Posted by : Perfect Copy January 26, 2016

Zima, śnieg, więc po powrocie do domu nie ma nic lepszego niż usiąść pod kocykiem z ciepłą herbatką na podorędziu i sobie coś poczytać. Albo obejrzeć. Ja osobiście jestem do tyłu z wieloma seriami, nie mówiąc już o pracy dla grupy. Coś się jednak udało ze mnie wycisnąć, chociaż moje rzeczy należą w tej aktualce do mniejszości. Nie poddaję się jednak i walczę dalej!

Dzisiaj jak przystało na nas - czyli sportowo!

Szósty rozdzialik Extra Game jest niezwykle bolesny dla mojego serducha. Takao, trzymaj się, dziecko ty moje! Akashi i Midorima dają czadu, jednak Amerykanie też nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.

Z serii + Kareshi tym razem tsunderella Hanamiya (tutaj tłumaczka tekstami przeszła samą siebie, aż z krzesła spadłam) oraz Kuroko (mało dostrzegalny, ale grzeczniutki jak to tylko on potrafi).

Na dokładkę - 2 rozdziały siatkarzy! Walka o miejsca w składzie trwa i robi się coraz bardziej zacięta! Szymuś dalej się uczy jak być dobrym środkowym, ale czerpie z tego taką radość, że aż przyjemnie się patrzy. W tych rozdziałach Yamori, Mashira i Nekota mają swoje pięć minut, a co jeden - to lepszy.

Ogłoszenie nr 1: Kuroko Extra Game został przeniesiony z zakładki Kuroko: Manga do projektów Aktywnych. Poprzedni układ mógł być mylący, a tak jest chyba przejrzyściej.

Ogłoszenie nr 2: Ponieważ złotówka spada, wszystko inne rośnie, tomiki drożeją, a my kupujemy sporo z własnej kieszeni, zastanawiamy się z założeniem linków adf.ly na nasze rozdziały mang. Bardzo by Wam to przeszkadzało? Bo nam by to mogło pomóc, każde kliknięcie, każdy cent to cent bliżej do zakupienia tomiku. Dajcie znać, co na ten temat sądzicie.

Oczywiście czekamy również na wrażenia z aktualki!

Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 038
HARIGANE Service - Rozdział 039
Kuroko no Basuke Extra Game - Rozdział 6

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Karaoke z Hanamiyą Makoto
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Wypadek z Kuroko Tetsuyą

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. znów brak yaoiczka,ale i tak dzięki ,co do adf.ly jest to wkurzające ale jak wam to pomorze to mi nie przeszkadza :)

    ReplyDelete
  2. Mój Boże, jak długo ja czekałam na to extra game! ...No dobrze, nie aż tak długo, ale jak się coś spodoba to oczekiwanie się tak dłuży i dłuży... Lecz nareszcie jest! I to w dodatku razem z Harigane! Domo arigato!
    ~Ali-chan

    ReplyDelete
  3. Dlaczego nie mogę znaleźć hasła do doujinshi KnB?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie źle szukasz ;) A tak na poważnie - hasło nie jest nigdzie podane wprost, należy trochę pogłówkować i posklejać odpowiednie informacje znajdujące się na blogu :)

      Delete
  4. Replies
    1. Żyjemy ale życie okazało się ważniejsze od grupy. Staramy się pozbierać do kupy ale chwilkę to nam pewnie zajmie.

      Delete
  5. ważne że żyjecie i dalej działacie :)teraz tylko czekać aż pozbieracie się do kupy :)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -