Posted by : Kiba September 03, 2014

Dziś mała przerwa od ostatniego ciągłego świętowania. A ponieważ wybieram się na Polcon i jestem w biegu, postaram się streszczać.

Udało nam się zdobyć skany brakujących numerów magazynowych, dzięki czemu możemy Wam dziś sprezentować 3 kolejne rozdziały Harigane Service! Od tego momentu wszystko powinno iść w trybie cotygodniowym, o ile oczywiście dostaniemy rawy. Dodatkowo, zauważyłam, że do rozdziału 004 wkradł się błąd, link do v.2 jest już podmieniony, gdyby ktoś jednak wolał podmienić własnoręcznie samą poprawioną stronę można ją ściągnąć poniżej.


Z doujinów żegnamy lato wraz z parą AoKaga w Aoi Umi to Yuuyake to Surfboard, a doujin AsaNoya pt Liberlove to niewinna miłość w klimacie klubu sportowego. Dajcie znać jak Wam się podobały nasze dzisiejsze wypuszczki ^^

Manga:
HARIGANE service - Rozdział 011
HARIGANE service - Rozdział 012
HARIGANE service - Rozdział 013
HARIGANE service - Rozdział 004 v.2 lub (s.14)

Doujinshi:
Haikyuu!! - Liberlove
Kuroko no Basuke - Aoi Umi to Yuuyake to Surfboard

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. AsaNoya <3 *rzuca się jak debil*
    Bardzo fajny, klimatyczny doch. Ostatnio mam słabość do takich delikatnych boys love, dlatego pochłonęłam go zastraszającym tempie i był smaczny. Dziękuję za tłumaczenie i edycję :D

    ReplyDelete
  2. Jestem chyba jakaś dziwna ale Harigane service podoba mi się bardziej niż haikyuu.. nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i bardzo dziękuję że zajmujecie się tym projektem :D miłość <3

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -