Posted by : Kiba October 23, 2014

Chłodne, deszczowe dni już porządnie zagościły za oknami, centralne ogrzewanie jeszcze nie działa, trzeba więc myśleć nad alternatywnymi metodami zachowania ciepła. Herbatka - jest. Ciepłe kapciuchy - są. Szczury, które idealnie sprawdzają się w roli futrzastych termoforów - również w gotowości. Trzymajcie się mocno, ponieważ dzisiejsza aktualka sama w sobie jest pod znakiem burzy i pokrewnych.

Zaczynamy od huraganu, czyli 2 rozdziałów Harigane Service. Sytuacja Toyose w meczu towarzyskim jest dość dramatyczna, choć pojawia się też promyk nadziei. Obecnie znowu jesteśmy kilka numerów do tyłu, ponieważ nie mamy jeszcze skanów najnowszych rozdziałów. Mamy jednak nadzieję, że szybko to nadrobimy i będziemy mogli bez większych opóźnień kontynuować tę serię.

Następnie mamy historię z pewnym fotografem, który jest cholerykiem i bardzo łatwo ciska gromy nawet z całkiem błahych powodów. Szczerze mówiąc w Loveholicu złamałam swoją zasadę i zamiast zostawić skrócone imię "Dai" lub myśleć nad jakimś zdrobnieniem, zostawiłam "Dai-chan". Riw bardzo mi o to jęczała, że niby lepiej brzmi i nie wyobraża sobie inaczej, więc w końcu się ugięłam. A jakie są Wasze preferencje co do suffixów w mangach? Zostawiać? Opuszczać? Spolszczać imiona? I dlaczego akurat tak?

Na koniec prawdziwie burzowy doujin - inaczej niż burzowo być nie mogło, kiedy ścierają się dwa silne indywidua. Storm call z Yowamushi Pedal, czyli Arakita, Toudou, zazdrość, nieporozumienia, miłość... Kurczaczki, brzmi jak jakaś telenowela. Jednak jest Toudou - jest dramatyzm.

Zapraszamy do czytania i dzielenia się opiniami. Na co z naszych planów czekacie najbardziej? A może to któraś z naszych mang jest tym, na co czekacie z niecierpliwością?


Manga:
Harigane SERVICE - Rozdział 17
Harigane SERVICE - Rozdział 18
Loveholic - Rozdział 2

Doujinshi:
Yowamushi Pedal - Storm Call

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Arigato!!! szczególnie za Loveholic :)

    ReplyDelete
  2. Ahh, Harigane Service się rozkręca, chcę żeby Shimodaira wszedł na boisko ;< Zrobił by ,,gwaaaah'' i wygrany mecz ;D Za dużo Haikyuu i kontaktu z Hinatą.. xD Ciekawa jestem, co dalej będzie... Co do suffixów, to naprawdę ciężka sprawa. Polska odmiana japońskich imion brzmi nienaturalnie, tak samo odmiana samych suffixów... W mojej osobistej opinii najlepiej by było dodawać suffixy tylko w niektórych przypadkach, jak na przykład zdrobnienia typu ,,Dai-chan'', a w reszcie bez nich. No i bez odmiany. Ale to tylko moja opinia ;D Na co czekam ? Poza oczywistym Harigane wypatruję Color Chart 4, a także doujinów z Haikyuu i Durarara ;D Zdaję sobie jednocześnie sprawę, że macie aż za dużo roboty, więc nie czujcie się naciskani ;D Kurczę, mam nadzieję że nie przegięłam z długością... Jak coś to przepraszam ;P Naturalnie pozdrawiam całą ekipę, czujcie się przeze mnie mentalnie i fizycznie wyściskani ;D

    ~Yazu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie tylko "gwaaah" ale i "buaaah", i "wziuuu", i ogólnie rozróba - taka rozmowa na poziomie Noyi i Hinaty XD. Akurat idą do mnie nowe doujinshi z tej serii, więc jest to na poziomie.
      Rozumiem, dziękuję za uwagi, będą one dla mnie bardzo pomocne przy podejmowaniu podobnych decyzji w przyszłości.
      Ponieważ zawsze piszesz komentarze i to całkiem obszerne (co bardzo raduje nasze serducha, więc ani mi się waż przepraszać), to zdradzę ci w sekrecie, że jest baaaaardzo duże prawdopodobieństwo, że coś się z tego pojawi następnym razem ^^.

      Delete
  3. Loveholic <3 Tak się ostatnio zastanawiałam kiedy będzie kolejny rozdział~ Dziękować ^^ Moim zdaniem można zostawiać. W niektórych przypadkach to jest nawet wskazane XD
    A może dla odmiany teraz jakiś doujin z Drrr? Tak na przystawkę przed drugim sezonem ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem i dziękuję za wypowiedź. Mnie to czasem drażni ale z drugiej strony jak nie potrafię wymyślić polskiego odpowiednika, ktory brzmiałby dobrze, to mnie coś zżera.
      Loveholic, ukochana manga riw i moje przekleństwo (patrz - ilość chmurek i tekstu w chmurkach).
      Ja zawsze jestem chętna na coś z Drrr! jednak brakuje nam tutaj chętnego edytora, postaramy się jednak podziałać coś i w tym kierunku.

      Delete
  4. o jejciu jak ja was kocham Harigane SERVICE *.* <3 codziennie wbijam na strone(na serio co dzienniexD) by zobaczyć czy jest juz jakis rozdział kocham was za tą mange :***** i loveholic OMG ten dzien nie mógł być lepszy ehh :D całuski dla całej ekipy :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A my kochamy Ciebie za komentarz ^^. A jeszcze bardziej się ucieszymy, jak dasz znać np. która scena/postać/kadr/sfx/tekst lub cokolwiek przyciągnęło Twoją uwagę i Ci się najbardziej podobało.

      Delete
  5. Kocham wszystkie doujiny z Toudou, bo za bardzo się z nim utożsamiam <3 Senkjuuuu~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proszę bardzo. Riw już zadba, by doujinów z nim nie brakowało.

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -