Posted by : Kiba March 08, 2015

Dawno mnie tu nie było... Tęskniliście? Bo my tak! W dodatku nikt się nie obijał i mamy na pokładzie nową duszyczkę na okres próbny (cyrograf sporządzony i czeka na podpis, ale ciiii).

Aktualka z okazji... z okazji... miała być jakaś okazja hmm... Wiem! Wczoraj były urodziny Onody z YP! Bo nie, my wcale nie wspieramy jakiegoś komunistycznego święta, znaczy się... więc najlepsiejszego XD.


A teraz zobaczmy, co my tu mamy... Na dobry początek dnia - Harigane Service! Ostrzegam - Szymek podpadł i jest w tarapatach, oj tak... Czytacie na własną odpowiedzialność!

Co do innych smakołyków, to w mamy dojin z KnB - Tsumetai nukumori kimi no soba. Słodkie, chwytające za serducho AoKaga, czyli Głupigami i Pałomine w akcji. A Kuroko pośrednio robiący za swatkę (?).

Dodatkowo dwie perełki z YowaPeda. Pierwsze, Gohoubi, to słodko-smexowe ShinAra, gdzie Shinkai domaga się nagrody za długie czekanie. Skanów użyczyło nam bunny's scans, za co serdecznie dziękujemy! Przy okazji riw podbija angielskie internety, ale o tym ciiii!
Drugi doujin, Kami-sama no Iu toori to TouMaki, o miłości silniejszej niż śmierć... A może prowadzącej do śmierci? Trochę mindfuck, chusteczki mogą się przydać.

Coś czuję, że wyszłam z wprawy z opisami, oj tak. Trzeba się doszkolić. Czekamy z niecierpliwością na Wasze komentarze i wrażenia!

Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 034

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Tsumetai nukumori kimi no soba
Yowamushi Pedal - Kami-sama no iu toori
Yowamushi Pedal - Gohoubi

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Trochę już mi się oczy zamykają, ale jutro pewnie i tak sensowniejszego komentarza już nie sklecę, więc lecimy:

    Harigane - w sumie nie obraziłabym się za mangę o piłce ręcznej, jakoś bardziej mi się chyba widzi niż siatkówka, z drugiej strony mam wrażenie, że autor ma problemy z czytelnością przedstawiania meczu, znaczy w porównaniu do siatkówki XD

    TouMaki jest dla mnie nie do ogarnięcia, znaczy nie jestem w stanie nawet opisać czy czuję, że to jest OOC, czy nie czuję. Generalnie ciężki i nieogarnięty klimat, ale kreska ładna przynajmniej. I ten moment, kiedy robi się najbardziej dramatycznie, a w oczy uderza cię raster drzew, którego sama używasz i totalnie rozprasza.

    ShinArę musiałam przeczytać 2 raz, żeby sobie przypomnieć co w niej mnie uderzyło, ale ugh, jak jest jakiś motyw samotności to czuję się trochę taka rozłożona na części. Dorzućmy do tego "nikt do mnie nie przychodzi więc nie sprzątam" i to pełnie poczucie zrozumienia z mojej strony XDDD. Ale generalnie sam doujin króciutki i ma imho dosyć specyficzną kreskę, ale miło się czytało :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety manga o piłce ręcznej, z tego co znalazłam, jest jedna i do tego zakończona przedwcześnie/z urwanym zakończeniem.

      Od tych doujinów z YP to ja się odżegnuję - inicjatywa całkowicie po stronie riw, ja tam tylko robiłam QC ^^. Choć wyborem tego TouMaki to mnie mocno zdziwiła, bo zwykle nie gustuje w takich ciężkich mózgotrzepach. Widocznie na wszytko trzeba mieć odpowiedni humor XD.

      Delete
  2. Parampampam... W sumie nie byłam pewna, czy nie lepiej się schować gdzieś w kącie ze swoim komentarzem, ale jestem xD Będzie krótki, ale to chyba nie szkodzi~~ Szymuuuś, chodź, mamusia wyściska *mama mod on* Po prostu jaki on jest kochany... Kradnie mi serduszko ;D Chociaż nawet nie wiedziałam, że między tymi sportami jest taka zależność... ;P
    Doujin z KnB czytałam już wcześniej po angielsku ;D Ale i tak był taki uroczy, że aż coś w gardziołku ścisnęło~ Jednak jest inaczej, gdy masz ojczysty język do czytania ;D
    Dzięękujęę ;D Buuuziaczki dla całej ekipy ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dobrze, że jesteś ^^.

      Też w sumie nie skojarzyłam, mimo że trenowałam oba (choć na zupełnie innych pozycjach, może dlatego nie zauważyłam tych podobieństw).

      Czasami w ojczystym języku wrażenie jest lepsze. Dlatego też zajmujemy się przekładem na polski, choć były chwile kiedy myśleliśmy o zaangażowaniu się w skanlacje międzynarodowe i ciepnięciem naszymi gdzieś... Ale mimo wszystko dalej tu jesteśmy i się nei wybieramy nigdzie XD

      Delete
  3. Ten doujin AoKaga jest taki cudowny, normalnie aż mi feelsy na nich wróciły ;///////; Liczę na więcej takich i dzięki! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się bardzo, że przypadł Ci do gustu. W tym sezonie animu za wiele feelsów AoKaga nie ma, więc musimy sobie w inny sposób odrabiać.

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -