Posted by : Kiba September 12, 2014

Na zewnątrz od paru dni utrzymuje się jakaś taka przybijająca aura. U was też pogoda średnio dopisuje? I jeszcze to ciśnienie nie sprzyjające starym kościom... Mamy jednak nadzieję, że chociaż nasza aktualka wniesie w Wasze życie trochę koloru.

Z mangowych cudów dziś 14 rozdzialik Harigane Service, w którym pojawia się dość wredna i nie do końca psychicznie zrównoważona postać (a przynajmniej tak zalatuje od niego). Ponieważ jesteśmy z tą mangą na bieżąco i kolejne rozdziały powinny wychodzić co tydzień, ostro zabieramy się za nasze inne mangowe projekty. Część z nich zapewne jest znana niektórym z Was, część natomiast utrzymamy w tajemnicy do samego końca. Zdradzę jedynie, że przeważająca większość z nich nie była wydawana po angielsku. Dodatkowo, co najmniej połowa z nich, to wynik współpracy czy kontaktów z innymi grupami. Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu uda nam się 2-3 z nich wypuścić na światło dzienne.

Wracając jednak do aktualki. KnB tym razem ma reprezentanta w postaci NG numer 5. Tak naprawdę mieliśmy wydać je już miesiąc wcześniej, ale cały czas zapominaliśmy dodać je do aktualki ^.^" Jednak wreszcie się udało. Kolejne 2 mamy już na warsztacie w różnych stadiach prac.

Drugi reprezentant KnB to doujinshi z antologii Akashi hime . Tym razem pairing AoAka, a tytuł tego gorącego doujina to Hirei suru kodou.

Z ogłoszeń parafialnych - potrzebujemy dyspozycyjnej osoby z bardzo dobrą znajomością języka polskiego i bystrym wzrokiem do pomocy w QC.

Wiemy, że aura temu nie sprzyja, ale jesteśmy spragnieni Waszych komentarzy i wrażeń z naszych prac. Jakieś propozycje/uwagi? Piszcie, bo od tego jest sekcja poniżej.


NG vol.5

Link:: pobierz

Manga:
HARIGANE service - Rozdział 014

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Akashihime - Hirei suru kodou

{ 17 komentarze... read them below or Comment }

  1. ...Za przetłumaczenie AoAka mogę wam oddać połowę swojego serduszka, dziękuję Q_Q *smarka w chusteczkę ze wzruszenia*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To do cattusi proszę XD. To jej działka ale cieszymy się, że się podobało.

      Delete
  2. Ammmmm czy tylko ja nie mogę znaleźć w doujinach tego najnowszego czy go tam po prostu nie ma? o.O

    ReplyDelete
  3. Za każdym razem gdy w aktualce nie ma aokise, umiera jednorożec... nie lubicie jednorożcy ? Q.Q
    Więc, tego... może jakiś radosny doujinek (+18 :P) z tymi panami się znajdzie...?

    A już nie smęce XD Harigane service :D dziękuję za nowy rozdzialik z całego serducha :D
    A co do NG, akashi rozwalił mnie na łopatki, śmiechłam i spadłam z krzesał XD to było genialne XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obiecuje Ci, ze w kolejnej aktualce bedzie AoKise (i to nie byle jakie!), choc nie +18 :P

      Delete
    2. *kłania się głęboko* Dziękuję wam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. Jednorożce to gejoza a my gejozy nie wspieramy *żarcik*
      Nie samym AoKise człowiek żyje, musimy mieć jakąś różnorodność jako fanpage KnB a nie AoKise, prawda? XDD

      Delete
    4. Nooooooooo wiem XD ale tak jakoś dawno nie było....albo to moje złudzeni przez rożne doujiny z haikyuu/free/tytanów które tak se mnie intereszą (jestem tym marginesem błędu który lubi MAkoHaru XD i prywatnie twierdze że doujiny z nimi są słabe XD... to o mordowaniu było z dupy XD)
      Z haikyuu czytałam doujin hiantaxkageyama i był rozkosznie słodki :3 a w inne paringi z tej serii jeszcze się nie wkręciłam.

      Delete
    5. Czemu robią z mojego ślicznego Makoto psychopatę Q.Q

      Delete
    6. Akurat ten psychopatyczny to była moja sprawa, bo ja takie klimaty lubię. Riw cały czas poszukuje MakoHaru o odpowiednim poziomie i coś ostatnio nowego wygrzebała, więc coś niedługo też powinno się pojawić.
      Akurat z KageHina możesz na mnie liczyć, bo to mój jeden z ulubionych pairingów zaraz po KuroKenach i AsaNoyi (których za wiele nie ma T.T)

      Delete
  4. A ja mam pytanie czy zna ktoś i wie gdzie znaleźć dj z KagamixGOM lub KagamixMurasakibara??
    No i dziękuje za Harigane polubiłam tą mangę :D
    Dużo ochoty do pracy nawet w deszczowe i pochmurne dni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaczy Kagami z kimkolwiek z GOM czy na raz ze wszystkimi?
      Chociaż może być ciężko, gdyż z Kagamim głównie jest KagaKuro lub AoKaga... Z naszych doujinów to w antologii Akashihime jest Kagami z Akashim, a reszta co od nas mogę polecić to same G typu Kagami-kun to kodomo kiseki. czy Lovery Tiger.
      Ogólnie czasem w jakiejś antologii poświęconej Kagamiemu coś by się może znalazło ale niestety nie pomogę ponieważ wszystkie Kagami-centryczne sprzedałam m(_ _)m
      Dziękujemy za miły komentarz, od razu więcej sił mamy XD.

      Delete
  5. łooo NG-shuu *o* moje modły zostały wysłuchane~ Dziękuję i czekam na kolejne<3
    Ja to z chęcią poczytałabym jakiegoś dj z Tsukkim >D Ale zadowolę się też KageHina. W planowanych te doujiny z K i Drrr też ciekawie wyglądają~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaramy się nie zapomnieć o kolejnym NG XD.
      No wiem, że ty i Tsukki <3 ale jakoś ciężko z tym. Jeszcze Kuroo Tsukki bym coś zrobiła ale ciężko tutaj coś fajnego znaleźć na co dałoby się riw namówić. A bez władzy edytorskiej ani rusz. Cieszę się, że jednak dasz radę znaleźć inne rzeczy dla siebie ^^.

      Delete
  6. KageHina popieram, czytałam już kilka (o tym z puzzlami nawet rozmawiałyśmy xD) i w sumie chociaz nie jestem szaloną fanką HQ!! to ten pairing czytam, bo wiele z nich z jakigoś powodu jest ciekawszych od zwykłych mang BL :P

    Jak czytałam ten nowy rozdział to się zastanawiałam czy ten nowy bohater w ogóle myje włosy (co ja mam w głowie)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo Tobiasz jest tsundere a Hinata to nieogar, czyt mój ulubiony motyw KageHina. A poza tym tego jest takie multum, że coś ciekawego z nimi zawsze się znajdzie. Z innymi pairingami to już ciut gorzej pod tym względem.

      Ja w nowym rozdziale Harigane zostanawiałam się, czy w tym nowym zespole są bliźniaby bo na jednym kadrze było dwóch identycznych gostków. Zobaczymy jak wyjdzie nowy rozdział

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -