Posted by : Kiba January 23, 2015

BATMAAAAN!
Totalnie randomowy random, ponieważ odświeżam sobie filmy i z głowy nie umiem wyrzucić melodyjki z intro z '66. Nie pytajcie mnie, czemu to tak za mną chodzi, choć pewnie cała rodzina ma już tego serdecznie dość. Grupy chyba jeszcze nie zdążyłam pomęczyć.

Niestety (albo i stety) w aktualce nietoperzy nie znajdziecie. Ale inne, ciekawe rzeczy i owszem.

Na pierwszy ogień idzie mój ulubiony rozdział Loveholic'a. Jest to pierwszy dodatek z tego tomu, w którym przedstawiona jest przeszłość jednego z bohaterów. Uwaga - paczka chusteczek może się przydać, przewidywane przelotne siorbanie nosem i opady łez.

Następnie coś słodszego na poprawę humoru, czyli rozdział Kami-samy. Walkę z przeciwnościami losu (i własnego ciała) czas zacząć. Uwaga, zawiera ogromne ilości cukru i może zawierać śladowe ilości orzechów.

Na koniec cudowny doujin z pedałujących pedałów. Pairing to ShinAra i choć powinien być wydany z pewnej okazji (a nawet dwóch), to dostajecie go ot tak, bez okazji. Feelsy gwarantowane.

Manga:
Kami-sama Onegai! - Rozdział 6
Loveholic - Rozdział 5

Doujinshi:
Yowamushi Pedal - Yellow Yellow Days


{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. To sadełko mi o czymś przypomina... starość, starość, starość.

    ShinAra mi się tak strasznie, strasznie podobał, że zaczęłam machać rękami, a potem chwyciłam się za twarz // niech to będzie najbardziej wymowny komentarz XD <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tobie to trochu sadełka nie zaszkodzi XD

      Dziękujemy, riw zadba, by było tego towaru więcej.

      Delete
  2. *pociąga noskiem* DAI-CHAAAN!!! Nie płacz, przytulę, a ty przytulisz mnie, i oboje będziemy jednorożcami. A tak na serio to... Zaśmiałam się gdy przeczytałam to z paczką chusteczek, a potem cała zapłakana latałam po domu, żeby znaleźć jakieś... No skandal, żeby żadnych nie było w 3 pokojach... I ostatecznie wycierałam oczy rękawem. Imię Sei staje się coraz to bliższe memu przepełnionemu miłością serduszku ;___; Do tego uczę się włoskiego i te sei jakoś tak żyje w moim życiu i ma się dobrze. Chlip chlip. Ale piękne to było ;-;
    Subaru łysieje?! Noooołłł!!!! Nie zgadzam się, pozwać heretyczkę do sądu!!! No ba, że od kuchni mojego czarnowłosego słoneczka każdemu by się przytyło xD Ale tym razem Masayi nie udało się mnie wkurzyć, więc z prawdziwie wielką przyjemnością czytałam Kamisama ;D Do tego ten kącik kulinarny... Czytałam książkę o kuchni japońskiej, jednak nadal nie rozumiem, jak mięcho polane groszkiem może być smaczne ;-; Pewnie kwestia kulturowa itd, ale i tak jak mięsko, to mięsko, bez jakiegoś zielska.
    Yowamushi Pedal nadal mnie woła, bardzo głośno mnie woła, ja to obejrzę... Tylko czemu, oh czemu nie umiem znaleźć motywacji...? Na szczęście za niedługo ferie, może wtedy skończę to co mam zaczęte, i wezmę się za te zaplanowane. Tak, tak będzie, jestem w stanie to zrobić.
    Dopsz, powinnam wymyślić coś nowego, a nie tylko was podduszać uściskami, więc... Pomyślę nad tym przy następnej aktualce, a dziś jak zwykle przesyłam cyberhugsy ;D *tuuuli* Może i nie za bardzo idzie je poczuć, ale... Staram się ;-;

    ReplyDelete
    Replies
    1. A trzeba było wierzyć... Skoro ja, niewzruszalna skała pociągałam noskiem to znak, że faktycznie coś na rzeczy było. O, z włoskiego można całkiem fajne rzeczy tłumaczyć (tak na marginesie) XD Ja nie miałam osobiście styczności z tym językiem oprócz opery, więc sugoi *.*
      Spokojnie, jeszcze przez x-dziesiąt lat chyba mu nie grozi. A ta mangacka lubi pięknych i młodych, więc raczej tego nie ujrzymy. A w sumie szkoda bo ja lubie BL w wersji oyaji XD.
      O, czyli Masaya ewoluuje. Może w ostatnim rozdziale też uda mu się Cię nie wkurzyć (we shall see). de gustibus non est disputandum choć ja też zwracam się raczej ku mięsku, niż zieleninie.
      Obejrzyj, obejrzyj. Tak naprawdę głównego bohatera to na początku jest sporo, a jak się zaczynają zawody, to jest go mniej. Ogólnie skupia się na wielu postaciach na raz, więc tym bardziej nie ma się co martwić, że ulubiony bohater nie dostanie za wiele uwagi. *Ogląąąąądaaaaaj* -> wysyła mroczne fluidy
      Przytulasy dobra rzecz *hugs back*

      Delete
  3. witam i dzia za nowe rozdzialy a wiadomo cos o Harigane Service?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co dokładniej chciałbyź/-abyś wiedzieć o Harigane?

      Delete
    2. czy pojawiły się nowe rawy albo kiedy mniej więcej można oczekiwać nowego rozdziału?.

      Delete
    3. Niestety na chwilę obecną cały czas czekamy na rawy. Nowe rozdziały pojawią się jak tylko coś ruszy w tej kwestii.

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -