Posted by : Perfect Copy June 30, 2016

Małe coś na znak, że żyjemy.
Zmiany dotkną wyglądu strony, a szczególnie banera, na którym jeszcze pada śnieg. Cóż, widać jak bardzo nas pochłonęła czasoprzestrzeń...
W składzie mamy mało-duże przetasowania, życie również daje w kość i doba niestety ma tylko 24 h ( a przydałaby się tak jeszcze 1-2 godzinki w zapasie).
Zaniedbałyśmy również naszego maila, więc postaramy się poodpowiadać asap, ale jak w ciągu najbliższych dwóch tygodni nie dostaniecie odpowiedzi, to się przypomnijcie. Możliwe, że waszą wiadomość pochłonęły odmęty internetu.
Trochę sportu i bishów na upalne dni, trochę BL aby było jeszcze goręcej a na deser słodkie Kareshki. Enjoy!


Manga:
HARIGANE Service - Rozdział 040
HARIGANE Service - Rozdział 041
HARIGANE Service - Rozdział 042
Shiranai Kao - Rozdział 2

Doujinshi:
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Nauka do egzaminu z Midorimą Shintarou
Kuroko no Basuke - Kurobasu + Kareshi - Odwiedziny Akashiego Seijuurou

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Zanim komentarz, pragnę zauważyć, iż linki do Kurobasu + Kareshi są na odwrót ;p Nauka jest pod odwiedzinami, odwiedziny pod nauką ;p
    Zacznę może od Shiranai Kao, którego mimo iż miałam raw skany nawet specjalnie nie próbowałam czytać, chociaż dałabym pewnie radę xd Na swój sposób ten Haru zaczyna mnie wkurzać, ale *spoiler alert* wiem że będzie lepiej więc xD Ale widać, że jego wewnętrzny gej się budzi do życia z pełną mocą, dlatego dobry chapter, dobry.
    Kareshi z Akashim to po prostu złoto, wybuchłam śmiechem jak zaczął płakać xDDDD O bogowie, piękno w czystej postaci xDD
    Midorin tsundere z ciebie wychodzi bokami xDD Ale coś czuję, że byłby dobrym korepetytorem dla mnie. Szkoda że nie lubię gościa. Takao niezawodny w tle, po prostu cudo xD
    Co do Harigane, jak zwykle zapomniałam o czym były poprzednie chaptery xD To nie wasza wina, ja po prostu mam pamięć bardzo krótkotrwałą czasami i jak coś za szybko czytam to potem nie pamiętam xD Ale bwww, cieszę się że Szymuś został środkowym! Chociaż wolałabym, żeby wykorzystywali też jego genialne serwy, to jest w pierwszym składzie, zuch chłopiec ;w;
    Przesyłam buziaczki wszystkim! Trzymajcie się chłodno w te upały!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. a szczególnie za Shiranai Kao :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -