Posted by : Kiba January 15, 2015

Dzisiaj będzie krótko i na temat.

Wraz z grupą Boys Love przygotowaliśmy dla was kolejny rozdział Couple Hajimemashita. Tym razem zapoznamy się z inną parką i uczciwie ostrzegam, że są to bliźniaki. Rozdział jest jednak lekki i z dużą dozą humoru, do której autorka zdążyła nas już przyzwyczaić.

Jeśli o doujinshi chodzi, mamy przygotowane trochę dóbr z dwóch serii.  W Kisekae Kareshi Hinata ma problem, ponieważ Kageyama przychodzi ubrany na randki jak na trening. Pora więc wybrać się grupą, by udzielić Kageyamie modowego wsparcia.

A na koniec przenosimy się do zaśnieżonej krainy tytanów wraz z antologią o wdzięcznej nazwie Schneefall. Wprawdzie Bertolt x Jean to pairing mniej typowy, jednak darzony w naszej grupie wielką sympatią. Dziś przedstawiamy Wam dwa doujinshi z tej antologii. Jeśli przyszło Wam ostatnio brnąć przez niekończący się śnieg, to Schimmer może stać się Wam dość bliski. Natomiast BoukanKareshi jest o zabawie w pierwszym śniegu. Oba jednak mają dość melancholijny wydźwięk (albo to ja już tęsknię za śniegiem - tylko mnie nie wyklinajcie za bardzo XD)

Do naszego kurokowego Fanzone w ciągu ostatnich tygodni dołączyło kilka nowych duszyczek. Jak ktoś ciekaw, to wiecie, gdzie można ich szukać ^^.

Nieśmiale przypominam o naszej rekrutacji i jak zwykle z niecierpliwością wyczekuję Waszych opinii co do naszych wypuszczek.

Z życia grupy:

Kiba: *tłumaczy doujinshi* Ej, jak się po polsku mówi na osobę, która zdradziła drugą osobę?
riw: Kretyn.

Manga:
Couple Hajimemashita - Rozdział 3

Doujinshi:
Haikyuu!! - Kisekae Kareshi
Shingeki no Kyojin - Schneefall: Boukan Kareshi
Shingeki no Kyojin - Schneefall: Schimmer

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Oo, tej KageHiny jeszcze nie czytałam, będzie na weekend <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamy nadzieję, że się spodoba.

      Delete
  2. Zacznijmy od tego, iż zgadzam się z riw - to są kretyni. A teraz tak bardziej co do wypuszczek... KAGEHINAAAA, TO BYŁO PRZEKOCHANE. Right into kokoro <3 Kageyama mnie rozwalił, ale w takim uroczo-pozytywnym znaczeniu <3 No i uroczy Hinaciaaa... Rozpływam się, rozpływam się po ciężkim dniu walki z Imperium. Co do Couple Hajimemashita, myślałam, że po ostatnim żadna postać tak mnie nie zdenerwuje... Ten Kou pobił wszelkie granice. Zabić to mało, takim się szykuje specjalne miejsce w piekle. I nawet urocza historia nie mogła mi tego wynagrodzić... Ugh, przepraszam. Ale to mi nie przypadło do gustu.
    Co do SnK... Chyba widać, że nie czytałam mangi, bo za cholerę nie kojarzę kto to ten Bertolt. Po treści domyślam się, że to też tytanowy wilkołak, taki dość nieogarnięty, jednak nie mam pewności, a nie chcę sobie spoilerować ;p Natomiast obie historyjki przypadły mi do serduszka, bardzo ładne <3
    To nie wyklinajcie za śnieg było do mnie? xD Ponoć od poniedziałku znów ma być biało, więc nie marudź xD To nie ty zabijesz się w drodze do szkoły, nie. To ja skończę w księdze Darwina ,,szła i umarła''. Ale zgodzę się, ta druga historia ma melancholijny wydźwięk. Chyba, że po prostu jej totalnie nie ogarnęłam i zrobiło mi się przez to smutno. Z moją orientacją to całkiem możliwe.
    No dopsze, tym razem podaruję ci śniegową gadkę i wytulam jak należy *tuuuuliii* żeby ci smutno nie było ;D No i naturalnie buziaczki i uściski dla was wszystkich <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. KageHina ogolnie jest jakimś takim pozytywnym pairingiem. Jakoś nie widzę ich inaczej.
      No te bliźniaki w Couple też mi nie podeszły, na szczęście ja tylko w nadzorze tam jestem. Ale może komuś akurat spasuje, bo złe to nie jest tylko mi szkoda jednego z nich. Jak on może z bratem wytrzymać tego nie wiem.
      Haaai. Ale w sumie sporo osób, które znam, śniegu nie znosi. Będę trzymać kciuki, żebyś jednak przeżyła, a wręcz nie obiła sobie niczego w spotkaniu trzeciego stopnia ze zmrożoną ziemią. Znaczy, ten tego, uważaj na siebie ^^ Co my zrobimy bez twoich komentarzy?

      Delete
    2. Przetrwacie, a jak ;D Na pewno znajdziecie innego jelenia, który będzie was zalewał spamem miłości i fangirlu ;D

      Delete
    3. Różnie to bywa z komentarzami jak widać. A dla nas komcie to jak woda dla kwiatków - długp nie pociągniemy bez niej, bo nawet kaktus pić musi.

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -