Posted by : Kiba August 24, 2014

Dzisiaj kolejna aktualka - i kolejny specjalny dzień dla naszej ekipy. Tym razem zebraliśmy się tu wszyscy by życzyć wszystkiego najnajnajlepszego ensei, naszej wiernej tłumaczce i korektorce! Oby Yaoi power zawsze było z Tobą! Powodzenia w podboju drugiego końca świata i zakładaniu grupy wypadowej do podboju Azji (pierwsze Polska, jutro Azja, pojutrze cały świat będzie u Twych stóp)!



A dzisiaj przygotowaliśmy dla was 4 kolejne rozdziały Harigane Service (dogoniliśmy tym samym posiadany zasób skanów, aktualnie polujemy na kolejne rozdziały; życzcie nam szczęścia). Muszę powiedzieć, że jest to seria dla mnie, znaczy duuuuużo sportu i interakcji na boisku. Pojawia się też mały smaczek dla fujoshi, ale ciii....

Z doujinów serwujemy wam 2 tytuły z serii sportowych. Z Haikyuu nie do końca typowy, ale mający fabularne uzasadnienie pairing KenmaHinata o wdzięcznym tytule Tori to Neko no Yukemuri Douchuu. A dla fanek (i fanów, a co tam) YowaPeda miłosna historia pewnego nieporozumienia z AraShin w Tonde Hi ni iru haru usagi.

Solenizantce posyłamy wirtualne uściski i całusy!

A Was jak zwykle prosimy o komentarze! To właśnie one dają nam siłę do dalszej pracy!


Manga:
Rozdział 007
Rozdział 008
Rozdział 009
Rozdział 010

Doujinshi:
Haikyuu!! - Tori to Neko no Yukemuri Douchuu
Yowamushi Pedal - Tonde hi ni iru haru usagi

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń i duużo weny twórczej:)
    Wielkie dzięki za 2 doujinshi i jeszcze większe za rozdziały Harigane- bardzo fajna manga:)

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego najlepszegooooooooooo!

    Ja się na razie w nową sportówkę zupełnie nie wciągnęłam + jestem fujoshi, która zdecydowanie woli biszów więc "smaczek" zdeydowanie do mnie nie trafia xd. No, ale spróbuję czytać dalej i zobaczę jak się rozkręci. A może po prostu lepiej wypadnie to w wersji anime, jesli się taka pojawi, kto wie...

    AraShin taki moeee, Shinkai taki moeee, śliczna ta kreska *__*

    Jestem ciekawa czy po prostu jakoś pairingi z Kenmą mi nie odpowiadaja ogólnie, czy jakoś tak jeszcze nie trafiłam na odpowiedniego doujina... Ale kadr ze zdechłym Kenmą i wachlującym go Hinata był uroczy xD

    ReplyDelete
  3. Dzięki za nowe rozdziały, dawno nic mnie tak nie wciągnęło, mam nadzieje że to mango utrzyma taki poziom dłużej

    ReplyDelete
  4. Neh, neh. Wszystkiego dobrego.

    Napisałam wstępną recenzję z Harigane Service. Z rozdziału na rozdział co raz bardziej sceptycznie podchodzę do tej mangi.

    ReplyDelete
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego. ^^

    1 września kończy się Kuroko, smutny to będzie dzień. :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Informacja ta nie jest potwierdzona. Nie widziałam tego na żadnej japońskiej stronie, dlatego dopóki nie będzie informacji od strony japońskiej, nie będziemy pisać nic na ten temat, by nie rozdmuchiwać bardziej tej plotki.
      Informację podało anime news network, bez żadnego uwierzytelniającego odnośnika zewnętrznego, w 39 Shonen Jumpie nie było żadnej informacji o kończeniu serii, był tylko dopisek o "zaskakującym nowym rozwoju akcji" w kolejnym rozdziale.
      Zwykle jak seria się kończy, jest o tym informacja 1-2 tyg wcześniej. Nawet jak seria się nie sprzedaje i idzie do likwidacji to w numerze jest informacja, że kolejny rozdział będzie ostatnim.
      Tak więc radzę ostrożniej podchodzić do tego typu informacji.

      Delete
  6. Ja wlasnie znalazlam skan z Jumpa, na ktorym jest napisane, ze 30 tomik KnB ma ostatnim, wiec liczac ilosc rozdzialow, ktore jeszcze nie zostaly wydane w tomikach, wychodzi na to, ze poniedzialkowy rozdzial (1 wrzesnia) faktycznie bedzie konczyl serie~

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja słyszałam, że mamy czekać na nową serię autora i że w grudniowym jump next (czy dzieś xd) ma się wydarzyć cud (*khe*Kiseki no sedai*khekhe*)
      Takie tam zasłyszane gdzies ^^

      ^^

      Delete
    2. Tak, zgadza sie, wspomnialam juz o tym na naszym twitterze :)

      Delete
    3. A przepraszam, nie zaglądam ^^

      Delete
    4. Ale nie ma za co XD Mysle, ze wiekszosc osob predzej zajrzy wlasnie do komentarzy niz tam~ Ciekawa jestem czy bedzie to jakis special do Kuroko czy moze sequel? Nie moge sie juz doczekac :D

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -