Posted by : Kiba January 07, 2015

Witamy w Nowym Roku!
Mamy nadzieję, że noworoczne imprezy już pokończone i wszyscy zdążyli dojść po nich do siebie. Dodatkową okazja do świętowania jest ten oto post, który jest równo dwusetnym postem na naszym blogu! Juhu, sparkle, konfetti, wuwuzele i te sprawy w ruch!

Zaczynamy od dania głównego - czyli nowych rozdziałów Harigane Service! Dramatyczna końcówka, nie ma co. Nie mówcie, że nie ostrzegałam. Ponieważ w okresie świąteczno-noworocznym tygodniki zamieniają się w dwutygodniki, na wszelkie dobrocie trzeba czekać nieco dłużej. No ale mangacy i wydawcy też ludzie, i też potrzebują trochę wolnego.

Następnie trochę słodyczy pod postacią kolejnej odsłony Kami-sama Onegai! Tylko nie przesadźcie zbytnio ze słodkościami, ponieważ może was dotknąć podobny problem, co Masayę.

A na koniec coś dla ciepłolubnych - doujin z Free! - Paradise Regained, w którym przeniesiemy się w klimaty pustynno-oazowe.

To by było na tyle! Trzymajcie się ciepło i ogrzejcie nas Waszymi komentarzami, żebyśmy nie zamarzli przed klawiaturami XD.

Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 027
HARIGANE Service - Rozdział 028
Kami-sama Onegai! - Rozdział 5

Doujinshi:
Free! - Paradise Regained

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. A wrzuce swoje 3 grosze jako pierwsza... Chcialam bardzo przeprosic wszystkich czytajacych Harigane Service za to, ze skany do najnowszych rozdzialow sa jeszcze paskudniejsze niz zwykle. Jakosc udostepnianych w sieci rawow jest coraz gorsza, ale musimy to jakos przezyc.. uhh T^T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ludzie się i tak ucieszą, byle było. A ja się ciesze o ile znaki są na tyle wyraźne, by się je dało odczytać

      Delete
  2. Głos narracji w głowie podczas czytania HS: "a smród z jego stóp zdezorientował wszystkich i zapewnił mu przewagę".

    Nie mówcie mi o rosnących oponkach ;A; *kładzie się na podłodze*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ROTFL
      Chłopcy powinni dostać lizaka za szkodliwe warunki. Albo maski przeciwgazowe.
      Tobie akurat trochę tłuszczyku nie zaszkodzi. A Masayi... cóż, zobaczymy następny m razem

      Delete
  3. witam jestescie swietni tak trzymac a co do rawów niestety nic na to sie nie poradzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy. Fakt, ważne, by były czytelna a riw już je magicznie poczaruje (swoimi skillami i zaklęciami z wiązanek przekleństw, które dla osoby stojącej z boku bywają nawet zabawne). Bo to perfekcjonista jest i serce boli jak coś jest nie tak.

      Delete
  4. O matko, nie mam sił na komentarz. Mój mózg cierpi na schorzenie zwane poszkolnius lenius maksimus, musiałabym chyba na spokojnie znów zacząć myśleć xD Ja czuułam, że przegrają ten mecz !! Otai rozwaliła mnie swoim tekstem... Popłakałam się ze śmiechu xDD Natomiast co do jakości... Albo ja ślepa jestem, albo są całkiem niezłe. Jeśli faktycznie były złej jakości, to magiczne rączki naszej pani edytor zdziałały cuda ;D Albo jednak jestem ślepa xD Nee, nee, tego z Free będzie ciąg dalszy? *świeci oczkami* Ten pierwszy ending był cudowny, a teraz... uhh, to doujinshi było piękne ;-; Jeśli jest gdzieś po angielsku, ba, po japońsku, to przeczytam ciąg dalszy xD Kij, że z japońskim będę siedziała ze słownikiem i tłumaczyła znaczek po znaczku !! xD
    Co do Kamisama Onegai, kurna no, ten Masaya... Subaru, marnujesz się z nim, pójdź w me ramiona <3 Żeby go musiał nawet wycierać, udusić to mało xD Ale cóż, są i tacy masochiści... *Subaru, chodź do mnie!*
    Gratulacje z okazji 200 posta !!! I dwa razy tyle, i trzy razy tyle, i sto razy tyle, niech żyje żyje naaaam, niech żyjee naaaaam... Chwila, to nie urodziny -.- Kij. Tak teraz patrzę, jednak całkiem niezły na długość komentarz mi wyszedł... Yay!! Okey, no to mam nadzieję, że choć trochę was rozgrzałam ;D Przez Kibę muszę chodzić w 4 warstwach, lepiej, żebym cię nigdzie kobieto na ulicy nie spotkała... Ekhm. Ciepła, DUŻO CIEPŁA, no i uściski, dla wszyyystkich wszystkich ;D Dziękuję, że jesteście ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Współczuje. Przytuliłabym ale się zbliżać boję. Bo ja jeszcze popylam bez skarpet, znaczy jeszcze nie ma specjalnie zimno...

      Mam nadzieję, że ludzie czytają pierwsze mango a komentarze ewentualnie później. Jak nie to UWAGA SPOILERY BYŁY.
      Ekhem XD.
      Dziękuję w imieniu riw męczącej się nad skanami. W sumie jak wyglądają normalnie (a nie w najgorszej wersji) widać w zakładce rekrutacja.
      Doujina będzie ciąg dalszy, mam go zamówiony i mam nadzieję, że mi go nie wykupią, bo mnie strasznie korci. Podobno druga część jest ostatnią, obecnie mogę skierować tylko do okładki, na której Rina macają ręce zdecydowanie do Haru nie należące.
      Subaru ma instynkt matki-kwoki i musi mieć takiego nieporadnego boroka, coby się nim mógł opiekować (dzieci z tego nie będzie, więc jakoś inaczej trzeba ten instynkt zaspokoić).
      Aww. A my dziękujemy za komentarze od serducha! Mam nadzieję, że w Twoich okolicach za niedługo wytworzy cię cieplna bańka, by było ci lżej (ewentualnie u mnie może być zimowa bańka, jeden ciort) XD

      Delete
  5. dziękuję za wszystkie rozdziały Kami-sama Onegai! mam ten tomik na półce, ale zawsze jakoś tak milej przeczytać to w swoim ojczystym języku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszymy się, że Ci się podoba <3.

      Delete
  6. Dzięki za Kami-sama Onegai jesteście super :)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -