Posted by : Kiba February 13, 2015

Za niedługo Walentynki (czy też Walętyłki, jak kto woli XP), jednak my w dniu dzisiejszym mamy własny powód do świętowania. Mianowicie wraz z riw obchodzimy  dziesięciolecie pracy w skanlacjach. Zaczynałyśmy jako ludzie młodzi, niedoświadczeni, ale za to z wielką dozą zapału i chęci do nauki, a teraz... no mam nadzieję, że się poprawiłyśmy/wyrobiłyśmy. Wprawdzie nosiło nas po różnych grupach (nie tylko polskich), jednak zdobyte w ten sposób doświadczenie jest bezcenne. Szkoda tylko, że nie można wpisać tego do CV XD.

Ale jedziemy z tym koksem:
Zaczynamy od punktu programu, którego dawno nie było, czyli Harigane Service. Co do tej serii mamy 2 wiadomości: dobrą i zła. Zacznijmy od tej niemiłej: nie mamy skanów do dwóch rozdziałów. Dobra jest taka, że jednak postanowiliśmy ruszyć ten projekt zostawiając dziurę (która to nie jest duża i z dalszych rozdziałów da się w większości wywnioskować, co działo się w tych brakujących). Jeśli skany dalej nie będą dostępne, to myślimy nad zakupieniem wersji tomikowej. Tutaj mamy wielką prośbę do Was: jeśli macie możliwości i jesteście chętni wspomóc nas choćby symboliczną złotówką, to bylibyśmy bardzo wdzięczni. Chętnych do pomocy prosimy o zgłoszenie się do nas na maila (knb.fansite@gmail.com). Z naszych danych statystycznych wynika, że gdyby każdy ściągający od nas HS zrzucił się po 5 groszy, to byśmy mieli na tomik, przesyłkę, a nawet jeszcze trochę by nadbyło ^^. Ale to tak na marginesie. Siatkarze czekają na Waszą pomoc! Chyba nie muszę mówić, że wtedy skany byłyby dużo ładniejsze od obecnych. Ale nie będę dzielić skóry na niedźwiedziu, bo niedźwiedź jeszcze żyje i mnie chapsnie. W każdym bądź razie, dajemy Wam aż 3 rozdziały tej mangi i pracujemy nad kolejnymi!

Teraz trochę dla fanek i fanów BL. Deszczowy dodatek do Loveholica całkiem nieźle wpisuje się w ponurą aurę pogodową, jednak wróży nadzieje na słoneczko i ciepełko.

Po raz pierwszy kończymy dziś jakiś projekt! Dotychczas zajmowaliśmy się albo bardzo długimi mangami (jak KnB), albo krótkimi, samodzielnymi historiami (Stroboscope, doujinshi). Ale w końcu nadeszła ta chwila, że kończymy jakiś tytuł! A jest nim (werble) Kami-sama Onegai! W dzisiejszym extrasie poznajemy tajemniczego boga i jego pomocników mieszkających w znanej nam, spełniającej życzenia świątynce oraz odwiedzamy wszystkie poznane dotychczas pary, by zobaczyć, jak też im się powodzi. Aż łezka się w oku kręci na samą myśl, że to nasze ostatnie spotkanie.

A na pocieszenie zaczynamy coś nowego! Tym razem to coś dla wielbicieli sportówek, czyli Pedałujące Pedały aka jak kręcić, żeby się nie przekręcić (a naprawdę to Yowamushi Pedal: Spare Bike). Przedstawione są w nim dodatkowe, niezawarte w mandze historie, które skupiają się na przeszłości trzecioklasistów. Pierwszy rozdział rozpoczyna historię Makishimy (która wydawała się już skończona, ale to były tylko pozory, muahaha).

Ale co by to było za dziesięciolecie bez czegoś z KnB!? Tak więc na deserek Brother: czyli AoKise do kwadratu (bo przecież wiadomo, że obaj panowie mieli młodszych braci, w dodatek w tym samym wieku, a jak zamieszkali razem, to zrobił się taki ciekawy AoKiAoKi młyn). Oprócz tego w doujinie Souda, Kyoto Ikou możemy śledzić zabawne perypetie Kagamiego i Kuroko (teoretycznie nie będących parą, ale mających się trochę ku sobie, taki zwyczajny bromansik), którzy odwiedzają w Kioto Akashiego (przy okazji zwiedzając to i owo). Na dokładkę za ukochanym Kurokocchim przyplątało się psiątko - Kisiątko, które wietrzy podstęp randkę i zamierza popsuć szyki zainteresowanym.

Doujin numer dwa może spodobać się również fanom KnB niezainteresowanym BL, ale jakby co, nie zapomnieliśmy o nich i mamy przygotowane ostatnie NG z poprzedniego sezonu Kuroko! Na nowe trzeba będzie poczekać aż zaczną wychodzić DVD z trzecim sezonem, co powinno nastąpić na wiosnę.

Ale się rozpisałam. Gratulacje dla wszystkich, którzy dotarli tak daleko, już Was dalej nie zatrzymuję. Zabierajcie się za czytanie i mamy nadzieję, że zaszczycicie nas jakimś komentarzem zwrotnym za te nasze skanlacyjne wygibasy. Co wam się najbardziej podobało? Czego chcielibyście więcej? Dajcie znać a zobaczymy, co da się zrobić.



NG2 vol.9

Link: klik

Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 031
HARIGANE Service - Rozdział 032
HARIGANE Service - Rozdział 033
Kami-sama Onegai! - Kami-sama Onegai +
Loveholic - Rainy Day
Yowamushi Pedal Spare Bike - Makishima Yuusuke 1

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Brother
Kuroko no Basuke - Souda, Kyoto Ikou


P.S.
W Walentynki nie będziemy pisać nowego posta, ale mamy zaplanowane dodanie małego cosia z tej okazji (szczególnie fani BL będą mieli po co zajrzeć na naszą stronę). Aktualizacja znajdzie się w tym poście w sobotę~

EDIT 14.02.2015:
Obiecane Walentynkowe łakocie przy współpracy z Boys Love. Mam nadzieję, że spędzacie ten dzień lepiej niż ja (bo złapało mnie choróbsko więc spędzam go w ciepłych objęciach mojego łóżeczka).

Manga:
Couple Hajimemashita - Rozdział 04
Seishun Playback - Rozdział 05

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Haha! Ta-dam, przyszłam pospamić xD Zacznę od gratulacji - STOOO LAAAT, STOOO LAT, RÓBCIE SKANLACJE NAM. W sensie, jak się zmęczycie koło 70 to wybaczymy, ale tak to nie ma xD Nie no, gratuluję wytrwałości i świętujemy święto!
    Teraz może taki z dupy wzięty temat... Bo widzicie, jest ten wasz kalendarzyk... A 1 marca urodziny ma moje szarowłose kochanie, Mayuzumi... Dałoby radę go tam wpisać, coby mu smutno nie było, że jak człowiek widmo, to nikt nie pamięta? ;D
    Będę pisała w miarę czytania/oglądania, więc jak znam siebie, od momentu zaczęcia pisania do skończenia minie godzina lub dwie, ale kij xD Samo pobieranie 30 minut, ale to wina mojego kochanego grata ;D
    Zacznę od NG, bo te sceny nawet w polskim tomie Kuroko mnie po prostu rozwalają na kawałeczki xD Ja pierniczę, ja nie mogę... Dżemik... Zbierajcie mnie teraz z podłogi, bo mi się chyba poszło w rozsypkę ze śmiechu... Boisko do kosza by se kupił... O ja pierniczę, oddychaj kobieto, oddychaj bo się udusisz... xD
    W Harigane domyślam się, że spotkał się ze znajomym z gimnazjum, który mimo iż Szymek miał go za przyjaciela, tak naprawdę w ogóle ma go gdzieś. Natomiast te późniejsze wydarzenia... Ciekawa jestem, czy nauczą go porządnie skakać, bo wtedy byłby naprawdę dobry ;D Także, wierzę w ciebie, Szymuś ;D
    Kamisama... O rany, jakie urocze bóstwo ich strzeże ;D Taak, nazywanie sadysty i choleryka uroczym to coś dziwnego, ale jak dla mnie jest przekochany ;D Dobrze ci tak, głupi Masaya, dobre żarełko od Subaru to wcinaj wcinaj, aż będziesz idealny na gulasz. <3 A ten lisek-chowaniec był ślicznie narysowany ;D Kemonomimi górą! xD No i gratuluję zakończenia projektu ! *konfetti, fanfary i sparkle*
    Loveholic było przeurocze, są jakieś granice tego, jak bardzo tsundere może być Nishioka? Bo butów se nie chce pomoczyć, no weźcie... xD Ale ciekawa jestem, czy Dai-chan opowie mu o swojej przeszłości, w sensie o tym, co było ostatnio. No bo to takie smutne i piękne było, a wydaje mi się, że Nishioka jeszcze o tym nie wie, chyba że coś przegapiłam... Ale nie sądzę ;P
    To doujinshi Brother... Tak się uśmiałam, tym bardziej iż to brat Kuroko okazał się być drugim tyranem drugiego Pokolenia xD No i AoKise <3 Szkoda, że nie napisali, z kim się związała cała reszta... To by mogło być bardzo ciekawe ;D
    A to u Akashiego w Kyoto... Akash taki zdesperowany, coby się ze sobą zeszli... A ten buraczek na koniec, jak odsłonił mu część yukaty... To było przepiękne, choć w sumie nawet 100% hetero zarumieniłby się, widząc mojego słodkiego Kuroko ;D Wyglądał tak śliczne z tą yukatą <3 No i w ogóle, Sei-chan, co ty za mangi czytasz? Yaoi zawsze dobre, w dodatku chyba jakieś ciekawe czytałeś, jednak i tak, co to za czytanie yaoiców? Sei-chan nawrócony na yaoizm... Ciekawe, ciekawe ;D
    Ło matko, pisałam godzinę, zgodnie z przewidywaniami xDD Starałam się nie rozpisywać nie wiadomo jak na każdy temat, tylko zawrzeć najważniejsze myśli, bo potem komu by się chciało takie długie wypracowania czytać ;P Najbardziej podobały mi się doujinshi z KnB, ale i NG było genialne ;D Haa, a co do listy życzeń, wymieniać alfabetycznie czy jak leci? xD Nie no, żartuję ;P Mam tylko takie ogólne pytanie, nie co do tego, czy byście to przerobili, tylko czy któreś z was kojarzy pełne doujinshi MayuKuro? Strony z tym tym mnie tak bardzo nie lubią, że nic nie rozumiem, a ciekawa jestem, czy ktoś w ogóle wydaje. Jeśli nie znacie, to spoko, ale tak z ciekawości pytam ;D Dodatek walętyłkowy obczaję dopiero po powrocie z Loff 6, a więc w niedzielę znów mnie tu oczekujcie, chyba że padnę na nicmisięniechcejestemzmęczona. Ale wątpię, nie z moją miłością do BL xD
    Ahh, rozpisałam się troszeczkę, ale dużo wątków było, a przecież żadnego nie można pominąć ;D Tak więc przesyłam... No właśnie, miałam wymyślić coś nowego, no to... Ymmm... Czekoladę! A co, jak ktoś nie lubi? No to... Ymmm... Miłość? Ale to to samo, co zwykle... Ehh, po prostu standardowo całuję i ściskam, niech wam miłość w walętyłki śpiewa serenady pod oknem i wcale nie budzi sąsiadów ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhuhu ty już nam skanlacyjne dożywocie szykujesz XD.

      Przy najbliższym updacie postaramy się go dodać. Jeśli zauważysz jeszcze jakiś brakujących zawodników (szczególnie możemy nie mieć uwzględnionych chłopców z Rakuzana oprócz Akasha) to dawaj znać! Też jesteśmy tylko ludźmi i przeoczenia się zdarzają.
      A teraz będzie totalny random bo z łoża boleści (aka zmożona jakimiś bakteriami nie do końca kontaktuję).

      No boisko. Bo po co dom, jak boisko człowiekowi do życia wystarczy. Nie wystarczyłoby ci boisko? I nowe buty. I żarcie, więc da radę.
      Skoro udało Ci się tyle wyciągnąć, znaczy, że nie jest źle i można spokojnie czytać dalej, a do brakujących rozdziałów wrócić, jak się pojawią (lub ludzie się ulitują i pomogą nam zakupić tomik). Co do poprawy umiejętności Szymka - już w następnym rozdziale wprowadzany jest dość ciekawy plan, który ma to na celu.
      Bóstwo wyglądało zacnie, jak na bóstwo przystało, a pomocników też miało całkiem całkiem. O niecnoto, znam twój plan! Chcesz biednego Masayę na rożen i mieć Subaru tylko dla siebie? XDD
      Szczerze, to w Brother trochę żałowałam, że tak mało było innych braci. Wprawdzie wiem, że to niby AoKise no ale jak ich już pokazali, to mogli dać o nich coś więcej...
      Akashi rządzi i takie jego przedstawienie uwielbiam. Jest w nim taki... normalny. Często robi się z niego strasznego psychopatę a wiem, że chłopak wprawdzie miał spore problemy, jednak właśnie takiego jak w tym doujinie go lubię. A komediowe akcenty do KnB pasują jak ulał, bo za dużo tam przedramatyzowanych akcji jest czasem.

      Szczerze - ani w swojej kolekcji ani na sieci nie widziałam nic z tym pairingiem jeśli chodzi o dj komercyjne (jakiś strip na pixivie się przewinął czasem ale to wszystko).

      Mamy nadzieję, że zarówno konwent, jak i Walentynki minęły w Ci jak najprzyjemniej mogły ^^

      Delete
  2. Najlepszeeeeeegooooo :D
    Byłoby wspaniale, gdyby Harigane miało lepsze skany, te są super obrobione, ale jednak pewnie byłoby wam dużo łatwiej pracować na wersji tomikowej. Chyba, że magicznie znajdą się w końcu skany z wersji tomikowej gdzieś w internetach ;o;? Stwierdziłam, że wyślę wam symbolicznie chociaż tyle ile miałam na paypalu, niestety nie za wiele tam się uchowało X;D

    Czo oni w tych Kurokowych doujinach poszaleli ostro z gadaniem, nie mogli gadać mniej XD?!

    Waah, Spare Bike, ja zawsze odkładam je na "później, jak będę miała wolne", więc fajno, że są/bedą po polsku - absolutnie pochwalam ten projekt <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzię-ku-je-my!
      Fajnie by było. To masakra dla obrabiania, tłumaczenia (spróbujcie coś tam dojrzeć) i zapewne do czytania też nie najlepsze. Pracujemy na tym, co mamy, jednak właśnie fajnie by było dorwać coś lepszego. Dziękujemy bardzo nawet za tę symboliczną kwotę, każda cegiełka się liczy!

      Żeby było co czytać. I tłumaczyć. I wymazywać. I wstawiać.

      Postaramy się, by były, jednak jakość niektórych skanów dorównuje HS... Ale będziemy walczyć!

      Delete
  3. dzięki wielkie za HARIGANE Service XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma za co. A co Ci się najwięcej podoba w tej serii? Chętnie się dowiemy bo to na tyle mało znana manga, że nie bardzo jest z kim pogadać...

      Delete
  4. Czy ekipa nie zastanowiła się nad włączeniem reklam? Blog ma pewnie sporo wyświetleń i można na tym zarobić przecież. Chyba, że macie, a adblock mi je blokuje. xD

    Po dłuższej przerwie od Harigane Service nieco się przekonałam do tej serii. ;) Pozdrawiam i życzę cierpliwości i sukcesów dalszych. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekipa nad tym myślała, jednak jest ku temu kilka przeszkód. Po pierwsze, sam blogger nie patrzy przychylnie na strony z downloadem, które dodatkowo mają reklamy (plus włączenie reklam jest praktycznie dostępne tylko dla angielskojęzycznych obszarów, a przynajmniej było tak jak sprawdzałam) . Nawet jeśli by je włączyć, to sam blog nie ma aż tylu unikatowych wyświetleń (ponieważ inaczej zliczane są same wejścia, a inaczej każde kolejne z danego adresu IP) aby się opłacało (ponieważ można z tego wypłacać dopiero po nazbieraniu określonej kwoty, a wyświetlenia generują często dziesiętne/setne części centa). Ostatnia przeszkoda - bardzo dużo osób używa Adblocka. Sama zauważyłaś, że nie wiesz, czy są reklamy, bo go używasz. Podobnie czyni spora liczba osób.

      Cieszymy się, że jednak się przekonałaś i mamy nadzieję, że częściej Cię tu będziemy widywać i podzielisz się swoimi ulubionymi momentami/wrażeniami z nami.

      Delete
  5. Spóźnione wszystkiego najlepszego dziewczyny! Oby dalej dobrze Wam się pracowało w skanlacjach przez kolejne 10 lat XD <3 Dziękuję za NG i Loveholic~ Dzielnie męczyłam Was o NG z 2 sezonu to i pomęczę Was o NG z 3 sezonu jak już wyjdą xP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy ^^. Tez mamy nadzieję, że dotrwamy do kolejnej okrągłej rocznicy.
      A męcz, proszę Cię bardzo XD. Chociaż najtrudniej mi się robi żarty igry słowne, to moim ulubionym była "robalowa" przeróbka Pokemonów by Imayoshi. Oby więcej takich.

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -