Posted by : Perfect Copy January 02, 2016

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Oby ten rok był lepszy od poprzedniego, przyniósł dużo chęci do pracy dla całej grupy oraz dużo radości dla wszystkich naszych czytelników.
Dziękuję wszystkim, którzy mimo mego leserstwa dalej się odzywają i mam nadzieję,  że jeszcze mnie nie opuścicie, a PC jeszcze trochę pozipie.

Tak, jeszcze żyjemy, aczkolwiek ja leseruję strasznie (ta aktualka miała być miesiąc temu i nie mam absolutnie nic na swoje usprawiedliwienie). Moim osobistym postanowieniem noworocznym jest wyjść z tej zapaści i złapać jakiś rytm.

A na dzisiaj trochę słodyczy pod postacią Harigane Service oraz dwa Kareszki - heheszki: Midorinowy i Murasiowy.

P.S. Dziękujemy bardzo kobraaga za życzenia noworoczne. To tak miło, że ktoś wierzy, ze jeszcze żyjemy :D

Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 037

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Degustacja ciast z Murasakibarą Atsushim
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Gra na pianinie z Midorimą Shintarou

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Dziękuję za waszą pracę i życzę dużo zapału w nowym roku ;*

    ReplyDelete
  2. ;OO Nowe Harigane! Tak bardzo nie pamiętam, co było wcześniej xD A jeszcze bardziej nie pamiętam, jak się nazywali. Muszę powtórzyć sobie tą serię w całości to może jakoś to ogarnę >.< Ale Szymka mi szkoda. Biedaczyna tylko chce choć trochę zagrać na boisku. W tej serii wydaje mi się, że widać "mroczniejszą" stronę siatkówki. To jest jak bitwa o ostatni kawał schabu, każdy gotów zgnoić drugiego byle zachować miejsce na boisku. Trochę smutne, choć zapewne bardziej realne. Cóż, sport to nie miejsce dla łamag, a czasem nawet najlepsze chęci to za mało... Ale to może ten mroczny klimat jest taki interesujący w tej serii. I w ogóle jak gość, ten ich trener, nie widzi na jedno oko... On nie powinien mieć zjebanego wyczucia odległości? Musiał naprawdę dużo ćwiczyć, żeby to jakoś wyregulować... No nic, jeszcze dziś pobiorę sobie wszystkie chaptery i przeczytam od nowa ;D
    Co do Kareshi, wkurzył mnie Mukkun. Dlaczego on tam był taki seksowny. Ja go średnio lubię, a autorka robi z niego ciacho. Why. Midorimy nie lubię, głupie tsundere. Zgiń.

    Ciągiem dalszym, wszystkiego najlepszego na nowy rok! Z zasady do nikogo nie piszę życzeń, żeby potem niektórzy nie mieli żalu, że o nich zapomniałam, ale po czasie chyba można xD Dużo zdrówka, dużo pinionżków, dużo czasu i motywacji! Nie wiem, czy robicie postanowienia noworoczne, ale spełnienia ich czy coś! Więcej komentatorów, bo trochę mi dziwnie gdy ja się tu rozpisuję, a jestem zapisana w zakładce Team xD Czy to w ogóle dozwolone? xD Żyjcie! No więc ten, dziękuję za kolejny wspólny rok? Wszyscy was kochają!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Następne postaram się robić szybciej (I know, mea culpa, że wszyscy zapomnieli, co się w naszych projektach działo).
      Masz rację. Zwykle w mangach mamy drużyny, w których wszyscy się lubią i razem gambarują, a konflikty zwykle rozwiązywane są pokojowo. Natomiast w Toyose też są tacy, jednak widać, że Oofuna nie akceptuje Szymcia i nie przepada za nim. Każdy chce grać na boisku i zaciekle o to walczy, jednak są i tacy, którzy są w stanie usunąć się nieco w cień, o ile to da szansę na wygraną. Ogólnie jest intensywnie i mam nadzieję, że taki klimat się utrzyma (za kilka dni 8 tom wychodzi, muszę się sprężyć XD).

      Ojejku nie sądziłam, że kareshki wzbudzą aż takie silne uczucia XD. Prawdę mówiąc, to sporo historii w tomikach +kareshi jest bardzo OOC, ale jako ucieleśnienie fantazji fanek spełniają się całkiem, całkiem.

      Dziękujemy
      No ja zrobiłam i na razie się udaje. Zobaczymy, jak długo starczy mi silnej woli, by w nich wytrwać.

      K.

      Delete
  3. Z reguły nie komentuję, ponieważ nie posiadam żadnego konta, które mogła bym do tego użyć, ale chciałabym podziękować za wszystkie wspaniałe tłumaczenia, jakie podarowała nam wasza grupa w zeszłym roku oraz te, które już teraz przygotowałyście. Zwłaszcza, że z moimi dwoma ulubionymi postaciami. Tak więc dziękuję i... nowy rok, prawda? Więc jako postanowienie pozwolę sobie wybrać, że od teraz postaram się komentować choć niektóre z postów. Ponieważ strona jest świetna.
    ~Ali-chan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwki *tula*
      Nie potrzebujesz konta, żeby komentować. Jak będziesz się podpisywać, to będziemy wiedzieć od kogo wiadomość. Jedynie brak konta czasami może sprawić, że ktoś się może podszyć (ale to taka niszowa stronka, że nie trzeba się chyba obawiać).
      Bardzo się cieszę, że podchodzą ci nasze projekty (i mam nadzieję, że kareshki pozytywnie uderzyły po feelsach).
      Zawsze się cieszymy z komentarzy, szczególnie zawierających jakieś przemyślenia czy wrażenia z naszych wypuszczek, więc będziemy ich wyczekiwać z niecierpliwością <3

      Delete
  4. ARIGATO!!! :)
    Mam nadzieje że niedługo wydacie kolejny rozdzialik Shiranai Kao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest na warsztacie, postaram się by był jak najszybciej, ale nie mogę obiecać, że pojawi się w następnej aktualce.

      Delete
  5. Halo! Jest tu ktoś? ^^

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -