Posted by : Kiba November 14, 2014

Dziś miało być krótko, ale wyszło długo, więc wstępu nie będzie, od razu przejdźmy do przygotowanych dobroci.

Na początek kolejna nowość! Couple Hajimemashita - czy związek homo z hetero może być udany? Mam nadzieję, że tak, ponieważ panowie mi bardzo do siebie pasują. Jest to już drugi joint z grupą BoysLove, bez której ta manga nie ujrzałaby światła dziennego. Pamiętajcie, by wpaść też do nich szkrobnąć choć słówko, jeśli projekt wam się spodoba!


Tym razem KnB mocniej zaznacza swoją obecność w aktualce. Oprócz NG 7, które nie było zbyt wygadane (ale część 8 to wynagrodzi w bliskiej przyszłości) mamy krótki, słodki doujin z antologii Akashi-hime - Chikaku ni Ireba Iru hodo ni. Jest słodki (?) Akaś, jest Muraś, słodycz i cukier bijące na kilometr. Na chwilę obecną jest to ostatni rozdział z tej antologii, którym się zajęliśmy i dopóki nie pojawi się zainteresowanie wśród ekipy (lub też ekipa nie poszerzy się o osoby zainteresowane) nic więcej z niej nie planujemy. Bądźcie jednak czujni, ponieważ na warsztacie mamy więcej rzeczy z Kurobasa (i nie tylko).

Na koniec coś dla fanów YowaPeda. Łapki w górę, komu podoba się pairing AraTou? Jest ktoś taki na sali? To właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy kolejny doujin z tym pairingiem! Shichitenbattou - w skrócie, Toudou znów ma sto tysięcy podejrzeń i wątpliwości co do swojego chłopaka. O co poszło tym razem?

Dalej brakuje nam ludzi do czyszczenia skanów! Kiba szuka osobistego niewolnika do swoich projektów. Pilnie potrzebujemy też kogoś do QC (jak chcesz czytać nasze wypuszczki przed oficjalnymi aktualkami, jesteś osobą spostrzegawczą i dyspozycyjną, ogarniającą język polski i - to jest to posada dla Ciebie)! Nasza ekipa jest wspaniała i chętnie powitamy nowe duszyczki w naszym zespole.

Smacznego i dajcie znać jak Wam się podobało.
A tak na marginesie, jakie sportówki lubicie? :D


NG2 vol.7

Link: klik

Manga:
Couple Hajimemashita - Rozdział 1

Doujinshi:
Yowamushi Pedal - Shichitenbattou
Kuroko no Basuke - Akashihime: Chikaku ni ireba iru hodo ni

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. ImaHana na tapecie <3 /dopiero zauważyła XD
    NG akurat na urodzinki *^* Jak zawsze MidoTaka wymiata... Horoskop koszykarski... i ta mina Takao... 8D Dziękuję bardzo <3
    Jak sportówki to Prince of tennis!, Haikyuu i KnB. Taka ścisła trójka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy za komentarz *hugs*. Cieszę się bardzo, że tak udało nam się trafić w okazję z aktualką ^^
      Bardzo mocna trójka jak dla mnie. Trochę starego, kultowego, trochę nowego (już chyba) kultowego, palce lizać ^^

      Delete
  2. Na Murasia skuszę, huehue <3
    NG daje radę, jak zawsze. Dziękuję ślicznie ;3
    A w mojej czołówce sportówek są Diamond no Ace, Haikyuu i YomaPedal *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okaeri! Dawno Cię u nas nie było ^^
      Mam nadzieję, że nie żałujesz, że się skusiłaś^^
      Daiya bardzo fajne, aż szkoda, że nie mamy więcej fanów tej serii w grupie ^^ może jeszcze kogoś przekonam.

      Delete
  3. Ludzie moi złoci, kochani moi, moje skarby... Couple Hajimemashita. Furuda mnie rozpierniczył na łopatki, nie umiem się pozbierać, pomocy.. ! Historia była tak... Przeurocza, że leżę na ziemi i czekam aż mi przejdzie atak choroby zwanej ,,kostki cukru wychodzą uszami''. Okey, wstaję, wstaję... Siedzę. Hana to tsundere ! Wierzę w to i ani myśleć o wyprowadzaniu mnie z błędu ! xD Jak nic zerknę na stronę BL i zostawię tam swoją obecność ;D Akashihime... Kurna, czemu ja znowu leżę, myślałam że wstałam...? Ta kreska. TA KRESKA. Mentalnie doszłam. Akashi jest boski sam w sobie, ale to było cudowne, umieram, zdycham, padam...
    I teraz gwóźdź programu !!!!
    *Tudududududududum*
    NG nr 7 !!!!
    *sztucznie wydłuża komentarz*
    Nosz kurna zdechłam. To ostatnie... ,,A nie, jednak nie trzeba'' ja na glebie, mój brat na glebie, a rodzice się patrzą jak na psychopatów xD Takao z tą śmiertelnie poważną twarzą... Przysięgam, jak kiedyś gościa spotkam to go wycałuję i wyściskam, a potem się spalę ze wstydu. A o okularach to nawet nie trzeba wspominać, bo to jest śmieszne samo w sobie, sama myśl o tym jest śmieszna xD No i jeszcze się wytłumaczę, czemu tak długo, abo się wyjechałam, no i dopiero wróciłam xD A co do sportówek... Haikyuu, Kuroko, Inazuma Eleven (bo brat) i to chyba tyle, ostatnio namnożyło mi się tytułów, które chcę obejrzeć, a reszta znanych sportówek stoi w kolejce ;P Okeeey, całuski dla całej ekipy, ściskam mocno !!!!!

    ~Yazu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa, teraz mi się przypomniało, że Harigane też może się liczyć, więc dopisuję jeszcze Harigane ;D

      ~Yazu

      Delete
    2. Już się martwiliśmy o Ciebie bo długo Cię nie było. Wszyscy w grupie Cię uwielbiamy i jesteśmy fanami twoich komentarzy ^^ Uczucia bijące z komentarzy zawsze nas motywują do dalszej pracy, jednak Twoje eseje to zastrzyk jak po całej czekoladzie (lub dzbanku kawy, kto co woli)
      Inazume oglądałam kiedyś ale jakoś tak brakło czasu, musze chyba kiedyś to nadrobić ^^
      Cieszymy się bardzo, a szczególnie tym, że nowy projekt przypadł do gustu.
      P.S.
      riw: "Powiedz, że ją kocham" - więc przekazuję ^^

      Delete
    3. Naprawdę ? Ja też cię kocham Riw, i wszystkich was kocham ;D Poza tym to nie tak, że ja to robię bezinteresownie... Bardzo lubię czytać odpowiedzi ;D No i oczywiście wypuszczki ;D Dzięki wam nawracam na gejozę coraz więcej koleżanek... Nawet moja przyjaciółka zaczęła rozumieć, że Kagami i Aomine to nie jest jedna i ta sama osoba xD Tak więc mamy 2 pieczenie na jednym ogniu ;D A co do Inazuma... To nie jest nadzwyczaj ambitna sportówka, po prostu jak leci to oglądam, a często są powtórki, i w końcu zaczęłam być na bieżąco z fabułą xD

      ~Yazu

      Delete
    4. A ja bardzo lubię sobie pisać z ludźmi, którzy u nas komentuję ^^.
      O, nawracaj, nawracaj. Dobre yaoi nie jest złe. Postępy są, przed nią jeszcze kilkunastu ważnych bohaterów (dla pocieszenia Pokemonów jest już w 3 i trochę i dalej się rozmnażają, więc w porównaniu do fanów Pokemon to nie ma tak dużo do zapamiętywania XD)

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -