Posted by : Kiba September 23, 2014

...i Takashiemu dobrze życzymy:
zdrowia, szczęścia, pomyślności,
z mang tłumaczenia dużo radości,
aby znaki same do głowy wchodziły
i w nauce szkolnej nie wadziły,
byś spełnił wszystkie swoje marzenia,
bo zapewne wiele ich czeka spełnienia!

Wena mi się wyczerpała, ale przy przeziębieniu i na lekach zawsze nachodzą mnie dziwne pomysły ^^. Tak więc w imieniu całej naszej ekipy chciałam Ci zadedykować powyższe życzenia, niestety bolące gardło uniemożliwiło mi wykonania wersji śpiewanej (może i dobrze, przynajmniej uszy Twoje, rodziny i okolicznych mieszkańców pozostały całe i zdrowe).

W ten uroczysty dzień mam zaszczyt przedstawić wszystkim nowy projekt - przejęty za zgodą od grupy 69Yaoi, słodkie aż do bólu zębów Kami-sama Onegai! autorstwa Mio Junty! Jak dla mnie połączenie zabójcze: tsundere + kocie uszka. Rozpłynęłam się przy robieniu tego, a riw za to odchodziła od zmysłów od dziwacznych rastrów stosowanych przez autorkę.

Co do doujinowych dobroci mamy Love Communication - czyli gorące MakoHaru (z cameo w wykonaniu klubu plastycznego próbującego zagarnąć Haru dla siebie) oraz zawierający pewne spoilery doujin z YowaPeda koncentrujący się na Manamim, jego przeszłości i uczuciach. Czytacie when I was now I am na własne ryzyko!


Manga
Kami-sama Onegai - Rozdział 01

Doujinshi:
Free! - Love Communication
Yowamushi Pedal - when I was now I am

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jedna imprezę skończyli i drugą mają ;P Wszystkiego naaj, Takashi, dużo zdrówka, cierpliwości, szczęścia i ogólnie wszystkiego ;D Zdrowiej Kiba, bo to niedobrze chorować ! Dziękuję za kolejne wypuszczki ! Kocie uszka są dobre na wszystko ;D Buziaczki i uściski dla wszystkich ;D

    ~Yazu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arigatoooo A no bo wiesz, fajni ludzie rodzą się w tym samym okresie, więc teraz fala urodzin w naszej grupie XD A tymczasem muszę przysiąść do tłumaczenia gejozy (i nie tylko), żeby się jakoś odwdzięczyć ^_^

      Delete
    2. My to mamy wydłużony okres imprezowy od rocznicy założenia strony w sierpniu aż do połowy października. Jedna, wielka, trzymiesięczna libacja XD. Wielcy ludzie z ekipy wybrali akurat ten okres by się urodzić, więc cóż poradzić... Wracam do świętowania!

      Delete
  2. Najlepszegooooo!

    Dzięki za nowy projekt, jest naprawdę uroczy <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po raz drugi domo arigato~! A jak chcesz mi przy okazji zrobić prezent, to pisz i rysuj jeszcze więcej, bo zawsze cię stalkeruję <3

      Delete
    2. Taka długa odpowiedź na takie krótkie życzenia X''D Na swoje usprawiedliwienie mam, że jestem chora i zdycham X'D

      Delete
  3. Juz co prawda pozno, ale chcialam sie dolaczyc do kibowych zyczen~ Wszystkiego naj naj naj Taka-chan! Spelnienia wszelkich marzen i samych fajnych projektow :D (juz sie o to postaramy, lol... kidding). Zeby rawki ciekawych mang i doujinow same wpadaly w Twoje lapki, duzo pieniazkow (bo ich nigdy nie za wiele) na wymarzony stuff, malo wysilku i duzo satysfakcji ze wszystkiego co robisz. Yay! riw deshita XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie tak znowu późno, bo urodziłem się o 17.45, więc jeszcze nawet cztery godziny od moich urodzin nie minęły :P Po raz kolejny wielkie, wielkie arigatou (nawiasem mówiąc kocham to Twoje "Taka-chan" <3) A od kogo mam te wszystkie skany, jak nie od was? XD Nie wątpię, że zatroszczycie się o to, żebym się nie lenił i przetwarzał krzaczki na literki, a o satysfakcję z tego się nie martw, mam już jej aż za dużo (bo wcale nie szczerzę się do monitora za każdym razem, gdy widzę swoje tłumaczenia przeniesione na skany...) Jeszcze raz wieeeeelkie dzięki za pamięć ^_^

      Delete
  4. A teraz pozwólcie mi zalać Was moją miłością~~! Nowy projekt jest przeeesłodki i doskonale rozumiem uczucia Kiby. Jeśli chcecie mnie doprowadzić do wizualnej euforii - pokażcie mi kemonomimi XD A i trochę zboczenia dobre na urodziny! Ostatni odcinek Free! jutro, nie wiem, czy się pozbieram po zakończeniu tego sezonu, już wystarczy mi niedzielna depresja po zakończeniu Haikyuu T_T Doujina z YowaPedal jeszcze nie przeczytałem, bo są tam spoilery... Chociaż sam już tłumaczyłem zaspoilerowane doujiny... A kit z tym, przeczytam :D A ty Kiba zdrowiej... i mi zaśpiewaj :D Uwierz mi, po tym, co moi rodzice słyszeli całe dzisiejsze popołudnie z mojego pokoju, już nic ich nie zdziwi XD No, najadłem sie ciast, natańczyłem, a na dokładkę dostałem porcję miłości i gejozy - czuję się spełniony 8D Wiem, że się powtarzam, ale jeszcze raz wielkie, wielkie arigatoooo!

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -