Posted by : Kiba March 22, 2015

Witam, witam i o zdrowie pytam! Mam nadzieję, że wszystkim zdrówko dopisuje! My jak zwykle miewamy się dobrze i zawzięcie pracujemy nad wszelkiego rodzaju projektami. Oczywiście częścią naszych wypocin podzielimy się już dziś, natomiast reszta... cóż, będzie musiała poczekać na lepszą okazję. Ot, trzeba tą radosną twórczość dawkować na wypadek, gdyby zdarzenia losowe wywołały jakiś większy zastój. Na razie jednak wszyscy pracujemy w miarę systematycznie (chyba ja tutaj mam największe przestoje obecnie, bad me), dzięki czemu dajemy radę zrobić te kilka aktualek w miesiącu.


Harigane Service znowu ma problemy (czyt. po raz kolejny pojawiły się rozdziały, ale z dziurą), więc czekamy na rozwój sytuacji. Z weselszych rzeczy - mamy skany rozdziałów 29-30, więc będziemy w stanie uzupełnić obecną lukę. Skany są najpaskudniejsze od czasów, kiedy dinozaury chodziły po Ziemi, jednak postaramy się dać radę. Może do tego czasu i nowa luka się zapełni, na co bardzo liczymy.

A teraz przechodzę do konkretów. Dziś kończymy kolejny projekt, a tym szczęśliwcem jest Couple Hajimemashita! Dziękujemy grupie Boys Love za możliwość współpracy przy tym projekcie i mamy nadzieję, że nie byliśmy za bardzo upierdliwi. A Wy, drodzy czytelnicy, możecie cieszyć się z aż dwóch (!) nowych rozdziałów. Piątego (będącego jednocześnie moim ulubieńcem w całym tomiku), oraz szóstego, smexowego extrasa, w którym powracamy do naszej pierwszej parki. (Ach te jędrne tyłeczki!)

Dalej będzie trochę sportówkowo. W drugim rozdziale Spare Bike towarzyszymy Makishime w jego drodze przez mękę, gdzie senpaie w dobrej wierze próbują oduczyć go jego specyficznego dancingu. Kto podda się pierwszy? Zobaczcie sami!

A na koniec coś ze świata siatkarzy, czy KuroKenowy doujin Kuroo Tetsurou ga Alcohol ni Tottemo Yowai Hon. Tylko dla dorosłych, bo alkohol i pijane smexy! Biedny Kenma dostał trochę więcej, niż liczył, jednak nie był chyba z tego powodu niezadowolony. Zaskoczony, owszem, jednak stanął na wysokości zadania if you know what I mean. Czujcie się ostrzeżeni!

Wiecie, że wszystkie komentarze spijamy chciwie z monitorów więc dajcie znać, co Wam się najbardziej podoba! Macie jakieś pytania? Sugestie? Prośby? Walcie śmiało!

Manga:
Couple Hajimemashita - Rozdział 5 (joint z BoysLove)
Couple Hajimemashita - Rozdział 6 (joint z BoysLove)
Yowamushi Pedal Spare Bike - Makishima Yuusuke 2

Doujinshi:
Haikyuu!! - Kuroo Tetsurou ga Alcohol ni Tottemo Yowai Hon

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jako pierwsze - brawo! Było mi strasznie wstyd, że nie mam konta i nie mam jak pomóc z zakupem tomika, ale wierzę, że magiczne rączki riw uleczą te skany do momentu czytelności ;D *ukłon* Dziękujęę, za waszą ciężką pracę ;D
    Czytanie zaczęłam od KuroKenów.... To. Było. Genialne. Kuro zawsze jest takim mhrocznym seme, ale uroczo mhrocznym, ii... iii.... No po prostu to było świetne. To, jak powiedział ,,Zawsze chciałem to zrobić''... *koloid na podłodze*
    5 Couple Hajimemashita zaczęła się dla mnie lekkim mindfuckiem... Czy ja coś przegapiłam? Czułam się, jakbym weszła w środek historii, nie znając jej początku, jednak gdy przeczytałam poprzednie, nie znalazłam jakby wcześniejszego wątku. W sumie nie przeszkadzało mi to w czytaniu. Nie za bardzo mi się to spodobało... Femki są super, ale do transwestytów jednak coś tam mam. Jakoś tak umięśniony, dobrze zbudowany facet, ubierający się w staniki nie przemawia do mnie... Do tego to małe chuchro chciało być na górze. Nie, historia ciekawa, ale pozostawiła mnie z lekkim niesmakiem. Cóż, pewnie kwestia gustu.
    No a szósteczka była boska, tak się uśmiałam jak on wystrzelił jak ta zapałka w reklamie xD Ale w sumie, biedaczyna musiał się okropnie czuć po wszystkim xD Jednak nic nie szkodzi, nauczy się jeszcze ;D No i jędrne tyłeczki <3
    Okey, przesyłam buziaczki dla caaałej ekipy, i ściskam was mocno ;D Jesteście przekochani ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co riw naprzeklina, to jej, ale też wierzę, że zrobi co w jej mocy, by te paskudki jakoś wyglądały.
      Prawda? Oby więcej takich doujinów było, ja się nie obrazę.
      Tytul faktycznie sugeruje, że to kontynuacja. Możliwe, że był jakiś powiązany z tym one-shot w innym tomiku tej autorki. Niestety nie udało nam się wyjaśnić tej sprawy, bo nic więcej od niej nie mamy.
      A tam, po prostu kolo nie dość, że totalny M, to jeszcze otome kokoro / like a virgin. Ale jak mówisz, kwestia gustu.
      Fakt, zamknięcie tomiku zacne, ale tyłeczki wygrywają wszystko.
      My rownież ściskamy, równie mocno!

      Delete
  2. Spare Bikeeee <33 Wincej winceeeej :D Czekam na wincej, to nic, że mam na półce w krzakach, chce po polskiemu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie, będzie, choć wszystko w swoim czasie. Nie możemy wyróżniać żadnego projektu, bo innym będzie smutno i jeszcze odbiorą nam wenę do pracy czy coś...

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -