Posted by : Kiba April 02, 2015

Imperium Zima kontratakuje! Coś czuję, że w poniedziałek zamiast lania się wodą w ruch pójdą śnieżki... W sumie to też woda, tylko w innym stanie skupienia. Ale dobra, już nie kraczę tylko dobrocie rozdaję. Przez święta raczej się nie spodziewajcie nic, jesteśmy zbyt zajęci i będzie dobrze, jeśli uda nam się coś przygotować na po świętach. Więc już teraz chcemy życzyć Wam wesołych świąt, smacznego zajączka, mokrego jajka, sportowego baranka i co tam jeszcze się przypląta.

A dzisiaj na dobry początek wspomniane ostatnio zaległe rozdziały Harigane Service - musze przyznać że Ougi wpadł mi w oko. Bardzo lubię takie "my pace" postaci, a w dodatku kojarzy mi się z moim cudownym "fushigi-chanem" z YP - więc jak go nie kochać? A co Wy o nim myślicie? Podoba się Wam, czy raczej "meh"? Jedna dziura wypełniona, ale jakbyśmy chcieli robić dalej to... czeka na nas kolejna. Tym razem poczekamy, może się wypełni. Taki urok, kiedy próbuje się pracować na bieżąco nad mangą, która nie jest specjalnie popularna.

Startujemy dziś z nowym tytułem - Shiranai Kao. Jest to manga autorki wydanej w Polsce mangi Nim rozkwitną kwiaty. Od razu ostrzegam - jest to trochę non-con, więc osoby nie przepadające za przymuszaniem do seksu niech zastanowią się dwa razy, zanim po to sięgną.

Kolejno w koszyczku mamy coś dla fanów KnB - doujin AoKise Lost Child. Muszę powiedzieć, że jak nie przepadam za tą parką, to ten doszek wybitnie przypadł mi do gustu. W dodatku to cameo Haizakiego! Prawie turlałam się ze śmiechu na końcówce.

Last, but not least! Doujin z pedałujących pedałów bishów! Muszę się kontrolować, bo ktoś mi niepoprawność polityczną zarzuci lub coś w ten deseń. Nyan juichi 2, czyli coś dla miłośników kociaków. I chibiaków. Ogólnie słodkie to jest, a w szczególności Arakitty. Dodatkowo muszę wspomnieć, że poprawiliśmy błąd tłumaczeniowy w pierwszej części tego doujina, więc jak ktoś kolekcjonuje, to niech ściągnie sobie nową, poprawioną wersję.

Enjoy i jak nas lubicie choć troszkę, to zostawcie nam komcia. To taka strawa dla naszych dusz i bez niej ciężko ruszyć się do roboty.

Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 29
HARIGANE Service - Rozdział 30
Shiranai Kao - Shiranai Kao

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Lost Child
Yowamushi Pedal - Nyan Juichi Daigaku Arakita hen

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. O taaak, na dworze śnieg, śnieg i zimno. Na szczęście siedzę w domu i pichcę/sprzątam/robię coś innego więc nie odczuwam tego zimna :D Wesołych świąt, słoneczka, smacznego jedzonka i w ogóle wszystkiego ;D
    Przechodząc do wypuszczek... Ten Ougi jest właściwie dokładnie taki, jak zakładałam. W sumie ciekawe, czy on pamięta o tym, co się stało, ale nienawidzi Szymka czy nie pamięta i nie może sobie przypomnieć ;P Zapewne okaże się dopiero w następnych chapterach, i stawiałabym na tą drugą opcję. Ale zobaczymy ;D Ta drużyna, Toujou jeśli dobrze pamiętam (mylą mi się te nazwy, obie na T noo ;.;) pozytywnie mnie zaskoczyła. Takie urocze to było, jak chcieli jeszcze ;D Uhh, pozostaje czekać na rawki i liczyć, że przestaną być tak paskudne i staną się przyjemne do przerabiania ;D
    Te Shiranai Kao. Trochę się pospieszył z tym wymuszaniem seksu na gościu, którego rzekomo nie cierpi... Strasznie pospieszona fabuła. Ale ciekawa jestem jak akcja może się rozwinąć. Jak zaczęli z grubej rury, to musi być już tylko lepiej ;3
    W Lost Child ostatnia strona, ta z Haizakim wygrała całość. Jak ja się śmiałam, po prostu zgroza xD Taki zapłakany ucieka od miziających się xD W ogóle sam pomysł z przykryciem go liśćmi... Genialne, po prostu genialne xD Oczywiście to jak wiązał nóżkę Kisi też było słodziutkie... W ogóle, w samej oryginalnej mandze noo! No kto normalny idzie wpierdolić gościowi bo miał w planach skrzywdzić jego kumpla no?! To jest kurna przeznaczenie... Choć i tak wolę AoKuro, nawet angsty.
    No, no to jeszcze raz, wesołego jajka, mokrego ubrania i tańczących przy rurze bishów życzę wam na te święta ;3 No i buziaczki i uściski <3

    ReplyDelete
  2. Ten doujin AoKise fajnie wyrastrowany, a historia taka zwyczajna w sumie, że nie umiem za bardzo jej skomentować, poza cameo Haizakiego, które było wspaniałe i mnie na koniec rozwaliło XDD. Już się odzwyczaiłam od ściagania czegokolwiek z Kuroko i wpisywania numerków.

    Jeśli chodzi o lubienie czy nielubienie w HS zaczyna mnie martwić, że czytam, a jednak nie mam żadnych uczuć większych co do postaci - nie mam takich, których bardzo lubię, nie mam takich, których bardzo nie lubię i właściwie to na razie na nikogo nie czekam. Zobaczę jak to się rozwinie dalej, albo kiedyś sobie zrobię re-read i się poważniej zastanowię, ale.. no kiedyś, na razie wydaje mi się, że jest jeszcze za mało.

    "Shiranai Kao" chętnie sobie odświeżę po polsku, ale chyba jak wyjdzie całość, przekonałam się, że kiedy nie czytam mangi od razu tylko rozdziałami to niekoniecznie pamiętam co było wcześniej i ciężko poskładać mi fakty.

    Nowa część kotków naprawdę wspaniała, zwłaszcza pojawienie się Kinjou i Makichana :D. To chyba moja ulubiona lektura z tej wypuszczki, dziękuję :D

    ReplyDelete
  3. ARIGATO!!! szczególnie za Shiranai Kao!!! :)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -