Posted by : Kiba June 05, 2015

Wracamy po dłuższej przerwie z aktualką pełną sportowkowych dobroci! Tym razem same doujinshi, jednak nie tylko BL i na tyle różnorodne, że każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

Na pierwszy ogień 3 rozdzialiki z antologii Kurobasu+Kareshi - czyli smaczny kąsek dla fanek Kuroko, Kagamiego i Kise (bo to ich dotyczą kolejne rozdziały). Dla osób nie znających jeszcze tej serii możemy powiedzieć, że czytelnik uczestniczy w akcji rozdziałów i chłopcy zwracają się bezpośrednio do niego (a właściwie to do niej, ponieważ akurat te części dedykowane są płci pięknej). Jeśli zawsze chcieliście, by wasza ulubiona postać zwracała się bezpośrednio do was - oto spełnienie waszych marzeń.

Pytanie do fanów Haikyuu - czy nie mieliście kiedyś wrażenia, że Suga jest kosmitą? Kageyama musi się zmierzyć właśnie z takim pytaniem, swoim strachem, jak i ze sprawą tajemniczych zniknięć kotów w Karasuno. Suga natomiast pokazuje pazur i całkiem wredny charakterek. Wszystko to i jeszcze więcej w bromantycznym Mayoi Neko to Uchuujin.

A jakby komuś było mało na dokładkę dwa pedałujące doujiny. Skoro jesteśmy już przy temacie kotów przedstawiamy kontynuację słodkiego, kociego TouMaki Midori to Kuroneko to Hatsujou. Ostatnie słowo tytułu mówi nam, że zaczął się okres godowy i tym razem słodycz będzie zupełnie innej klasy.
Natomiast w ShinAra pt. Ai no Shinryakusha zobaczymy znane nam Hakogaku w mniej typowej stylizacji. Dajcie znać, czy Wam się podobało i czego chcecie więcej!

Na koniec 2 ogłoszenia. 1 - z powodu braku zainteresowania i odzewu riw nie będzie już pisać comiesięcznych podsumowań dotyczących rynku goodsów z KnB. 2 - Odpowiedzi na wszystkie maile, które wysłaliście w ostatnim czasie (wymiana linkami, zgłoszenia do fanzone) zostaną wysłane w przyszłym tygodniu. Prosimy o cierpliwość!

Trzymajcie za nas kciuki, a najlepiej zasilcie jakimiś komentarzami, żeby zapał do pracy nie poddał się w prażącym słonku.

Doujinshi:
Haikyuu!! - Mayoineko to Uchuujin
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Randka z Kise Ryoutą
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Sprzeczka z Kagamim Taigą
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Zabawa w chowanego z Kuroko Tetsuyą
Yowamushi Pedal - Ai no Shinryakusha
Yowamushi Pedal - Midori to Kuroneko to Hatsujou


{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. owwwwww ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; /turla się po całym pokoju
    tak czekałam na to fem!shinara i kagesuga i się doczekała i to jeszcze w jednej aktualne i ohhhh za dużo emocji, rozklejam się mentalnie ; v ;
    uwielbiam femki, jestem zdecydowanie wszystkimi kończynami za doujinami tego typu i bardzo dziękuję że takowy zrobiłyście, pełnia szczęścia ♥ to było takie przesłodkie, topię sie od cukru a fem!manami podbiła zupełnie moje serducho *-*
    co do kagesugi omfg gejama pls jaki znowu kosmita xDDDD za dużo przebywał z oikawą i przeszła mu mania na kosmitów od niego lol. suga jak zwykle rozwala mnie kawałek po kawałku, moja druga ulubiona postać zaraz po bokuto, nie mogę podchodzić do niego mniej emocjonalnie ;;;; *bredzi* cudowność, tak mało kagesuga jest ogółem, trzeba to koniecznie zmienić! XDDD
    duzo miłości ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej, tylke emocji <3 . Cieszymy się, że się podobało. Mnie też fem!Manami ujęła (i fem!Kuroda, I see tsundere charakterek)
      No Suga jest kosmitą i sadysta z niego wychodzi. A wydaje się być takim senpaiem do rany przyłóż, mamuśka dla wszystkich i takie tam... A to tylko pozory. Ludzie nie wiedzą jak bardzo się mylą...
      Ach, Bokuto <3 Sama chętnie bym coś z nim zrobiła, czaję się na jakieś ładna BokuAka albo KuroBoku, ale na razie muszę wygrzebać się z obecnych planów, zanim ruszę coś nowego.

      Delete
  2. Bardzo kotełowa ta aktualka XD

    Jaki ten doujin z Haikyuu!! pełen tekstu XDD // tyle ma do powiedzenia, lol
    A, i jeszcze się ucieszyłam jak zobaczyłam senseia.

    Ten doujin z femkami jest super, jest super nawet jeśli jestem jeszcze mniej zainteresowana kwestiami makijażu niż Arakita, ja nawet gazetek nie przeglądam potajemnie!! Wszystkie różne femki były urocze i scena z welonem też była taka moe *^* I strasznie mi się podobał ten kadr z nogami podczas malowania się *^*

    A kocie TouMaki było tym razem tak zue, że aż śmieszne xDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, kotów w niej było aż nadto ^ ^

      No senseie w HQ fajni są, nie wiem tylko czemu tacy niedopieszczeni. Jeśli będzie czas i fundusze pozwolą to może coś z antologii pod patronatem Kazumy Kodaki się uda... Ale to bardzo doległe plany na chwilę obecną.

      Na pewno wrócimy jeszcze do femek, bo takie słodkie toto i w ogóle jakoś przed fem!Shinkaiem mam mniejsze opory niż przed jego męska wersją.

      A kocie TouMaki mi się śnić będzie. Chociaż jestem w to bardzo mało zaangażowana to mam nadzieję, że jak będzie kolejna część, to raczej fluff niż R, bo nie zdzierżę więcej XD

      Delete
  3. TEN CHOWANY Z KUROKO, BOSZ, MOJE SERCE, TETSU, CHODŹ, JA CIĘ PRZYTULĘ, CHODŹ DO MNIE PYSIACZKU! Ten to wie, jak być romantycznym ;///////;
    KageSuga było co najmniej dziwne, Kageyama, co z ciebie za skończony debil? ILE SZARYCH KOMÓREK MUSI UMRZEĆ, BY W TO UWIERZYĆ? Aż się zawiodłam. Ale Suga jak zawsze wyszedł świetnie, kocham go jako postać w Haikyuu ;/////; Jest taki idealny, widzi wszystko, ale nie wszystkim się dzieli. Ma swój własny talent, którego wszyscy mogą mu tylko zazdrościć, i choć nie może rozgrywać jak Kageyama, świeci własnym światłem. Cudny ;/////; A ship, choc dla mnie nietypowy, jest dość uroczy i nie wzgardziłabym innym doujinami z niego ;D (tak, wiem, czas wam się nie mnoży)
    Riw, jeśli to czytasz, do niedzieli prześlę to co robię już ponad miesiąc... Zostały mi 2 strony, ale takie najgorsze T__T
    Dużo miłości i buziaczki dla całej ekipy! Trzymajcie się chłodno w te upalne dni, nie odsłaniajcie okien i zamykajcie je, a może uda się zachować choć trochę zimna w pomieszczeniu! *wypróbowane, polecam* No chyba że ktoś woli buchać parą jak czajnik xD *ściiiiskaa*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że tak Ci się podobłao ^^.

      Kageyama byl trochę zbyt naiwny, ale suma sumarum wyszło całkiem fajnie. Suga zgrabnie wszystko pociągnąl o zakończenia i mam nadzieję, że jeszcze z tej serii coś nam w łapki trafi. Nooo zgadzam się co do Sugi w 100000%.
      Również się trzymaj i mam nadzieję, że nie wymiękniesz z nami ^^

      Delete
  4. Matko, dziękuję wam!!! <3 Nawet nie wiecie, jak długo czekałam na aktualkę z Kurobasu + kareshi! W ogóle na jakąkolwiek aktualkę. :3 Zabieram się już do czytania tych cudowności, jeszcze raz dziękuję, i liczę, że będę mogła za niedługo znów coś cudownego spod waszych łapek poczytać, cudowne człowieki :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam wszystkich za opóźnienia w odpowiadaniu. Wiele się działo a czasu mało T.T

      Strasznie się cieszymy, że jest ktoś, kto na to czeka i jeszcze zostawi komentarz dający temu wyraz <3
      Będzie więcej, z kareshi myślimy nad innymi seriami z tego nakładu ale na razie planujemy wykończyć wszystkie zaczęte tomiki. Jeszcze nie mogę powiedzieć, kiedy będzie, ale na pewno będzie! Nie zostawimy ich, aż wszystkie nie będą zrobione po polsku!

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -