Posted by : Kiba December 14, 2014

...czyli śniegowych rozważań Kiby ciąg dalszy. Chyba muszę się w jakieś inne regiony przeprowadzić, żeby mieć śniegu pod dostatkiem. Aby sobie zrównoważyć ten brak zaczęłam robić antologię, w której zima i śnieg są motywami przewodnimi. Dodatkowo mam jeszcze extra do mangi, której wydarzenia w większości dzieją się w zimie. Ktoś się domyśla, co to takiego?


A dziś kolejny rozdział (a właściwie to giga-rozdział) Loveholica, gdzie znajdzie się wszystko, co fanki BL lubią najbardziej, oraz jeszcze więcej! Tyle stron, a tak ciężko napisać coś konkretnego bez zdradzania ważnych elementów fabuły...

A tymczasem w Seishun Playback rozterek pana przedszkolanki ciąg dalszy. Trochę na zasadzie chcę, ale nie mogę, ale nie wypada, a młodszy brat przyczepiony jak rzep do starszego nie pomaga.

A na deser doujin, tym razem z pedałujących peda- *ekhem* - bishów pt. Nyan Juichi. Niech teraz ktoś mi powie, że Fukutomi nie potrafi być słodki... Dzienna dawka cukru zapewniona i przekroczona.



Manga:
Loveholic - Rozdział 4
Seishun Playback - Rozdział 3 (joint z BoysLove)

Doujinshi:
Yowamushi Pedal - Nyan Juichi

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Replies
    1. ⦅❛◡❛ॣॣ⦆*.・。╟╢ᎯƤƤᎽ*.・。

      Delete
  2. Hejou, robaczki ! Banzai na cześć braku śniegu, może przeżyję kolejny rok ! BANZAI ! BANZAI ! Wiedziałam, no wiedziałam że przy wypuszczkach żadnej czekolady i kawy o smaku kakao... Ustaliłam, jak się nazywa pan milczek - Natsume ! Przez chwilę poczułam się jak geniusz xD Kij, jeśli się mylę, to nie ma znaczenia xD Wiedziałam, że ten dzieciak im krwi napsuje, słodki aniołek ale z doświadczenia wiem, jak to jest xDD Muszę się w końcu wziąć na pedałujących peda- Okey, bishów.
    Tsunderella Nishioka w akcji był piękny. Po resecie jeb mu xD Normalnie romantyzm pełną gębą, słodkie zdjęcia, zazdrość i tęcza ;D Dai-chan tak się starał dla swojego ukochanego... Szczerzę się jak głupia do ekranu, czyli standardowa mina tęczozjeba przy yaoi ;D
    Aż tak bardzo brakuje ci śniegu ? Przepraszam, nie rozumiem tego ;< Ale jeśli mieszkasz gdzieś minimum 20km od Katowic to życzę ci śniegu aż po sufit, żebyś się mogła nim ciepać jak leci ;D Okey, a ja przesyłam CIEPŁE uściski, jeszcze raz Banzai! na cześć braku śniegu i całuski dla całej reszty ekipy ;D

    ~Yazu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, dobrze ustaliłaś! Ogólnie w mangach częściej pojawiają się nazwiska niż imiona, ta jest chyba jakimś wyjątkiem.
      No musisz się zabrać. Drugi sezon w połowie a dobra sportówka nie jest zła. Akurat do ogarnięcia w przerwie świątecznej.
      Też mi się podobała akcja z resetem. Choć mój ulubiony rozdział dopiero nadejdzie. Teraz musimy obadać, czy wytrzymają ze sobą w związku XD
      Ja jestem zimo/śniegolubnym stworzeniem, więc owszem, bardzo mi brakuje śniegu. Aczkolwiek cały czas mam nadzieję, że jeszcze napada. Mieszkam jakieś 40 km od Katowic, więc chyba łapię się w obszar "śnieg allowed by Yazu" XD
      Dzięki za miłego komcia.

      Delete
  3. Nie ma to jak motyw ze zwierzaczkami chibikami - niby oklepany, ale za każdym razem rozczula tak samo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie jako fankę kemomimi - zawsze. Nieważne czy w wersji chibi, czy normalnej. Right into kokoro

      Delete
  4. Dziękować za Loveholic <3 No i czekam na kolejne NG XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -