Posted by : Kiba October 05, 2015

...aktualki!

Jeszcze żyjemy, mamy co nieco zakupione i czekające na zmiłowanie. Ale podobno do cierpliwych świat należy.

Chciałam złożyć życzenia wszystkim członkom załogi, którzy obchodzili swoje urodziny: Takashi, Ensei, Cattusia, riwethiel! Bez Was ta grupa by nie istniała! Wszystkiego najlepszego! Szczere i niekiedy baaardzo spóźnione, ale wiecie, że Was kocham.

Na początek dwa rozdziały Harigane! Szymek zdradzi co nieco o swojej zagrywce, zaiskrzy też pomiędzy naszymi skrzydłowymi. Dowiemy się również troszkę więcej o Oofunie (który mimo wszystko jest nadętym bucem, ale lubię go troszkę bardziej).

A z antologii Kurobasu + Kareshi kolejny zestaw randkowych doujinshi. Tym razem będzie to Takao, Miyaji i Reo - chyba się zgodzicie, że same ciacha. Nic tylko schrupać.

Ogólnie przydałby nam się chyba dodatkowy tłumacz (bo niestety mimo prób nie udało mi się rozdwoić ani sklonować). Jesteśmy dosyć wymagający, ale jakby ktoś chciał spróbować swoich sił lub też znał ktoś kogoś chcącego poćwiczyć japoński, to zapraszamy! Więcej informacji odnośnie rektutacji tutaj.


Manga:
Harigane Service - Rozdział 35
Harigane Service - Rozdział 36

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Jazda z Takao Kazunarim
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Odejście z klubu Miyajiego Kiyoshiego
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Pocieszanie przez Mibuchiego Reo

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Stooo laaat, stooo laaat! Aż mi się przypomniało, jak właściwie mniej więcej rok temu zaczęłam tu bywać... Akurat trafiłam wtedy na wszystkie urodziny xD Ale riwuś, Takashi, Ensei, Cattusia - wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale z miłością! ;D
    Trochę mnie zakuło Harigane. Coś mi nie gra z tym, że chcą by ich nauczył tej zagrywki - to jego jedyny mocny punkt, który daje mu chociaż miejsce na ławce rezerwowych, jeśli ktoś inny ją opanuje, a z tego co zrozumiałam ten gość mógłby to zrobić, to stanie się bezużyteczny. Poza tym spojrzałam na okładkę szóstego tomu i przeraziłam się, bo moją pierwszą myślą było "Szymek....?! Co oni ci zrobili?!?!" A Oofuna to buc ;-; On i ten jego kumpel... Nie znoszę mięśniaków, którym tylko mięśnie w głowie *wspomina Nebuyę* UGH, NIEZNOSZĘ.
    Kareshi jak zwykle prześliczne ;D Oczywiście Takao był moim faworytem, no i spisał się chłopak na medal... Choć w sumie nie wzgardziłabym przejażdżką rikszą. Midorimie nic nie jest, to i ja bym przeżyła! Ewentualnie Midorima ma twardsze poślady xD
    Niespodziewanie Reo-nee też wyszedł słodziutko, myślałam że będzie bardziej "czym ty się przejmujesz, głupia dziewucho?" a tu proszę, miód na serduszko :D Miyaji był za to taki smutny i rozgoryczony... Takiego to tylko tulić T_T
    No więc jeszcze raz, wszystkiego najlepszego! Tobie Kibuś też, uważaj podczas tego klonowania, żeby się nie rozchorować ;D No i buziaczki dla wszystkich! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję w imieniu wszystkich. Przepraszam za mega opóźnienie, ale był straszny młyn przez ostatnie parę tygodni. Na szczęście mimo wielu zajęć dajemy radę i wychodzimy na prostą.
      No na 6 okładce to Szymek wersja emo XD. A naprawdę to nowy 'główny zły', którego już bardzo lubię. Ale więcej nie zdradzę ^^
      Haha aż sobie wyobraziłam Midorina siedzącego na stosie poduszek niczym królewna na ziarnku grochu lub prezentującego swoje "stalowe poślady". Faza, zignoruj...
      Reo bardzo dobrze rozumie dziewczyny i jest raczej wrażliwy, to "czym się przejmujesz dziewucho" to tak na miarę Ahomine lub Bakagamiego tekst chyba XDD Miyaji zemował nic tylko tulać.
      Sankyu, będę uważać, bo nie wiem ile klonów mojej osoby zniesie świat XD

      Delete
  2. Zapomniałam już jak kreska Harigane zajeżdża old schoolem.Dzięki za rozdziały <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale i tak jak się przyjrzeć pierwszym i nowszym tomom to wydaje się ładnie ewoluować. Nie za szybko ale jest już dokładniejsza. Dzięki za komentarz

      Delete
  3. Dziękuje ślicznie za Waszą ciężką pracę!

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -