Posted by : Kiba December 05, 2014

Z różnych powodów aktualka mikołajkowa została przesunięta na dzień dzisiejszy. Kto się cieszy z wcześniejszej daty niech zostawi komentarz ^^

Tym razem przygotowaliśmy aż trzy rozdziały Harigane Service, w których mecz (prawdopodobnie) dobiega końca, jednak zakończone są one okropnym cliffhangerem. Nie będziecie się mogli doczekać dalszego ciągu, gwarantuję.

Jak szaleć to szaleć, więc dodatkowo przyspieszamy również Walentynki (ponieważ oba poniższe doujiny dzieją się w ten właśnie dzień).
Pierwszy, Choco x Choco będący jointem z grupą Hentai Neko Land, dzieje się w uniwersum KnB, a głównymi bohaterami są Aomine z Kuroko. Drugi, Hatsuchoco, to również klimaty sportowe, lecz tym razem siatkarskie, a główny pairing to Sawamura x Sugawara.

To by było na tyle, trzymajcie się ciepło i do następnego razu!

Manga:
HARIGANE Service Rozdział 022
HARIGANE Service Rozdział 023
HARIGANE Service Rozdział 024

Doujinshi:
Haikyuu!! - Hatsuchoco
Kuroko no Basuke - CHOCO X CHOCO (joint z HNL)

{ 16 komentarze... read them below or Comment }

  1. Pierwsza ! Idę czytać... Aż wstyd, tak długo nikt...?

    ~Yazu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodźcie tu, bo muszę was cholera wycałować. Czekoladowy Tetsu?! CZEKOLADOWY?! TO. BYŁO. PIĘKNE. Aż nie wiem, co napisać, żeby nie wyszedł zwykły pisk fangerla, który słyszało całe moje osiedle aż 4 razy. I jeszcze go karmił tymi czekoladkaaami...! AoKuro to był mój pierwszy pairing z Basugejów, aż się łezka w oku kręci, to takie piękne ! Do tego inumog, której twórczości jestem wręcz fanką, tak samo jak Bubunhanten...
      Doujin z Haikyuu... Suga dla mnie zawsze jest raczej takim mądrym, rozsądnym gościem, a tu pokazuje go autorka od takiej słodkiej strony... To ciasteczko z ,,Daichi, kocham cię!'', ja czułam jego smak na języku, nie dziwię się że obdarowany biedak się przegrzał xD Takie przyspieszone walentynki, a tak piękne ;D
      No i Harigane ! Toujou pojechało po rajtuzkach z tą wymianą zawodników, nie da się ukryć. No i czy mi się wydawało, czy ten gość NA SERIO wbiegł po ścianie ?! Czuję, że Toyose przegra tą rozgrywkę, by wygrać kolejną. Uhh, Szymek wchodzi na boisko, wyczekiwany moment, a tu koniec ! Mam ochotę podusić was, tak z miłością ;D
      Do tego dziękuję za te wzory w dziale Rekrutacji, nauczyłam się kilku nowych rzeczy próbując je przerobić tak jak wy ;P Ale wciąż mam braki, więc usilnie pracuję ! ;D Dobrze, całuję, duszę, ściskam i życzę wesołych Mikołajek, nawet jak na święta nic nie dodacie, i tak jeszcze bliżej 24/25 złożę życzenia, i tu i na maila ;D No chyba że nie na maila, jeszcze się zobaczy ;P

      ~Yazu

      Delete
    2. Ojejku, nie słodź już tak bo się zarumienię (suchaaar). Ogólnie to wiadomo, że czekoladowy musiał być Tetsu, bo Aomine już jest. Tylko jakoś z niego to nie chce zejść (albo to Kuroko za mało się stara). Koniec tych deluzji z mojej strony.
      Też uwielbiam inumog i bubunhanten, mamy w planach sporo od obu pań, są to jednak rzeczy mocno pracochłonne i z jednym edytorem (lub z pomocą innej grupy) to od czasu do czasu jesteśmy w stanie coś zrobić.
      No tak, Mikawa to jakby parkour tam uprawiał. W końcu cyrkowa siatkówka, to muszą być jacyć akrobaci oprócz rozgrywającego z gumy.
      Powodzenia w ćwiczeniach. Jak potrzebujesz więcej stron do ćwiczeń to się zgłoś, chętnie udostępnimy ^^
      Zapewne jeszcze pojawi się coś (lub trochę więcej cosiów) przed świętami, więc do życzeń jeszcze okazja będzie.

      Delete
  2. Yatta :3 Za karzdym razem z niecierpliwością oczekuję waszych aktualek (do tego stopnia, że zaglądam tu codziennie :3 ) Tak więc nie umiem w słowach wyrazić tego jak bardzo się cieszę na ów obecną ^^
    Cieszę się także na kolejne rozdziały HARIGANE Service, a za joina z KnB to wysławiam was pod niebiosa :*
    Życze równierz wam na mikołajki i nadchodzące święta dóżo prezentów i słodkości. Cierpliwości w upieraniu się z krzaczkami i zawsze uśmiechu na ustach, aby te święta były iście joaistyczne (albo i nie jak ktoś nie lubi) i tak bardzo Kurobasowe <3
    Nie no ja was po prostu kocham ♥ ♥ ♥

    Wasza fanka ^^
    ~ Seiko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo nam miło ^^ . Niestety nie mamy takiej mocy przerobowej by aktualki mogły się ukazywać codziennie T.T
      My też się cieszymy, że ty się cieszysz, że my... eee bo się zapętliłam XD
      Dziękujemy za życzenia i mamy nadzieję, że mikołajki ogólnie były udane.

      Delete
  3. OMG tydzień bez neta a tu aż dwie aktualki *.* jezu harigane service jak po prostu jak, jak można w takim momencie skończyć rozdział okrutne omg ja chyba na miejscu nie usiedzę okrutne :'(, następny chapek plosze bo zwariuje (to jest test cierpliwości) ehhh, a tak btw monobrew mnie rozwaliła, że wczesniej tego nie zauważyłam i ta jego obrona parkour *.* mikawa łał xD
    najlepsze mikołajki ever (mimo że jestem chyba za stara na mikołajki xD) :D życze wam 100 razy lepszych mikołajek za te aktualki ^^ całuje ściskam trzymam kciuki w poszukiwaniu rąk do pracy buziaczki i dziekuje za aktualke ^^ :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaramy się w miarę szybko coś dalej dodać. Jednak nie gwarantujemy, że nie będzie kolejnego cliffhangera (bo autor równie okrutny jak my, jak nie okrutniejszy).
      My również zauważyłyśmy tą jego połączoną brew dopiero podczas przygotowywania tych rozdziałów i komentarze były mniej więcej "Wilkołak", " To to nie był fragment jego gogli?". Ogólni Toujou wyrasta powoli na moją ulubioną drużynę (jakoś więcej zawodników mi tam siadło niż w Toyose), zobaczymy jednak, jak będzie się prezentować w konfrontacji z innymi, których jeszcze nie poznaliśmy.
      Na mikołajki nie można być za starym XD. Chociażby takie symboliczne. Cieszymy się, że się podobało i dziękujemy za życzenia

      Delete
  4. Wow super rozdziały ale kurcze noo :D w najlepszym momencie !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszymy się, że się podobały. Jesteśmy źli i lubimy trzymać ludzi w napięciu XDD

      Delete
  5. Przepraszam, mógłby mi ktoś podać adres bloga Tsukiko?
    Mam nowy laptop i zgubiłam wszystkie moje zakładki. :c
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety jeśli nie ma jej w fanzone to nie jestem w stanie pomóc, bo też nie wiem

      Delete
  6. A może jednak trochę fotoszopka i zrobić chłopakowi dwie brwi XD? Biedaczek~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobno nie powinno się poprawiać natury, eee, znaczy autora

      Delete
  7. Ja już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału z naszymi siatkarzami :) No dlaczego w takim momencie? Tylko jeden rozdział więcej, no prooooszę :D
    A właśnie bo mnie to ciekawi. Nigdzie nie mogę znaleźć tej mangi po angielsku. W sensie że tyle rozdziałów co u was. Z kąt wy je bierzecie? Sami rysujecie czy co? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. R: Weź zatuszuj mi ten fragment!
      K: Dobra. A nie uważasz, że powinniśmy poprawić włosy Shimodairy?
      R: Ta, trzeba nałożyć inny raster
      K: To ruchy, zbliża się deadline!
      Kurka wodna, łódź podwodna, wydało się =͟͟͞͞ =͟͟͞͞ ヘ( ´Д`)ノ Riw to Ara, a ja - Tatsuya i razem w duecie tworzymy Harigane Servive. Żarcik żarcik.

      A na serio - bierzemy je z japońskiego magazynu i tłumaczymy z oryginału. Jak wejdziesz do zakładki "Team" to zobaczysz, że mamy aż 4 tłumaczy z japońskiego, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na bycie niezależnymi od angielskich grup skanlacyjnych. Dzięki temu jesteśmy prawie na równo z wydaniem japońskim. *( ̄ω ̄)*

      Delete
  8. Wielkie dzięki za świetne tłumaczenie tej mangi!!!
    Wiem jaka to ciężka robota i tym bardziej doceniam Wasz zapał i ciężką pracę.
    Dzięki :*

    Naprawde lubię tę mangę~

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -