Posted by : Kiba August 17, 2014

Dziś urodziny obchodzi najmłodsza stażem członkini naszej ekipy - cattusia!

W imieniu całej ekipy życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności oraz wytrwałości w przedzieraniu się przez dżunglę znaków i zawiłości, jakie niesie ze sobą język japoński. Mamy nadzieję, że nie braknie Ci sił i ochoty. Niech projekty lekkie Ci będą, a bishe niech czasem wyskoczą z kartki czy monitora, by dotrzymać towarzystwa ^^!


Przez ostatnie trzy dni, razem z riw, miałam przyjemność uczestniczyć w konwencie B6, który okazał się jedną z lepszych imprez na jakich byłyśmy w ostatnim czasie. Chciałam tu podziękować wszystkim osobom, które nas rozpoznały, zaczepiały czy też znalazły chwilę (lub kilka) by z nami poprzebywać i się posocjalizować. Naprawdę było nam bardzo miło widzieć się z Wami (po raz pierwszy czy kolejny) *sypie sparklem*.  Zmęczenie podróżą i niewyspaniem mocno ograniczają moją elokwencję na dzień dzisiejszy, także jeszcze raz, dziękujemy za wsparcie i miłe słowa i mamy nadzieję, że w przyszłości przyjdzie nam się jeszcze kiedyś spotkać i pogadać trochę dłużej (bo miłych pogaduchów nigdy za dużo)!

Aby uczcić dzisiejszy dzień przygotowaliśmy dla Was coś specjalnego - ogłoszenie naszego nowego tytułu! *FANFARY* Co bardziej spostrzegawczy i obeznani ze skanlacjami mogli już go zaobserwować na jednej stronie ale ciiiiii.... Do rzeczy. Naszym nowym tytułem jest HARIGANE SERVICE! Jest to sportowa świeżynka, (pierwszy tom ukaże się w Japonii we wrześniu) debiutującego mangaki - Ary Tatsuyi, dotycząca licealnej siatkówki! (Dziękujemy Anonimkowi z poprzedniego posta, ponieważ wcześniej nie znałyśmy tego tytułu). Jednocześnie mamy zaszczyt zaprezentować Wam aż 6 rozdziałów tej mangi, co daje ponad 180 stron! Ruszamy ostro z kopyta, by jak najszybciej dogonić Japonię (na chwilę obecną wydano tam zaledwie 10 rozdziałów).

Oczywiście nie mogło się obyć bez doujinshi. Oba z pairingami, które jeszcze u nas nie gościły. Na pierwszy ogień i rozniecenie apetytu polecamy Boku wa moshimo no yume o miru z YowaPeda, gdzie Onoda nie umie się pogodzić z (wcześniejszym niż się spodziewano) wyjazdem Makishimy i zastanawia się jakby wyglądało jego szkolne życie, gdyby on i Makishima byli równolatkami. Drugi dj to gorąca Doushiyouka z Free!, czyli MakoRin autorstwa dość znanej mangaczki yaoi - Asou Kai. Naprawdę rozpłynąć się można już od samych rysunków.

Jeszcze raz, wszystkiego najnajnajnaj i spełniania marzeń dla naszej solenizantki. Dziękujemy za wszystkie komentarze! Dajcie znać, jak Wam się podoba nasza nowa seria i czy uważacie, że ma szansę stać się mangą na miarę Haikyuu czy Kurobasa (a może nawet ich przebić?).


Manga:
HARIGANE service - Rozdział 001
HARIGANE service - Rozdział 002
HARIGANE service - Rozdział 003
HARIGANE service - Rozdział 004
HARIGANE service - Rozdział 005
HARIGANE service - Rozdział 006

Doujinshi:
Free! - Doushiyouka
Yowamushi Pedal - Boku wa moshimo no yume o miru

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. dziękuję za aktualkę! :3
    kiedy można się spodziewać kurobasu + kareshi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie potrafimy podać dokładnej daty. Jest to projekt, który robimy od zera, od skanowania własnych tomików począwszy, dlatego pomimo krótkich rozdziałów pochłania bardzo dużo czasu. Z powodu licencji wrzuciliśmy priorytet na dokończenie tych rozdziałów KnB, które miały już coś zrobione, aby praca nikogo z grupy się nie zmarnowała, oraz szukanie i wybieranie nowych projektów. Jednak postaram się jeszcze w tym miesiącu coś pocisnąć z Kurobasu+kareshi

      Delete
  2. ehhh, spóźnione życzenia ale co tam... najlepszego :D

    co to znaczy "na miarę Haikyuu czy Kurobasa"? ^^ każda manga sportowa w której nie ma nadmiaru bab jest świetna ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. De gustibus non est disputandum. Owszem, sportówki są świetne, lecz i wśród nich zdarzają się lepsze i gorsze, a autorowi może coś nie do końca się udać. Mamy jednak nadzieję, że nic takiego nie będzie maiło miejsca i będziemy świadkami pojawienia się kolejnej wybitnej sportówki.

      Delete
  3. Spokoju bez kosmitów życzę!

    ReplyDelete
  4. Byla kiedys taka piosenka od kattunow happy birthday parodia po polsku wiec Ci ja dedykuje na urodzinki :-D
    Duzo cierpliwości w krzaczastych lasach :-D

    ReplyDelete
  5. Spóźnione najlepszego!
    Przyszłam dopiero jak przeczytałam co miałam przeczytać. Free! jak zwykle zostawiam sobie na "po sezonie" tak, że tu się nie wypowiem. Onoda z Makishimą to dla mnie nie jest romantyczny pairing, w sumie przeczytałam "od tak" i właściwie kiedy zastanawiałam się czy coś jeszcze się stanie to doujin się skończył. Ale ilustracja w creditsach mega słodka! I okładka mi się podoba :)

    Co do waszej nowej mangi... po tych 6 rozdziałach jakoś ciężko mi jest cokolwiek powiedzieć. Jesli rzeczywiście stanie się tak popularne jak Kurobas i Haikyuu!! to obawiam się, że mogę polubić tę serię "umiarkowanie" tak jak pozostałe 2, które lubię, ale w równym stopniu mnie czasem denerwują. Dorzucając do tego fakt, że siatkówka to nie jest mój ulubiony sport to trochę się obawiam - oby było wystarczająco dużo scen pozameczowych, które za mecze nadrobią xD, No, ale to jest gdybanie, a co do tego co jest nadal to widziałam, że 3klasisci mają jednego bisza, a 2klasiści jednego Armina XD. Główna 4 - ciężko się ustosunkować, bo w sumie to dopiero początek... na pewno zabija mnie ta przestraszono-wtfakowa mina głównego bohatera pojawiająca się za każdym razem, kiedy ktoś coś doniego powie, albo zrobi XDDD. No nic, powodzenia w projekcie, zobaczymy co będzie dalej~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za długi i wyczrpujący komentarz. No to widzę, że nasze gusta mocno się rozminą, bo dla mnie w sportówkach wszystko, co nie jest grą to istna męczarnia i w KnB przeżywałem na zasadzie "jeszcze tylko X rozdziałów i znowu będą grać" więc w duchu modlę się zupełnie na odwrót - żeby grali jak najwięcej, żeby coś się działo XDD. Bo według mnie to właśnie w trakcie meczy odbywają się przełomowe momenty, które kształtują ich charakter i relacje ale to taki mój offtop.
      W każdym razie mam nadzieję, ze i Ty znajdziesz tam coś dla siebie XD

      Delete
    2. Dla mnie właśnie w sportach takich, gdzie grupy sa zbite na boisku wolę sytuacje poza boiskiem. Dużo łatwiej przyswajam sportówki indywidualne lub takie, gdzie grupa się rozbija na np. kilka etapów (np. YowaPeda mi pod tym względem podpasowało)

      Delete
  6. Wszystkiego najlepszego cattusia!
    Boże jak żałuje, że mnie na B6 nie było. Smuteczek. Jednak patrząc z drugiej strony, nie sądzę abym miała okazje was poznać, więc na jedno by wyszło. xD
    Przechodząc do meritum posta. Siatkówka to najbardziej znienawidzony przeze mnie sport. Narobił mi parę szram i upokorzeń. Poza tym wole agresywną grę. Oczywiście nie skreślam od razu serii, ale nie sądzę, aby fanką się jej stała.
    Dj mnie zainteresowały... To oznacza, że trzeba czekać do kolejnej notki :D

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -