Posted by : Kiba August 07, 2015

Puk, puk! Jest tu kto? Ktoś o nas jeszcze pamięta?

Wprawdzie zastoje mam coraz dłuższe, jednak nie mogliśmy odpuścić sobie tak znakomitej okazji do aktualki! Tak, dziś nasza stronka obchodzi trzecie urodzinki! Mimo wszystko trzymamy się całkiem dobrze i mam nadzieję, że jeszcze trochę pociągniemy. Chciałabym podziękować wszystkim odwiedzającym i komentującym, bo choć ostatnio mam baaaardzo mało czasu by tu zaglądać, to zdarza mi się wchodzić poczytać chociaż stare komcie.

 Zaczynamy z grubej rury, od czegoś, co już na sieci istnieje w naszym ojczystym języku, jednak jakość wszelkich znanych nam wersji na tyle nam nie odpowiadała, że postanowiliśmy wypuścić własną. Tłumaczoną z japońskiego, bo jakże by inaczej! Pokusicie się by zgadnąć, co to takiego? Na pierwszy ogień idzie: Kuroko no Basuke - Extra Game, czyli Kuroko i spółka vs zła, niedobra Hameryka! Od razu dwa rozdziały! A jakże! Dalsze "się robią" i mogę z radością stwierdzić, że ich stan jest dość zaawansowany.

Ktoś tęsknił za Dai-chanem? A może bardziej za Nishioką? Tak, to Loveholic nam się urodził (w bólach wielkich, ale muszę nieskromnie powiedzieć, że wyszedł bardziej niż zacnie). Zaczynamy drugi, ostatni tomik! Jeeeeah!

Jedziemy dalej z tym koksem! Znów wracamy do świata KnB, tym razem z kolejnymi odsłonami serii +Kareshi! Dwaj przystojniacy z Kaijou spróbują porwać Wasze serca. Który Wam się bardziej podobał? Bo ja mam problemy z podjęciem takiej decyzji i to spore...

A teraz coś dla fanów dwóch pedałów (kolarzy znaczy się, inner suchar zawsze w cenie). Fanom i fankom czekającym na nowy sezon YP prezentujemy doujin ShinAra - Godspeed You (którego tytuł wiecznie myliłam i nazywałam Godblessem). Ale uwaga, nie polecam czytać w upały, bo doujin naprawdę gorrrrrrrący!

A na koniec - znowu coś ze świata Kuroko. Color Chart 4 - czyli doujin nie yaoiowy, a dla wszystkich. Będzie zmiennie, raz - gorąco (ach te fragmenty nagich młodzieńczych ciał), raz - chłodniej (bo lody!). Mam jednak nadzieję, że śmiechniecie na nim równie głośno, co my przy pracy nad nim.

Ogólnie ciepło, wszystko się przegrzewa, więc kończę monolog. Enjoy!


Manga:
Kuroko no Basuke Extra Game - Rozdział 1
Kuroko no Basuke Extra Game - Rozdział 2
Loveholic - Rozdział 5

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Color Chart 4
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Jogging z Kasamatsu Yukio
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Zdrada Moriyamy Yoshitaki
Yowamushi Pedal - godspeed you

{ 18 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ayyyee, wszystkiego najlepszego najlepsza ekipo na świecie!! ♡ (。˘ ε ˘。)

    ReplyDelete
  2. Najlepszegooooooooooooooooooooo O/

    Nie wiem czy będę wytrzymać z przeczytaniem ShinAra, bo upały mają się jeszcze ciagnąć ;A; Najwyżej będziecie zeskrobywać roztopionego gluta, w którego się zamienię z podłogi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękować.

      Oj, dla ShinAra wierzę, że będziesz w stanie się poświęcić. A mąż pewnie i w postaci galaretkowej będzie cię kochać

      Delete
  3. お誕生日おめでとうございます ^_^
    Powodzenia w dalszej pracy ze stronką.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie w imieniu całej ekipy.

      Delete
  4. Stooo laaaat, stooo laaaat.... *ciśnie ze swoim tortem, bo nie załapała się na główny* Dobra, wiem że z obsuwą, ale jestem! Wiem, że nie macie za wiele czasu, ale dziękuję że i tak go poświęcacie na te skanlacje ;.; Przechodząc do wypuszczek... xD
    Zacznę od Color Chart, bo to mnie najbardziej jarało. A już w ogóle fakt, że jestem w creditsach sprawił, że gapiłam się jak urzeczona na pierwszą stronę i nie mogłam przestać się psychicznie uśmiechać xD Praca nad tym była taka zajebista xD Ale genialny był ten Color Chart, aż szkoda, że taki krótki. Tetsu w kare-shatsu jest taki śliczny... Jeszcze kreską inumog, to już tylko brać i gwałcić :3 No i ta postawa chłopaków, że Akashi wiedział, który jest wygrywający... Rżałam jak głupia na dwóch ostatnich stronach xD
    Kareshi było takie, jak sobie wyobrażałam - troskliwy straszy braciszek Kasamatsu i Moriyama, którego zatłukłabym kapciem. Ale Kasamatsu był super *.*
    W Loveholic pomyślałam "o Boże, jak ja tego nie pamiętam" a potem czytam, czytam... i wyszło na to, że pamiętałam. Teraz Dai-chan się robi zazdrosny... Ciekawe, kiedy się skapnie że Nishioka świata poza nim nie widzi xD Ahh, te tsundere~
    W sumie to nawet nie wiedziałam, że jest polskie tłumaczenie Extra Game. Czytam po angielsku z czystego przyzwyczajenia, a tu patrzę, o, zajebiście! Chociaż wiem, że Kibuś i cattusia to najlepsze tłumaczki pod słońcem, brakowało mi Akashowego "nawet po tylu latach Kuroko wciąż mnie zaskakuje" jako odniesienia do tego, że Tetsu przekroczył najśmielsze oczekiwania Akashiego swoimi nowymi ruchami itd, itd ;.; Ale i tak jest świetnie! Rozwalił mnie Aomine z tym "Gdzieś mi wcięło Tetsu. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie..." jak ja się na tym śmiałam, o bogowie xD Wyszło wam przegenialnie z tym rozróżnieniem między luźną gadką chłopaków a poważną gadką Tetsu xD
    No więc jeszcze raz spóźnione sto lat dla bloga, czasu się nie mnoży ale wszyscy liczą, że zostaniecie w skanlacjach jak najdłużej! Buziaczki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uju, dziękujem <3. No życie, niestety. A tam obsuwa, ważne, że z serducha.
      Nawet nie wiesz, jak się stęsknilam za tobą i twoimi komentarzami <3 (wiem, byłoby ich więcej gdyby były aktualki, sigh).
      Color charty ryją banię, cieszę się, że się podobało. Jeszcze jeden mamy do zrobienia ( w sumie nie wiem czym się zajmujesz i sorki, że rzeczy wygumczone tyle leżą, ale ja mam ostatnio naprawdę tryb pracy ślimaka z zaparciem).
      Ja też na tym momencie EG wyłam, jak to poprawiałam. Tłumaczka cattusia świetnie nam się z tym spisała.
      Dobra, topię się ( i procek w kompie też się zaraz stopi), więc ode mnie tylko tyle, ale i tak wiesz, że cię kochamy, prawda?

      Delete
  5. Sto lat, sto lat!
    Bosh, widziałam Tofika w Color Chart, od razu stare czasy mi się przypomniały, uwielbiałam to oglądać XD
    Dziękuję za aktualkę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy <3 cieszymy się, że się podobało.

      Delete
  6. Z tego co kojarzę to Extra Game tłumaczy grupa Helheim. Na centrum mangi mają dodane 3 rozdziały. Wydaje mi się, że to troszkę bez sensu żebyście wy też się tym zajmowali, bo to tylko taka dodatkowa robota, w tym czasie zawsze można tłumaczyć inną sportówkę. Chociaż tłumaczenia na pewno będą się nieco różniły. Niestety nie chce mi się ściągać tutaj rozdziałów Extra Game i wolę je przeczytać na centrum. Jestem zbyt leniwa. Przepraszam. :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdajemy sobie z tego sprawę.
      Dlaczego robimy co robimy jest w poście ale powtórzę.
      Ponieważ tłumaczymy z JAPOŃSKIEGO. A wiemy, że wersja angielska jest robiona z chińskiego, i już ta wersja odbiega od oryginału. A oprócz tego zaczynaliśmy od Kuroko i tytułów z tym związanych. Żadna praca nie jest bez sensu, jakoś książki bywają tłumaczone po kilka razy. Jednak jak masz jakąś godną sportówkę na myśli to daj znać, zawsze chętnie rozważymy czy zapoznamy się z innymi tytułami.
      Spokojnie, nie przywiążemy do krzesła i nie zmusimy do czytania naszej wersji.

      Delete
  7. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :D Trzy lata to naprawdę dużo, ale nie wystarczająco dużo, więc 100 lat życzę ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Jeszcze bardziej) spoznione: dziekujemy! :D<3

      Delete
  8. od bardzo długiego czasu nie mogę dostać się do działu z dj mimo wpisywania ilości chapterów. nawet policzyłam je na kalkulatorze by mieć pewność. może cie wyjaśnić o co chodzi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzial z doujinami ma sie dobrze, a haslo dziala prawidlowo. Moze Twoj kalkulator zle liczy? XD

      Delete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -