podzielenie się wrażeniami ^^.
      Będzie nam bardzo miło

      Delete
  2. to było dziwne... i takie nie kurokowate :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doujin fakt, mocno specyficzny. Lubię jednak czasem podzielić się mniej typowym podejściem do postaci/pairingu

      Delete
  3. Ha, przeżyłabym wielki zawód, gdyby na początku nie było wyraźnie zaznaczone, że to Kuroko semuje, wygląda bardziej jak Akashi :>' (wierna fanka AoAka) Ogólnie ten pairing jakoś szczególnie mnie nie dziwi, może to wina tego że już przeszłam już pewną granicę i niewiele kombinacji jest w stanie mnie zadziwić (chociaż wolałabym KuroKaga) XD'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na KuroKaga, ktore chciałabym zrobić jeszcze nie trafiłam, ale będę się rozglądać XP.
      No tak, mam kilka doujinów, w których Kise, Akashiego i Kuroko rozróżnić idzie po a)kolczyku b)rożnokolorowych oczach c)byciu najniższym, więc rozumiem to ^^

      Delete
    2. W takim razie życzę powodzenia i będę wiernie wypatrywać chwili, kiedy ujrzę jakieś KuroKaga po polsku XD

      Delete
  4. Chiru sakura nokoru sakura mo chiru sakura było naprawdę super \^o^/ Śliczna kreska, troszkę dziwne, że Kuroko taki seme, ale jeju i tak >///< Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję, że ten doujin się pojawił ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się bardzo, że się spodobał ^^.

      Delete
  5. Ten dj był strasznie dziwnie narysowany, Tetsuya czasem wyglądał jakby miał spuchnięte usta, a Daiki jakby miał jakiś niedowład rąk, pomijając fakt, że Kuroko był niekurokowaty to inna sprawa. Generalnie nie było źle, hmm melancholijna historyjka na melancholijny wieczorek, ot co.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za opinię. Mam nadzieję, że za bardzo ten melancholijny wieczorek się nie przeciągnął i udało się zrobić coś na poprawę humorku ^^

      Delete
  6. Dziękuje za rozdział, wreszcie zaczyna się ten pamiętny mecz :3 A co do doujin... Był nieco dziwny, jakoś nigdy nie podobały mi się te, w których to Kuro był seme. Jakoś to do niego nie pasuje :D I jeszcze raz wielkie dzięki za tłumaczenie :)

    ReplyDelete
  7. To mój pierwszy komentarz na tej stronie( wejście z resztą też^^), ale muszę napisać jedną rzecz: Tłumaczenie jest PRZEPIĘKNE!!! Zdarzało mi się już spotykać z tłumaczeniami wziętymi prosto z g.tłumacza, lub dosłownie z kosmosu, ale te które są tu są na prawdę cudowne! One wprost zachęcają do czytania! Oby tak dalej! (Ach, nie mogę się już doczekać 115 rozdziału KnB^^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awuu mam ochotę Cię wyściskać. Dziękuję w imieniu swoim, jak i reszty naszych tłumaczy. Dołożymy wszelkich starań, by było tylko lepiej XD

      Delete
  8. Um, nie jestem pewna czy mój komentarz się wyświetlił bo go nigdzie nie widzę... Czyżbym znowu coś skopała?! Jeśli tak, to piszę jeszcze raz: tłumaczenie- cudo. Już tęsknie do kolejnych rozdziałów KnB!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze wzgledu na spamboty, ktore pojawiaja sie na bloggerze mamy wlaczona moderacje komentarzy przy postach, ktore maja wiecej niz 7 dni, ale nie martw sie, komentarz do nas dotarl i juz jest na blogu. Dziekujemy pieknie!<3

      Delete
    2. Aha, dziękuję za wytłumaczenie(szczerze przepraszam za to, ze trzeba tyle tłumaczyć takiemu mugolowi informatycznemu jak ja...*śmiech*). Mogę zadać tylko jedno pytanie? Gdzie jest ten blog na którym jest data? Bo nie mogę nigdzie znaleźć, a doujin mnie zaciekawił...(kolejne pytanie mugola... Na prawdę przepraszam!><")

      Delete
    3. Date urodzin Kiby mozna znalezc na tym blogu :) Moge podpowiedziec tylko tyle, ze co roku robimy aktualki z okazji urodzin poszczegolnych czlonkow ekipy. W szukaniu moze pomoc Ci okienko wyszukiwania, ktore znajduje sie po prawej stronie w naszym menu na pasku pod logo~

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -